TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
maciek_tt6
Po kostki w błocie
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660
Lokalizacja: DKA

Re: TT600S

Post autor: maciek_tt6 »

Pawlo a mianowicie tej żarówki H4, kupując TT już taka żarówka tam była i nawet na lampie pisze że H4 ma być i wszystko pasuje jak ma być i nic się nie grzeje i nawet instalacja i nie topi nie śmierdzi. a ten oring też przerabiałem temat, poradził bym ci gdybym szybciej wszedł ;) A co do plastików to nie dawno pomalowałem i zastosowałem różne podkłady na plastiki i szpachle natryskową cały litr poszedł i trzyma się póki co kupy choć krocie ściągam osłony boczne do mycia.
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
Awatar użytkownika
fryt1504
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 14 lut 2012, 15:34
Motocykl: Yamaha TT 600 4GV
1994 r.

Re: TT600S

Post autor: fryt1504 »

Hej!
po pierwsze BARDZO ŁADNIE masz zrobioną tą TT! powiedz ile wyszły Cię naklejki ? i skąd masz takie ? :P
a co do żarówki, to polecam H4 SMD, najlepiej w przedziale od 5500 - 6500 Kelwinów, no i wiadomo że im więcej lumen tym lepsze (mocniejsze) światło ;) są super! nie smażą się, biorą znikomą ilość prądu i są bardzo żywotne!

Przykład: http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588

Wiadomo jest masa producentów i rodzajów, ja np mam lampę bez homologacji, ale Halogen SMD jest :P
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Wyciągnąłem dzisiaj tłoczki z przedniego zacisku, bo słabo odbijały, było słychać tarcie przy przepychaniu moto. Uszczelniacze pyłowe w zacisku lekko podtopione, ale tragedii nie ma. Tłoczki na smar weszły jak trzeba. Nawet nie trzeba było ich specjalnie polerować, wystarczyło przetrzeć nitrem. Co ciekawe tłoczki są pokryte hmmm... teflonem? Czego się nie spodziewałem :P
Przed czyszczeniem:
Obrazek
I po:
Obrazek
A tu paczuszka dla mnie, czyli co będzie robione na dniach:
Obrazek

Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
-uszczelka pod lewy dekiel
-uszczelniacze pyłowe i olejowe do lag
-no i olej 5W, ale jednej bańki się już pozbyłem, bo udało mi się skombinować trochę oleju 10W, także będzie taki mieszaniec. Tak se wymyślili, że do lag wchodzi litr i 20 ml :lol:

Pozostało jeszcze króćce wymienić, ale to za jakiś czas dopiero. Z króćcami to śmieszna sprawa była - schyliłem się przy moto, pociągnąłem lekko gaźnik w stronę airboxa i moto zgasło :o Później nawet wyczaiłem, gdzie jest pęknięcie. Ale na razie ich nie wymieniam, bo nic się specjalnie nie dzieje, a poza tym trzeba kase odłożyć na nieprzewidziany wydatek :mrgreen:
Obrazek
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TT600S

Post autor: mazi »

Pawlo pisze:
Czyli:
-uszczelniacze zaworowe
-rozrząd DID zakutaszony z zakuwką
Jak chcesz wymieniac uszczelniacze zaworowe? Bez zdejmowania czapki?
U mnie do transa co chwile podobne paczuszki przychodze... ile kasy poszlo az strach liczyc.
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Dokładnie - tylko tłok do góry, żeby nie szukać zaworów po cylindrze :lol:
Obrazek
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: TT600S

Post autor: mazi »

Pawlo pisze:Dokładnie - tylko tłok do góry, żeby nie szukać zaworów po cylindrze :lol:
Sam o tym myślałem, ale w końcu zdarłem czapkę.

Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.

Poza tym plusem zdjęcia głowicy jest możliwość dotarcia zaworów :-)
Zaś koszt to zakup UPG i trochę więcej rozkręcania. Poza tym koniecznie zakup uszczelniacz kanału olejowego.

Przemyśl temat, tym bardziej jeśli chcesz wymienić łańcuszek rozrządu.

Z jakiego powodu myślisz o wymianie uszczelniaczy, przydymia? Jeśli tak to w jakich okolicznościach?

PS. Rób :pstryk: i wrzucaj :-)
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

mazi pisze:Powinieneś dać radę, przynajmniej rozpiąć zawory... ale czy je zapniesz - nie będzie to łatwe.
Ja trochę gimnastykowałem się mając zdjętą głowicę.
Miałem zdejmować, ale uszczelniacze będzie mi robił znajomy, miałem przywieźć mu głowicę, ale stwierdził, że zrobi się to na moto, więc nie będę się gimnastykował :lol: A ufam mu, bo ma pojęcie co robi 8-)
Głowice ściągnę następnym razem, jak się coś niżej odezwie. A kopcił mi na zimnym, zaraz po odpaleniu przez około 30s, tylko że to była taka zadyma, że drzwi od garażu nie widać. A na ciepłym do odciny i nic ;)
Obrazek
maciek_tt6
Po kostki w błocie
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660
Lokalizacja: DKA

Re: TT600S

Post autor: maciek_tt6 »

pawlo a tłoczki od hamulców są bardzo delikatne bo to nawet nie żaden metal tylko jakiś twardy kruchy plastik. uszczelniacze to głowica w powietrze aby czapek nie wygiąć.
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600S

Post autor: terenowiecc »

Serwis sprzętu widzę :D Jak będziesz miał wymienione te uszczelniacze to daj znać w jaki sposób gość to zrobił bo szczerze mówiąc sobie tego nie wyobrażam bez zdejmowania głowicy.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT600S

Post autor: qpa »

wkładasz bawełniany sznurek do cylindra i kompresujesz go tłokiem ;] zawory ani drgną
ODPOWIEDZ