ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
TT600R regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Choć sezon jeszcze potrwa do końca listopada to podjąłem decyzje regeneracji tylnego amortyzatora ohlins 46HRC. Powodem tego jest brak zupełnego odbicia co powoduje szarpanie łańcuchem na wybojach(prawdopodobnie brak oleju co po wstępnych oględzinach okazało się faktem,oraz ubytkami chromu technicznego na prowadnicy tłoka (do regeneracji ) .
koszt regeneracji w serwisie to 200 za serwis +wymiana oleju +uszczelki i za regeneracje ohlins shock shaft(prowadnica tłoczyska)ok 1000zł! najwięcej za położenie nowego chromu na prowadnicy 500zł (bandytyzm)za pół litra mi to zrobia w zakładzie zbrojeniowym;)
Zanim zabrałem się za demontaż trzeba było zrobić adapter do nabijania/spuszczania gazu żeby nie ingerować za bardzo inwazyjnie w element ,oraz po to żeby zobaczyć ile tam było gazu (jak się później okazało 6Barów)
oryginalny adapter koszt ok 100$
mój wykonany kosztował mnie 37zł
będę tu wstawiał zdjęcia z prac wraz z opisem części wymienianych lub regenerowanych.poz.
https://photos.google.com/album/AF1QipM ... cHRiPlnRAw
https://photos.app.goo.gl/RV7Ii4clGfAp8NiT2
Choć sezon jeszcze potrwa do końca listopada to podjąłem decyzje regeneracji tylnego amortyzatora ohlins 46HRC. Powodem tego jest brak zupełnego odbicia co powoduje szarpanie łańcuchem na wybojach(prawdopodobnie brak oleju co po wstępnych oględzinach okazało się faktem,oraz ubytkami chromu technicznego na prowadnicy tłoka (do regeneracji ) .
koszt regeneracji w serwisie to 200 za serwis +wymiana oleju +uszczelki i za regeneracje ohlins shock shaft(prowadnica tłoczyska)ok 1000zł! najwięcej za położenie nowego chromu na prowadnicy 500zł (bandytyzm)za pół litra mi to zrobia w zakładzie zbrojeniowym;)
Zanim zabrałem się za demontaż trzeba było zrobić adapter do nabijania/spuszczania gazu żeby nie ingerować za bardzo inwazyjnie w element ,oraz po to żeby zobaczyć ile tam było gazu (jak się później okazało 6Barów)
oryginalny adapter koszt ok 100$
mój wykonany kosztował mnie 37zł
będę tu wstawiał zdjęcia z prac wraz z opisem części wymienianych lub regenerowanych.poz.
https://photos.google.com/album/AF1QipM ... cHRiPlnRAw
https://photos.app.goo.gl/RV7Ii4clGfAp8NiT2
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Fajne już jakiś czas temu stwierdziłem ze nasza waluta jest o "wuj rozbić" udając się do speca forma płatności jest na poziomie jak zaproponujesz flaszkę to po koleżeńsku zostaniesz potraktowany jak walutę to trzeba wyłuskać z portfela nieco więcej dudków .
Tak ogólnie to sporo dłubałem u siebie z zawiasem i przyznam się ze nie nadążam czasami za słownictwem .
Adapter do pompowania to - końcówka na zawór komory kompresji ?
Prowadnica tłoczyska 1000 zł ? nie kumam co jest w tym ok :shock:w stosunku do wymiany chromu na starej sztycy 500 - nie czuję klimatu który opisujesz .
Wiem jedno nie opłaca się robić samemu natomiast robiąc u kogoś bo z reguły leci to po łebkach to dwie paki za serwis amortyzatora to dla mnie abstrakcyjna cena bo "kto sie bedzie pierdzielił z starym syfem za takie grosze " sam koszt porządnej oliwy ciągnie po kieszeni , pomijając uszczelniacze itp itd .a gdzie robota z starym syfem ? trza to niejednokrotnie wypłukać wyczyścić przed rozebraniem .
Nie rozumiem jeszcze jednego - czy dopiero ganiająca "keta" zmusiła cię do takiego manewru ? wczesniej nie odczuwałeś takiej potrzeby .
Tak ogólnie to sporo dłubałem u siebie z zawiasem i przyznam się ze nie nadążam czasami za słownictwem .
Adapter do pompowania to - końcówka na zawór komory kompresji ?
Prowadnica tłoczyska 1000 zł ? nie kumam co jest w tym ok :shock:w stosunku do wymiany chromu na starej sztycy 500 - nie czuję klimatu który opisujesz .
Wiem jedno nie opłaca się robić samemu natomiast robiąc u kogoś bo z reguły leci to po łebkach to dwie paki za serwis amortyzatora to dla mnie abstrakcyjna cena bo "kto sie bedzie pierdzielił z starym syfem za takie grosze " sam koszt porządnej oliwy ciągnie po kieszeni , pomijając uszczelniacze itp itd .a gdzie robota z starym syfem ? trza to niejednokrotnie wypłukać wyczyścić przed rozebraniem .
Nie rozumiem jeszcze jednego - czy dopiero ganiająca "keta" zmusiła cię do takiego manewru ? wczesniej nie odczuwałeś takiej potrzeby .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Tak ogólnie to sporo dłubałem u siebie z zawiasem i przyznam się ze nie nadążam czasami za słownictwem .
Adapter do pompowania to - końcówka na zawór komory kompresji ?
Tak .wyśle ci fotkę jak wrócę z pracy
Prowadnica tłoczyska 1000 zł ? nie kumam co jest w tym ok :shock:w stosunku do wymiany chromu na starej sztycy 500 - nie czuję klimatu który opisujesz .
za całość z chromowaniem tego elementu prowadnicy tłoka czy jak piszesz sztycy
Nie rozumiem jeszcze jednego - czy dopiero ganiająca "keta" zmusiła cię do takiego manewru ? wczesniej nie odczuwałeś takiej potrzeby
odczuwałem delikatne nieszarpnięcia ale w tym sezonie muskało całkowicie wypłukać olej.
części do wymiany :
-bushing 16/18/12 du nr części 01056-13( tuleja o średnicy wew 16 zew 18 id długości 15mm w której porusza się prowadnica tłoka . Jest pokryta teflonem w smrodku który był w 80% zdarty,prawdopodobnie przez wżery na chromie. Koszt 13zł
https://intermotors.pl/ohlins/44175-bus ... 9D93B.html
-Uszczelka x ring ( uszczelnia prowadnice ) koszt -4.06zł
https://intermotors.pl/ohlins/44177-usz ... 9D938.html
-back-up ring
uszczelka twarda teflonowa biała(uszczelnia prowadnice ) koszt 8,72zł.
https://intermotors.pl/ohlins/44178-bac ... 9D936.html
-Olej ( nie jest podana specyfikacja lecz nr konkretnego oleju do danych typów amortyzatorów z tej serii.
https://intermotors.pl/oleje-do-zawiesz ... &results=8
Nr oleju R&T ohlins 00105-01 koszt 113 zł. Możecie kupić tańszy ale nie wiadomo jakie ma mieć parametry W2?-10
-Uszczelka dolnego tłoka ma być 40.99 mm x 2.5mm koszt ok 13złotych lub dobrać w sklepie z uszczelkami 40x3mm lub 41x2.5 mm za 2zł
Uszczelka tłoka olejowego wewnętrznego jest najdroższa ale zużywa się najwolniej tylko trzeba sprawdzić limit lub jak producent podaje drobne zadziory przeszlifować papierem 1200g.
Koszt w tym wypadku -0.0 zł(nie dajcie się nabrać, w serwisie wymienią go wam za jedyne 180zł)
http://resuspension.com/index.php/pisto ... ndard.html
uszczelka
https://intermotors.pl/ohlins/44179-usz ... 9D935.html
pokrywanie nowego chromu technicznego na prowadnicy tłoka to już indywidualnie koszt .mój jak wyżej pisałem , w prywatnych zakładach podejrzewam ok 100zł a nie jak serwis podaje w cenniku 500zł.
Nabicie gazem – jak masz zrobiona przejściówkę to ile kosztuje koszt nabicia 4 kół samochodowych w waszych miejscowościach ? Parę złotych jak i za darmo taki mały pojemnik gdzie wchodzi zaledwie 6 barów .Nabije z początku powietrzem dla sprawdzenia amortyzatora .
Nabija się azotem bo nie rozpręża się pod wpływem temperatury i to jest jedyny powód ,w powietrzu macie zawartość 78%azotu więc te różnice nie będą aż tak wielkie no chyba ze nabijecie je w tem. 35C a jeździcie w tem. -1. Jeszcze jest kwestia grzania silnika bo pojemnik jest bardzo blisko i potrafi być gorący nawet 50C.w serwisów ce nie jest podane konkretnie ciśnienia lecz ogólne podana i przeliczenia psi ale nie dla konkretnego modelu( od 10-25barów) .
Do wymiany jest jeszcze regulator /nakrętka ustawienia odbicia amortyzatora ( ktoś ja traktował obcęgami) te brak kliknięć w waszych opisach to też wina startych rowków nakrętki ,ale jeśli gwint jest dobry to nie ma to znaczenia bo bolec który jest w środku przesuwa pin z iglica regulujący odbicie .Jeśli nie ma oporu to prawdopodobnie nie ma tez oleju jak w moim przypadku ,była zaledwie 100ml. Czarnej breji
http://resuspension.com/index.php/seal- ... uster.html
koszt wstępny z częściami własnej roboty to ok (jak dla mnie ) 220zł
Adapter do pompowania to - końcówka na zawór komory kompresji ?
Tak .wyśle ci fotkę jak wrócę z pracy
Prowadnica tłoczyska 1000 zł ? nie kumam co jest w tym ok :shock:w stosunku do wymiany chromu na starej sztycy 500 - nie czuję klimatu który opisujesz .
za całość z chromowaniem tego elementu prowadnicy tłoka czy jak piszesz sztycy
Nie rozumiem jeszcze jednego - czy dopiero ganiająca "keta" zmusiła cię do takiego manewru ? wczesniej nie odczuwałeś takiej potrzeby
odczuwałem delikatne nieszarpnięcia ale w tym sezonie muskało całkowicie wypłukać olej.
części do wymiany :
-bushing 16/18/12 du nr części 01056-13( tuleja o średnicy wew 16 zew 18 id długości 15mm w której porusza się prowadnica tłoka . Jest pokryta teflonem w smrodku który był w 80% zdarty,prawdopodobnie przez wżery na chromie. Koszt 13zł
https://intermotors.pl/ohlins/44175-bus ... 9D93B.html
-Uszczelka x ring ( uszczelnia prowadnice ) koszt -4.06zł
https://intermotors.pl/ohlins/44177-usz ... 9D938.html
-back-up ring
uszczelka twarda teflonowa biała(uszczelnia prowadnice ) koszt 8,72zł.
https://intermotors.pl/ohlins/44178-bac ... 9D936.html
-Olej ( nie jest podana specyfikacja lecz nr konkretnego oleju do danych typów amortyzatorów z tej serii.
https://intermotors.pl/oleje-do-zawiesz ... &results=8
Nr oleju R&T ohlins 00105-01 koszt 113 zł. Możecie kupić tańszy ale nie wiadomo jakie ma mieć parametry W2?-10
-Uszczelka dolnego tłoka ma być 40.99 mm x 2.5mm koszt ok 13złotych lub dobrać w sklepie z uszczelkami 40x3mm lub 41x2.5 mm za 2zł
Uszczelka tłoka olejowego wewnętrznego jest najdroższa ale zużywa się najwolniej tylko trzeba sprawdzić limit lub jak producent podaje drobne zadziory przeszlifować papierem 1200g.
Koszt w tym wypadku -0.0 zł(nie dajcie się nabrać, w serwisie wymienią go wam za jedyne 180zł)
http://resuspension.com/index.php/pisto ... ndard.html
uszczelka
https://intermotors.pl/ohlins/44179-usz ... 9D935.html
pokrywanie nowego chromu technicznego na prowadnicy tłoka to już indywidualnie koszt .mój jak wyżej pisałem , w prywatnych zakładach podejrzewam ok 100zł a nie jak serwis podaje w cenniku 500zł.
Nabicie gazem – jak masz zrobiona przejściówkę to ile kosztuje koszt nabicia 4 kół samochodowych w waszych miejscowościach ? Parę złotych jak i za darmo taki mały pojemnik gdzie wchodzi zaledwie 6 barów .Nabije z początku powietrzem dla sprawdzenia amortyzatora .
Nabija się azotem bo nie rozpręża się pod wpływem temperatury i to jest jedyny powód ,w powietrzu macie zawartość 78%azotu więc te różnice nie będą aż tak wielkie no chyba ze nabijecie je w tem. 35C a jeździcie w tem. -1. Jeszcze jest kwestia grzania silnika bo pojemnik jest bardzo blisko i potrafi być gorący nawet 50C.w serwisów ce nie jest podane konkretnie ciśnienia lecz ogólne podana i przeliczenia psi ale nie dla konkretnego modelu( od 10-25barów) .
Do wymiany jest jeszcze regulator /nakrętka ustawienia odbicia amortyzatora ( ktoś ja traktował obcęgami) te brak kliknięć w waszych opisach to też wina startych rowków nakrętki ,ale jeśli gwint jest dobry to nie ma to znaczenia bo bolec który jest w środku przesuwa pin z iglica regulujący odbicie .Jeśli nie ma oporu to prawdopodobnie nie ma tez oleju jak w moim przypadku ,była zaledwie 100ml. Czarnej breji
http://resuspension.com/index.php/seal- ... uster.html
koszt wstępny z częściami własnej roboty to ok (jak dla mnie ) 220zł
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Dalti - ja pytam tylko w celu zrozumienia - poczucia tematu który ruszyłeś - asz .
Przecież wiemy ze nikt w tych sprazetach z reguły nie wymienia oliwy w tylnych amortyzatorach i nie robi serwisu to jest ponoć idioto odporne jak cała reszta konstrukcji .
A tak na poważnie od kiedy zajrzałem pierwszy raz w bebechy tylnego (nierozbieralnego amortyzatora xt )to koszmar takich oględzin ciągnie się za mną po dzień dzisiejszy .
Robisz to dla siebie - jednak fajnie ze jesteś w stanie się podzielić tym wszystkim tutaj moze to uzmysłowić co poniektórym użytkownikom ze w pewnym momencie nie warto czekać na koniec amortyzatora tylko nalezało z wyprzedzeniem coś podziałać mimo ze wszystko z pozoru pracuje ok .
Przecież wiemy ze nikt w tych sprazetach z reguły nie wymienia oliwy w tylnych amortyzatorach i nie robi serwisu to jest ponoć idioto odporne jak cała reszta konstrukcji .
A tak na poważnie od kiedy zajrzałem pierwszy raz w bebechy tylnego (nierozbieralnego amortyzatora xt )to koszmar takich oględzin ciągnie się za mną po dzień dzisiejszy .
Robisz to dla siebie - jednak fajnie ze jesteś w stanie się podzielić tym wszystkim tutaj moze to uzmysłowić co poniektórym użytkownikom ze w pewnym momencie nie warto czekać na koniec amortyzatora tylko nalezało z wyprzedzeniem coś podziałać mimo ze wszystko z pozoru pracuje ok .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
No własnie Gacek większość.Jak już to przestanie działać to juz będzie całkowicie zatarte,a to ważne bo cylinder amortyzatora ma tez swój limit po przekroczeniu którego to już tylko złom.Przednie zawieszenie tez robiłem jak tylko kupiłem sprzęt i to co z niego wypłynęło trudno było nazwać olejem ,jak również z tylnego .wyślę fote tego oleju a raczej smoły.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
ilość breji po zlaniu z cylindrów
-Adapter do nabijania/spuszczania gazu w Reservoir\cilinder koprecji
Przy pokudłaczeniu\wkręceniu do pojemnika kompresji wskaźnik pokazywał 6,2 bar.
oryginalne serwisowy adapter ohlins
https://www.speedwaymotors.com/Garage-S ... 98743.html
-Adapter do nabijania/spuszczania gazu w Reservoir\cilinder koprecji
Przy pokudłaczeniu\wkręceniu do pojemnika kompresji wskaźnik pokazywał 6,2 bar.
oryginalne serwisowy adapter ohlins
https://www.speedwaymotors.com/Garage-S ... 98743.html
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 302
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Krakowski specjalista od amortyzatorow niejaki PKS za regeneracje ohlinsa do ttr zyczy sobie 350 pln,ale pod warunkiem ze nic nie jest zatarte.
Skoro pojawil sie taki watek pomyslalem ze moze sam sprobuje posilkujac sie Twoimi wskazowkami.
Nie bede tego robil jeszcze teraz bo chcialem yamahem troszke podziczyc jak sniegi spadna.
Ale pilnie sledze rozwoj watku i chyba zaczne kompletowac czesci,tym bardziej ze z tego co widze nie sa to jakies wielkie kwoty.
Narazie mam kilka pytan:
Czy jest jakas kolejnosc ktora trzeba zachowac podczas rozkrecania amortyzatora zeby jemu lub sobie bardziej nie zaszkodzic ?
Czy gwint m4 jest konieczny na koncowce z igla do nabijania gazu,czy jest to jakas pozostalosc po dawcy materialu ?
Czy ta igla to taka zwykla jaka mozna kupic w kazdej aptece ?
Pytania te jak i zapewne nastepne moga sie wydawac banalne,ale jedyne amortyzatory jakie do tej pory rozbieralem to byly w starych mz ponad 20 lat temu
Pierwszy link z pierwszego postu nie dziala
Skoro pojawil sie taki watek pomyslalem ze moze sam sprobuje posilkujac sie Twoimi wskazowkami.
Nie bede tego robil jeszcze teraz bo chcialem yamahem troszke podziczyc jak sniegi spadna.
Ale pilnie sledze rozwoj watku i chyba zaczne kompletowac czesci,tym bardziej ze z tego co widze nie sa to jakies wielkie kwoty.
Narazie mam kilka pytan:
Czy jest jakas kolejnosc ktora trzeba zachowac podczas rozkrecania amortyzatora zeby jemu lub sobie bardziej nie zaszkodzic ?
Czy gwint m4 jest konieczny na koncowce z igla do nabijania gazu,czy jest to jakas pozostalosc po dawcy materialu ?
Czy ta igla to taka zwykla jaka mozna kupic w kazdej aptece ?
Pytania te jak i zapewne nastepne moga sie wydawac banalne,ale jedyne amortyzatory jakie do tej pory rozbieralem to byly w starych mz ponad 20 lat temu
Pierwszy link z pierwszego postu nie dziala
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Pojemnik kompresji oleju i regulacji dobicia amortyzatora .
Regulacja przepływu ciśnienia oleju -tu raczej jedyna rzeczą do wymiany jest uszczelka która i tak ma stan dobry .
Tłok kompresji oleju- jeśli uszczelka nie przepuszcza oleju/ciśnienia a szary teflonowa uszczelka nie jest starta czy zniekształcona to nie wymieniamy.
Cylinder pojemnika -trzeba sprawdzić czy nie ma rys .
Głowica uszczelniająca pojemnik – jest tu uszczelka ,jeśli trzyma ciśnienie to nie wymieniamy jak i zawór
przewód olejowy – sprawdzamy stan.
Uszczelka zaznaczona na zdjęciu do wymiany!
to be contynued
Regulacja przepływu ciśnienia oleju -tu raczej jedyna rzeczą do wymiany jest uszczelka która i tak ma stan dobry .
Tłok kompresji oleju- jeśli uszczelka nie przepuszcza oleju/ciśnienia a szary teflonowa uszczelka nie jest starta czy zniekształcona to nie wymieniamy.
Cylinder pojemnika -trzeba sprawdzić czy nie ma rys .
Głowica uszczelniająca pojemnik – jest tu uszczelka ,jeśli trzyma ciśnienie to nie wymieniamy jak i zawór
przewód olejowy – sprawdzamy stan.
Uszczelka zaznaczona na zdjęciu do wymiany!
to be contynued
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
odpowiadamkurol pisze:Krakowski specjalista od amortyzatorow niejaki PKS za regeneracje ohlinsa do ttr zyczy sobie 350 pln,ale pod warunkiem ze nic nie jest zatarte.
Skoro pojawil sie taki watek pomyslalem ze moze sam sprobuje posilkujac sie Twoimi wskazowkami.
Nie bede tego robil jeszcze teraz bo chcialem yamahem troszke podziczyc jak sniegi spadna.
Ale pilnie sledze rozwoj watku i chyba zaczne kompletowac czesci,tym bardziej ze z tego co widze nie sa to jakies wielkie kwoty.
Narazie mam kilka pytan:
Czy jest jakas kolejnosc ktora trzeba zachowac podczas rozkrecania amortyzatora zeby jemu lub sobie bardziej nie zaszkodzic ?
Czy gwint m4 jest konieczny na koncowce z igla do nabijania gazu,czy jest to jakas pozostalosc po dawcy materialu ?
Czy ta igla to taka zwykla jaka mozna kupic w kazdej aptece ?
Pytania te jak i zapewne nastepne moga sie wydawac banalne,ale jedyne amortyzatory jakie do tej pory rozbieralem to byly w starych mz ponad 20 lat temu
Pierwszy link z pierwszego postu nie dziala
pyt 1
tak ,choć myślałem ze nie będziecie zadawać pytań jak ściągnąć sprężynę
pyt2
taki jest gwint z zaworku (no!! chyba ze to przerobisz na samochodowy)
pyt3
to zwykła igła lekarska ze stali nierdzewnej z apteki roz.1.2 mm ( ucinamy wklejamy lub lutujemy itp...)
pyt4
to jakaś tam wiedzę masz ( ja sam do końca nie wiem w jakiej to jest wszystko pozycji podczas pracy bo cylinder amora nie jest przezroczysty
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: ttr600 regeneracja amortyzatora ohlins 46hrc
Dalti ciekawi mnie (pochwal się ) fotki - jak wygląda u ciebie głowica (element na którym siedzi shim) i jej uszczelnienia no i cylinder w którym prauje ?.Tak ogólnie amortyzator z ttr posiada rewizję do napełniania oliwą i odpowietrzania czy będziesz kombinował ? .Kiedyś pomagałem znajomemu robić amortyzator z gas gas i porządne odpowietrzenie tego to masakra była pól godziny dymania i non stop leciały bąble w oliwie .Masz dostep do takiego sprzętu z vacum pompą aby to adekwatnie odpowietrzyć ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.