![Obrazek](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170312/683d288f1c35cbf04e10bd7d3427523e.jpg)
Próba morsem
![Obrazek](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170312/14300b5e822f4f6612b5b840edc2eea3.jpg)
Zerwane były max 2mm nad powierzchnią cylindra na moje szczęście że było do czego przyspawać nie dało rady kluczem zaciskowym. Dwa kawałki płaskownika przewierciłem wiertłem 6mm i udałem się do spawacza. Spawcz zespawał nałożony płaskownik z zerwana śrubą
![Obrazek](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170312/d62b14f42eb638158f5791e206eb4ce5.jpg)
Po ostygnięciu udało się wykręcić bez większych strat gwintu
![Obrazek](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170312/a47ebd31d9f6cdb1073c3ad071defaae.jpg)
Może komuś się przyda te kilka zdjęć, maszyny z sezonu na sezon coraz starsze i takie problemy mogą się pojawiać
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka