Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Rewelacja.
Ale mam pytanie o tablicę? Gdzie będzie? Z boku gdzieś - nie lubię jak tak montują. Może jako z tyłu uda Ci się wykombinować montaż bo widać że talentu Ci nie brakuje.
Ale mam pytanie o tablicę? Gdzie będzie? Z boku gdzieś - nie lubię jak tak montują. Może jako z tyłu uda Ci się wykombinować montaż bo widać że talentu Ci nie brakuje.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Jeśli zadupek ma być tylko i wyłącznie takiego kształtu jak na tej wizualizacji to moim skromnym zdaniem zdecydowanie nr 1, czyli bez zadupka 
mallory, tablica na plecach, szkoda szpecić sprzęt

mallory, tablica na plecach, szkoda szpecić sprzęt

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
@coobah - faktycznie nad gustami się nie dyskutuje
Otwarcie powiem tyle - działasz na zasadzie wyglądu - to twoja sprawa ty będziesz tego używał albo i nie
.
Ja trochę mam nalatane używałem ten "das model " i po prostu nie wyobrażam sobie jazdy na czymś takim
mimo to zdaje sobie sprawe ze mozna bedzie bezproblemowo wozić 4litery na tym
.
Dla mnie ten wątek jest jak w tytule "pokrak" i to ty czynisz z tego taką konstrukcję ( w moim odczuciu)
.
Na twoim miejscu nabył bym inna kierownicę zadupek rozwinoł do oparcia na plecy przekonstruował podnuzki i bedzie czopowato jezli ci chodzi o taki styl jazdy

Otwarcie powiem tyle - działasz na zasadzie wyglądu - to twoja sprawa ty będziesz tego używał albo i nie

Ja trochę mam nalatane używałem ten "das model " i po prostu nie wyobrażam sobie jazdy na czymś takim


Dla mnie ten wątek jest jak w tytule "pokrak" i to ty czynisz z tego taką konstrukcję ( w moim odczuciu)

Na twoim miejscu nabył bym inna kierownicę zadupek rozwinoł do oparcia na plecy przekonstruował podnuzki i bedzie czopowato jezli ci chodzi o taki styl jazdy

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Jak na mój gust - wersja nr 2. Jest taka kompletna z tym zatyłkiem.
Poza tym wiedziałbym kiedy uważać na koniec siedziska gdyby zechciało się pogonić sprzęta w pozycji wydłużonej kierownika
@ Gacek - odpuść tą durną retorykę bo aż żal bierze
i zajrzyj lepiej do adekwatnego słownika wreszcie.
Poza tym wiedziałbym kiedy uważać na koniec siedziska gdyby zechciało się pogonić sprzęta w pozycji wydłużonej kierownika

@ Gacek - odpuść tą durną retorykę bo aż żal bierze

- coobah
- Lubiący błoto
- Posty: 84
- Rejestracja: 11 cze 2018, 17:44
- Motocykl: Pokrak
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Cos tam sie ruszylo znowu w temacie. Przyszla paczka z kroccami dolotowymi gaznik/airbox od starszej wersji. Pasuja.
Bedzie mozna zrobic mala namiastke airboxu.


Zabralem sie za bak, zeby zobaczyc, czy w ogole da sie toto spawac i czy cokolwiek z tego bedzie. Najpierw zostal wypiaskowany w srodku. Dalo sie dojsc prawie wszedzie i po wstepnym spawaniu okazalo sie ze chyba cos z tego starocia bedzie


Potem chcialem zalozyc nowa, szklana, super fancy, przezroczysta dysze (porcelanke) na uchwyt do TIGa i.... nie chciala wejsc i... tylko prosze bez pytan, jak do tego doszlo... kazdy wie, ze czasemm tak po prostu zdarzy sie fuck-up
Uwaga: Ludzi o slabych nerwach prosze o przeskoczenie 3 kolejnych zdjec!!!



Na szczescie Panowie Ratownicy ladnie rane zaszyli i po weekendzie odpoczynku (jestem mankutem) mozna dalej ostroznie dzialac, a i dni wolnych przybylo ;D
Skonczylem wiec spawanie baku.

I zabralem sie za struganie ramy pomocniczej. Wydumalem taka, ktora idzie az po glowke...

W sumie nie wierzylem ,ze da sie to wygiac z jednego kawalka, ale sie dalo












Zabralem sie za bak, zeby zobaczyc, czy w ogole da sie toto spawac i czy cokolwiek z tego bedzie. Najpierw zostal wypiaskowany w srodku. Dalo sie dojsc prawie wszedzie i po wstepnym spawaniu okazalo sie ze chyba cos z tego starocia bedzie



Potem chcialem zalozyc nowa, szklana, super fancy, przezroczysta dysze (porcelanke) na uchwyt do TIGa i.... nie chciala wejsc i... tylko prosze bez pytan, jak do tego doszlo... kazdy wie, ze czasemm tak po prostu zdarzy sie fuck-up

Uwaga: Ludzi o slabych nerwach prosze o przeskoczenie 3 kolejnych zdjec!!!




Na szczescie Panowie Ratownicy ladnie rane zaszyli i po weekendzie odpoczynku (jestem mankutem) mozna dalej ostroznie dzialac, a i dni wolnych przybylo ;D
Skonczylem wiec spawanie baku.

I zabralem sie za struganie ramy pomocniczej. Wydumalem taka, ktora idzie az po glowke...

W sumie nie wierzylem ,ze da sie to wygiac z jednego kawalka, ale sie dalo










The Gimp - viewtopic.php?f=25&t=6340
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 471
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Cześć widzę ze kol sprzęt ma ze OCC się chowa. Szacun i powodzenia w pracach - nie wiem czy ta rama nie utrudniles sobie dojścia do regulacji zaworów?
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Przyjemnie się na to patrzy. Na przyszłość dałbyś foty w większej rozdzielczości, żeby oczy nacieszyć
Mierzyłeś czy przy dobiciu tylnego amora koło nie uderzy w ramę?

Mierzyłeś czy przy dobiciu tylnego amora koło nie uderzy w ramę?
- coobah
- Lubiący błoto
- Posty: 84
- Rejestracja: 11 cze 2018, 17:44
- Motocykl: Pokrak
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Forum nie lyka wiekszych fotek. Mozna kliknac prawym i "pokaz obraz" i wtedy w linku u gory usunac ostania literke "l" przed koncowka .jpg i bedzie wtedy w 1600x900, bo w takiej oryginalnie sa wrzucane na imgur.
Ewentualnie mozna kliknac bezposrednio sam album na imgur.com:
Czesc 1:
https://imgur.com/a/lZRBNnT
Czesc 2:
https://imgur.com/a/zjN8tqu
Dobicie tylnego zawiasu testowane jest "bez amora", czyli raczej z duzym zapasem.
Co do sprzetu, to bez przesady z tym OCC. Faktycznie, poprzednie projekty powstawaly z katowka, imadlem, linijka i chinskim inwerterem na elektrody ;D , a od kiedy rozszerzylismy w pracy oferte o wykonywanie podstawowych tematow z kwasowki, warunki do zabawy ze stala/rurkami zdecydowanie sie poprawily.
Tak naprawde jednak "bogatszy" jestem tylko o mozliwosc giecia rur.
Wracajac do Gimpa. Mam wolne, to prace cos tam sie posuwaja
Generalnie jade dalej z rama, bo bedzie musiala wyjechac jak najpredzej na proszek (do piekarnika jej nie zmieszcze
)
Tylny luk byl tylko dla zachowania prostej formy calosci. I tak mial kolizje z kolem na dobiciu zawiasu. Zostal odciety i zaczela sie kombinacja z tylem.


Generalnie jest plan, aby zrobic "na wszelki", dokladany na nakretki motylkowe, tylny blotnik. Ale to jak bedzie czas


"Rurki podporowe kanapy" (ma to jakas nazwe?) maja isc pod dokladnie tym samym katem, co zebrowania na silniku.



Jak juz wczesniej wspominal Gacek, rama 3TB jest asymetryczna. Lewa rura pionowa ramy glownej, idzie bardziej na zewnatrz i bardziej pod katem, niz prawa. Najpierw chcialem to wykorzystac i zrobic asyetryczna rame, ale roznica bylaby na tyle niewielka, ze mogloby wygladac na "po prostu krzywe". Rurki wyladowaly wiec na wysokosci, na ktorej obie strony sa tak samo wysuniete do osi wzdluznej.




Nie wiem, czy nie bede probowal wypchnac baku jeszcze w przod. Jest to mozliwe, ale nie bez przerobki. Temat postanowilem przespac przez weekend.

W "poddupku" ma byc elektryka (skoro juz jest tyle miejsca to z akumulatorem a nie kondensatorem) i namiastka airboxu. W sumie nie wiem, czy airboxu, czy nie zadowole sie po prostu tym, ze stozki beda "za sciana". Zaczalem wiec strugac uchwyty do oslony dolnej poddupka.
We wszystkich pojazdach wkurza mnie, ze w miejscach, gdzie sa polaczenia na sruby/wkrety, farba sie luszczy itd. itp. i pojazdy te gnija. Stwierdzilem wiec, ze uchwyty przyspawam z kwasiaka. Owszem niby nie laczy sie tych tematow, ale w sumie to tylko glupie uchwyty. poza tym mialem kiedys niezly test. Wyspawalem sobie kompletny uklad wydechowy z nierdzewki i zrobilem polaczenie spawane do oryginalnych kolektorow. 5 lat smigania autem (a kolektor sie przeciez niezle grzeje i studzi) i nic. Stwierdzilem wiec, ze zaryzykuje.



Potem przyszedl czas na szablon i finalne dorobienie dolnej oslony z otworem na amortyzator. Tylna jej czesc jeszcze do dokonczenia/wyprostowania/uciecia.





C.D.N.
Ewentualnie mozna kliknac bezposrednio sam album na imgur.com:
Czesc 1:
https://imgur.com/a/lZRBNnT
Czesc 2:
https://imgur.com/a/zjN8tqu
Dobicie tylnego zawiasu testowane jest "bez amora", czyli raczej z duzym zapasem.
Co do sprzetu, to bez przesady z tym OCC. Faktycznie, poprzednie projekty powstawaly z katowka, imadlem, linijka i chinskim inwerterem na elektrody ;D , a od kiedy rozszerzylismy w pracy oferte o wykonywanie podstawowych tematow z kwasowki, warunki do zabawy ze stala/rurkami zdecydowanie sie poprawily.

Wracajac do Gimpa. Mam wolne, to prace cos tam sie posuwaja

Generalnie jade dalej z rama, bo bedzie musiala wyjechac jak najpredzej na proszek (do piekarnika jej nie zmieszcze

Tylny luk byl tylko dla zachowania prostej formy calosci. I tak mial kolizje z kolem na dobiciu zawiasu. Zostal odciety i zaczela sie kombinacja z tylem.


Generalnie jest plan, aby zrobic "na wszelki", dokladany na nakretki motylkowe, tylny blotnik. Ale to jak bedzie czas



"Rurki podporowe kanapy" (ma to jakas nazwe?) maja isc pod dokladnie tym samym katem, co zebrowania na silniku.



Jak juz wczesniej wspominal Gacek, rama 3TB jest asymetryczna. Lewa rura pionowa ramy glownej, idzie bardziej na zewnatrz i bardziej pod katem, niz prawa. Najpierw chcialem to wykorzystac i zrobic asyetryczna rame, ale roznica bylaby na tyle niewielka, ze mogloby wygladac na "po prostu krzywe". Rurki wyladowaly wiec na wysokosci, na ktorej obie strony sa tak samo wysuniete do osi wzdluznej.




Nie wiem, czy nie bede probowal wypchnac baku jeszcze w przod. Jest to mozliwe, ale nie bez przerobki. Temat postanowilem przespac przez weekend.

W "poddupku" ma byc elektryka (skoro juz jest tyle miejsca to z akumulatorem a nie kondensatorem) i namiastka airboxu. W sumie nie wiem, czy airboxu, czy nie zadowole sie po prostu tym, ze stozki beda "za sciana". Zaczalem wiec strugac uchwyty do oslony dolnej poddupka.
We wszystkich pojazdach wkurza mnie, ze w miejscach, gdzie sa polaczenia na sruby/wkrety, farba sie luszczy itd. itp. i pojazdy te gnija. Stwierdzilem wiec, ze uchwyty przyspawam z kwasiaka. Owszem niby nie laczy sie tych tematow, ale w sumie to tylko glupie uchwyty. poza tym mialem kiedys niezly test. Wyspawalem sobie kompletny uklad wydechowy z nierdzewki i zrobilem polaczenie spawane do oryginalnych kolektorow. 5 lat smigania autem (a kolektor sie przeciez niezle grzeje i studzi) i nic. Stwierdzilem wiec, ze zaryzykuje.



Potem przyszedl czas na szablon i finalne dorobienie dolnej oslony z otworem na amortyzator. Tylna jej czesc jeszcze do dokonczenia/wyprostowania/uciecia.





C.D.N.

The Gimp - viewtopic.php?f=25&t=6340
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
Zajebista robota.
Nie myślisz o zmianie amora na jakis z supermoto? Skok byłby niższy, automatycznie mógłbyś domyślną wysokość tyłu niżej ustawić.
Nie myślisz o zmianie amora na jakis z supermoto? Skok byłby niższy, automatycznie mógłbyś domyślną wysokość tyłu niżej ustawić.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"
uważam podobniemazi pisze:Zajebista robota.
Nie myślisz o zmianie amora na jakis z supermoto? Skok byłby niższy, automatycznie mógłbyś domyślną wysokość tyłu niżej ustawić.



Wszelkie uwagi daruję sobie - z wiadomych względów mimo wszystko uważam że obojętność jest gorsza od nazizmu dlatego wtraciłem jeszcze w ten temat te 3grosze .
Pozdrawiam i powodzenia w realizacji .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.