Strona 1 z 4
ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 13 maja 2016, 17:11
autor: TTR Dąbrowa
Chyba sie wjeba.....w bagno
Pisałem o problemach z odpalaniem, teraz mam mega wiekszy. Podczas jazdy zerwalo mi lancuszek rozrzadu, wiedzialem ze byl na ostatnim ząbku jednak stwierdzilem ze wkolo komina to raczej pasc nie powinien. Na prostej dałem gazu i buuuuuu
Jestem w szoku, moto co kupiony problemy byly z odpaleniem teraz nie wiem - grat?
Do rzeczy
-obracam korbom tłok chodzi gora dól bez oporow zbytnich, slychac syczenie suwu
-nie moge zdjac glowicy bo poprzednik tak przykrecal ze imbusy rozpierd.. gniazda- musze wykretaki i silnik wyjmowac
Prosze poradzcie czy tylko zawory pokrzywiło czy jeszcze cos.....
Prosze o pomoc przy rozbiorce, porady co jak w pierwszej kolejnosci
Nie daje do mechanika uparłem sie ze sam chocby nawet nie weim co rozbiore- zepsulem przez swoją głupote - chce naprawic sam.
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 13 maja 2016, 18:12
autor: Pawlo
Napisz do wróżbity Macieja to ci powie czy tylko zawory są do wymiany czy coś jeszcze

Porady odnośnie demontażu/montażu i weryfikacji części znajdziesz w manualu, najlepiej w tym od bliźniaczej TT-RE
viewtopic.php?f=99&t=4758
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 13 maja 2016, 19:29
autor: TTR Dąbrowa
Pawlo pisze:Napisz do wróżbity Macieja to ci powie czy tylko zawory są do wymiany czy coś jeszcze

Porady odnośnie demontażu/montażu i weryfikacji części znajdziesz w manualu, najlepiej w tym od bliźniaczej TT-RE
viewtopic.php?f=99&t=4758
Ok masz racje we wrozbitow nie wierze
pytanie - czy cewki i cale magneto pracuje w oleju? czy to normalne
odkrecilem dekiel lancuch sobie dynda
pytanie 2
aby odkrecic srube od magneta
-tak jak radzicie klucz pneumatyczny?
- czy gwint jest lewy czy prawy
czy magneto mam ustawic w jakims polozeniu (np H) czy jest na klinie i jest tylko jednem mozliwy sposob montazu/demontazu???
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 13 maja 2016, 19:44
autor: Gacek
Jesteś użytkownikiem tego forum wiec masz prawo zadawać rożnego rodzaju pytania

- tylko na pytania które zadajesz jest pełno informacji ale to wymaga pewnego rodzaju wysiłku

- szukania -ew czytania z zrozumieniem tego co ktoś zapodaje .

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 06:49
autor: TTR Dąbrowa
Gacek pisze:Jesteś użytkownikiem tego forum wiec masz prawo zadawać rożnego rodzaju pytania

- tylko na pytania które zadajesz jest pełno informacji ale to wymaga pewnego rodzaju wysiłku

- szukania -ew czytania z zrozumieniem tego co ktoś zapodaje .

Czy moglbys pomoc i odpowiedziec mi na moje pytania?
czy lepiej tylko pisac nic nie znaczące puste słowa
bez urazy ja tu jestem nowy
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 07:41
autor: Krzsiek
Ściągnij fabryczny manual i poogladaj. Masz tam pokazane co z czym się robi jaka jest kolejność i bedzisz mieć bazę. Bo na razie to po omacku i na wariata chcesz to robić.
Nakrętki na takich rzeczach mają taki gwint aby podczas pracy dokrecaly się, nie odkrecaly. Jak nie wiesz jaki tam jest zrób symulacje. Złap nakretke, obroc kołem w strone w która się obraca podczas pracy silnika i nakretke będziesz dokrecac.
Pneumat jest dobry do takich rzeczy, szczególnie tu gdzie ciężko zablokowac koło.
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 08:48
autor: TTR Dąbrowa
Krzsiek pisze:Ściągnij fabryczny manual i poogladaj. Masz tam pokazane co z czym się robi jaka jest kolejność i bedzisz mieć bazę. Bo na razie to po omacku i na wariata chcesz to robić.
Nakrętki na takich rzeczach mają taki gwint aby podczas pracy dokrecaly się, nie odkrecaly. Jak nie wiesz jaki tam jest zrób symulacje. Złap nakretke, obroc kołem w strone w która się obraca podczas pracy silnika i nakretke będziesz dokrecac.
Pneumat jest dobry do takich rzeczy, szczególnie tu gdzie ciężko zablokowac koło.
Dzieki za info
-magneto juz sciagniete rzeczywiscie pneumat to moc
-lancuszek wypadl - na łączeniu ukruszony boje sie czy opilki nie dostaly sie do silnika- choc krecąc walem nie ma zadnych problemow ani oporow- zdejme glowice chyba bede wiedzial wiecej
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 08:54
autor: TTR Dąbrowa
TTR Dąbrowa pisze:Krzsiek pisze:Ściągnij fabryczny manual i poogladaj. Masz tam pokazane co z czym się robi jaka jest kolejność i bedzisz mieć bazę. Bo na razie to po omacku i na wariata chcesz to robić.
Nakrętki na takich rzeczach mają taki gwint aby podczas pracy dokrecaly się, nie odkrecaly. Jak nie wiesz jaki tam jest zrób symulacje. Złap nakretke, obroc kołem w strone w która się obraca podczas pracy silnika i nakretke będziesz dokrecac.
Pneumat jest dobry do takich rzeczy, szczególnie tu gdzie ciężko zablokowac koło.
Dzieki za info
-magneto juz sciagniete rzeczywiscie pneumat to moc
-lancuszek wypadl - na łączeniu ukruszony boje sie czy opilki nie dostaly sie do silnika- choc krecąc walem nie ma zadnych problemow ani oporow- zdejme glowice chyba bede wiedzial wiecej
Prosze powiedzcie od czego ten czarny kabelek ktory jest wkrecony chyba w jakis czujnik - ten co z bloku silnika wystaje pod magnetem
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 11:04
autor: Krzsiek
Rtfm.
Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU
: 14 maja 2016, 14:46
autor: TTR Dąbrowa
Krzsiek pisze:Rtfm.
Dziekuje jednakze moglbym prosic jasniej