
TT600S
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: TT600S
Pawlo a mianowicie tej żarówki H4, kupując TT już taka żarówka tam była i nawet na lampie pisze że H4 ma być i wszystko pasuje jak ma być i nic się nie grzeje i nawet instalacja i nie topi nie śmierdzi. a ten oring też przerabiałem temat, poradził bym ci gdybym szybciej wszedł
A co do plastików to nie dawno pomalowałem i zastosowałem różne podkłady na plastiki i szpachle natryskową cały litr poszedł i trzyma się póki co kupy choć krocie ściągam osłony boczne do mycia.

romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- fryt1504
- Lubiący błoto
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 lut 2012, 15:34
- Motocykl: Yamaha TT 600 4GV
1994 r.
Re: TT600S
Hej!
po pierwsze BARDZO ŁADNIE masz zrobioną tą TT! powiedz ile wyszły Cię naklejki ? i skąd masz takie ?
a co do żarówki, to polecam H4 SMD, najlepiej w przedziale od 5500 - 6500 Kelwinów, no i wiadomo że im więcej lumen tym lepsze (mocniejsze) światło
są super! nie smażą się, biorą znikomą ilość prądu i są bardzo żywotne!
Przykład: http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588
Wiadomo jest masa producentów i rodzajów, ja np mam lampę bez homologacji, ale Halogen SMD jest
po pierwsze BARDZO ŁADNIE masz zrobioną tą TT! powiedz ile wyszły Cię naklejki ? i skąd masz takie ?

a co do żarówki, to polecam H4 SMD, najlepiej w przedziale od 5500 - 6500 Kelwinów, no i wiadomo że im więcej lumen tym lepsze (mocniejsze) światło

Przykład: http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588
Wiadomo jest masa producentów i rodzajów, ja np mam lampę bez homologacji, ale Halogen SMD jest

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Wyciągnąłem dzisiaj tłoczki z przedniego zacisku, bo słabo odbijały, było słychać tarcie przy przepychaniu moto. Uszczelniacze pyłowe w zacisku lekko podtopione, ale tragedii nie ma. Tłoczki na smar weszły jak trzeba. Nawet nie trzeba było ich specjalnie polerować, wystarczyło przetrzeć nitrem. Co ciekawe tłoczki są pokryte hmmm... teflonem? Czego się nie spodziewałem
Przed czyszczeniem:

I po:

A tu paczuszka dla mnie, czyli co będzie robione na dniach:

Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
-uszczelka pod lewy dekiel
-uszczelniacze pyłowe i olejowe do lag
-no i olej 5W, ale jednej bańki się już pozbyłem, bo udało mi się skombinować trochę oleju 10W, także będzie taki mieszaniec. Tak se wymyślili, że do lag wchodzi litr i 20 ml
Pozostało jeszcze króćce wymienić, ale to za jakiś czas dopiero. Z króćcami to śmieszna sprawa była - schyliłem się przy moto, pociągnąłem lekko gaźnik w stronę airboxa i moto zgasło
Później nawet wyczaiłem, gdzie jest pęknięcie. Ale na razie ich nie wymieniam, bo nic się specjalnie nie dzieje, a poza tym trzeba kase odłożyć na nieprzewidziany wydatek 

Przed czyszczeniem:

I po:

A tu paczuszka dla mnie, czyli co będzie robione na dniach:

Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
-uszczelka pod lewy dekiel
-uszczelniacze pyłowe i olejowe do lag
-no i olej 5W, ale jednej bańki się już pozbyłem, bo udało mi się skombinować trochę oleju 10W, także będzie taki mieszaniec. Tak se wymyślili, że do lag wchodzi litr i 20 ml

Pozostało jeszcze króćce wymienić, ale to za jakiś czas dopiero. Z króćcami to śmieszna sprawa była - schyliłem się przy moto, pociągnąłem lekko gaźnik w stronę airboxa i moto zgasło


-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TT600S
Jak chcesz wymieniac uszczelniacze zaworowe? Bez zdejmowania czapki?Pawlo pisze:
Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
U mnie do transa co chwile podobne paczuszki przychodze... ile kasy poszlo az strach liczyc.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TT600S
Sam o tym myślałem, ale w końcu zdarłem czapkę.Pawlo pisze:Dokładnie - tylko tłok do góry, żeby nie szukać zaworów po cylindrze
Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.
Poza tym plusem zdjęcia głowicy jest możliwość dotarcia zaworów

Zaś koszt to zakup UPG i trochę więcej rozkręcania. Poza tym koniecznie zakup uszczelniacz kanału olejowego.
Przemyśl temat, tym bardziej jeśli chcesz wymienić łańcuszek rozrządu.
Z jakiego powodu myślisz o wymianie uszczelniaczy, przydymia? Jeśli tak to w jakich okolicznościach?
PS. Rób


---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Miałem zdejmować, ale uszczelniacze będzie mi robił znajomy, miałem przywieźć mu głowicę, ale stwierdził, że zrobi się to na moto, więc nie będę się gimnastykowałmazi pisze:Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.


Głowice ściągnę następnym razem, jak się coś niżej odezwie. A kopcił mi na zimnym, zaraz po odpaleniu przez około 30s, tylko że to była taka zadyma, że drzwi od garażu nie widać. A na ciepłym do odciny i nic

-
- Po kostki w błocie
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
- Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660 - Lokalizacja: DKA
Re: TT600S
pawlo a tłoczki od hamulców są bardzo delikatne bo to nawet nie żaden metal tylko jakiś twardy kruchy plastik. uszczelniacze to głowica w powietrze aby czapek nie wygiąć.
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
Serwis sprzętu widzę
Jak będziesz miał wymienione te uszczelniacze to daj znać w jaki sposób gość to zrobił bo szczerze mówiąc sobie tego nie wyobrażam bez zdejmowania głowicy.

-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TT600S
wkładasz bawełniany sznurek do cylindra i kompresujesz go tłokiem ;] zawory ani drgną