
TTR 600 by Kempes
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TTR 600 by Kempes
Link nie działa, niestety. Lubię TTR za ten odkręcany subframe 

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: TTR 600 by Kempes
Nie mogę już edytować poprzedniego posta, więc podam poprawiony link tu. INNE FOTY
-
- Lubiący błoto
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2016, 15:04
- Motocykl: yamaha TTR600
Re: TTR 600 by Kempes
Witam czym kolega czyścił kolektory?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: TTR 600 by Kempes
Odpowiednia tarcza "piankowa" na szlifierkę kątową. Wykończenie na polerce tarczą filcową.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2016, 15:04
- Motocykl: yamaha TTR600
Re: TTR 600 by Kempes
ok dzięki kolego. pozdrokempes pisze:Odpowiednia tarcza "piankowa" na szlifierkę kątową. Wykończenie na polerce tarczą filcową.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TTR 600 by Kempes
Na kolektorach z ttr jest coś nie bardzo wiem jak to nazwać (określić) ale dojedzie się dziada do błysku i wszystko bedzie wyglądać gites majonez
jednak jak się poupala po syfie w pewnych miejscach wyłazi coś innego
. Odnoszę wrazenie jakby dodatkowo ten kolekor galwanicznie lub w inną techniką miał naniesioną cienką warstwę błyszczka po nadmiernym zeszlifowaniu -polerowaniu w szybkim tempie wychodzi -sorry za wulgarne określenie "chujnia "
.
Jak by w tym kraju " kroił "porządne rury z nierdzewy o ściance < 1mm to włoskie "boli-buli" nie miało by miejsca na dyskusję
.



Jak by w tym kraju " kroił "porządne rury z nierdzewy o ściance < 1mm to włoskie "boli-buli" nie miało by miejsca na dyskusję

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: TTR 600 by Kempes
Prawie dwa miesiące nie było czasu i możliwości podziałać przy moto. Na szczęście ostatnio znalazłem kilka godzin więc udało się wymienić wszystkie łożyska i uszczelnienia wahacza, kiwaczki, koła, itp. Ślizg łańcucha był już tak zużyty, że się zaczął rozpadać więc musiałem dorobić nowy. Zobaczymy jak będzie się spisywał 







-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: TTR 600 by Kempes
Dawno nic nowego nie pisałem, ale przez różne sprawy prace przy motocyklu musiały iść na bok. Pomimo tego kilka razy udało się coś podłubać w temacie. Efektem są:
-odmalowane dekle silnika
-odmalowany zbiornik na olej
-odmalowane drobne elementy (uchwyty mocowanie zbiornika olejowego, kopniak, dźwignia hamulca, dźwignia zmiany biegów, itd.)
-wypiaskowana i odmalowana rama pomocnicza
-podmalowana rama w miejscu gdzie buty ścierają lakier z ramy
-zamówione nowe szprychy tylnego koła
-oględziny sprzęgła, kosza sprzęgłowego, itp. przy okazji zdemontowanych dekli
-naprawiony przewód olejowy (nadpęknięte było zbrojenie zewnętrzne co groziło szybkim przetarciem przewodu więc zdecydowałem się na zakucie nowego na oryginalne końcówki - dość kosztowne ale jedyne słuszne rozwiązanie)
Dotarło również kilka paczek z częściami, które już nie mogą doczekać się montażu
Jeszcze sporo pracy (i kosztów niestety) przede mną. Mam nadzieję, że czasu będzie więcej bo w tym tempie moto skończę w maju :/









-odmalowane dekle silnika
-odmalowany zbiornik na olej
-odmalowane drobne elementy (uchwyty mocowanie zbiornika olejowego, kopniak, dźwignia hamulca, dźwignia zmiany biegów, itd.)
-wypiaskowana i odmalowana rama pomocnicza
-podmalowana rama w miejscu gdzie buty ścierają lakier z ramy
-zamówione nowe szprychy tylnego koła
-oględziny sprzęgła, kosza sprzęgłowego, itp. przy okazji zdemontowanych dekli
-naprawiony przewód olejowy (nadpęknięte było zbrojenie zewnętrzne co groziło szybkim przetarciem przewodu więc zdecydowałem się na zakucie nowego na oryginalne końcówki - dość kosztowne ale jedyne słuszne rozwiązanie)
Dotarło również kilka paczek z częściami, które już nie mogą doczekać się montażu

Jeszcze sporo pracy (i kosztów niestety) przede mną. Mam nadzieję, że czasu będzie więcej bo w tym tempie moto skończę w maju :/









- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TTR 600 by Kempes
Myślę, że fajnym krokiem byłoby napisanie np. skąd szprychy zamawiałeś albo jaką farbą konkretnie malujesz te elementy. Dla reszty będą to cenne informacje 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: TTR 600 by Kempes
Ze szprychami jest problem. W ASO brak, znalazłem sklep w którym mogli mi ściągnąć ori komplet ale to dalej koszt ~300zł. W internecie znalazłem dedykowane nowe po 25zł/szt.... chora cena. Miałem chęć kombinować ze szprychami od innego moto. Wydaje się, że od YZ 250 ze starszych roczników powinno pasować, ale te są w cenie 10zł/szt. Niby już ok przy 4 sztukach, których potrzebuję, ale i tak zdecydowałem się na Bartnika z Częstochowy i zamówiłem kilka więcej na zapas.
Jeśli chodzi o farby to za wiele nie pomogę. Poleciałem z deklem i ramą do mieszalni lakierów i żeby to dobrali. Na dekle poszedł lakier dwuskładnikowy (baza-kolor i lakier-półmat). Całość o podwyższonej odporności na temperaturę, oleje, benzyny, itp. Dedykowany do silników. Na ramę poszła farba jednoskładnikowa w połysku. O dziwo oba kolory mimo, że zdecydowanie inne miały na opakowaniu kod 9006 (nie wiem czy to z palety RAL, czy innej). Z czego wynikają różnice, nie mam pojęcia.
Jeśli chodzi o farby to za wiele nie pomogę. Poleciałem z deklem i ramą do mieszalni lakierów i żeby to dobrali. Na dekle poszedł lakier dwuskładnikowy (baza-kolor i lakier-półmat). Całość o podwyższonej odporności na temperaturę, oleje, benzyny, itp. Dedykowany do silników. Na ramę poszła farba jednoskładnikowa w połysku. O dziwo oba kolory mimo, że zdecydowanie inne miały na opakowaniu kod 9006 (nie wiem czy to z palety RAL, czy innej). Z czego wynikają różnice, nie mam pojęcia.