Strona 1 z 2
Ustawianie iglicy
: 08 kwie 2016, 07:49
autor: ahtaTT
Witam. Mam pytanie odnośnie Tt 600. Problem polega tym ze moto z dolnych obrotów ciągnie słabo za to na wysokich idzie świetnie. Iglice w gaznikau mechanicznym ustawiłem na drugi ząbek od góry. Pływak juz nie pamiętam ile ale ustawiłem według serwisowki tak samo jak przepustnice. I pytanie do was czy jeśli opuściłem iglice w mechanicznym gaznika to i w podxisnieniowwj tez powinienem? Dodam że świecą jest udymiona i na cieplym silniku jest problem z paleniem
Re: Ustawianie iglicy
: 08 kwie 2016, 18:04
autor: borys125
A spróbuj przyjacielu zmniejszyć dawke na iglicy podciśnieniowej i zobaczysz

ustawienie gaźnika w tych silnikach to karkołomne zadanie. Próbuj
Re: Ustawianie iglicy
: 09 kwie 2016, 09:48
autor: ahtaTT
Iglice od podciśnienowego upuscilem w dół o jeden ząbek. I moto nie chcialo sie wkrecić obr. Wniosek ? Za mało paliwa?
Pływak ustawiłem 27mm Iglice od mechanicznego 2ząbek od góry przepustnice 7mm. i dalej ma za duża dawke bo z dolnych sie słabo zbiera i strzela z tłumika.
Re: Ustawianie iglicy
: 10 kwie 2016, 07:48
autor: glina
1. Nie ustawiaj ustawiaj poziomu paliwa na odwróconym gaźniku, tylko na wężyk, bo nie zawsze to pierwsze daje miarodajny wynik.
2. Żebyśmy się dobrze rozumieli - skoro opuściłeś iglicę o jeden ząbek to jest na drugim od góry (przy iglicy skierowanej w dół, taka jakby była w gaźniku) ? Jeśli tak to zmniejszyłeś ilość paliwa. Najniższy ząbek - iglica max podniesiona, czyli max paliwa. Najwyższy ząbek - iglica max w dole, czyli najmniej. U siebie mam tak : mechaniczny - 2 ząbek od dołu, podciśnieniowy - na środku. Spróbuj tych ustawień.
3. Nie podajesz na ile wykręcasz śrubkę air screw pilot. Nawet jeśli poziom paliwa była ok i reszta ustawień też to przy zbyt słabo wykręconej będzie puszczać marchewy. Ja mam na 6 obrotów wykręconą i jest optymalnie.
4. Robiłeś gruntowne czyszczenie gaźnika ? Jeśli nie to ono może Ci pomóc tak jak mi ostatnio. Wszystko na części pierwsze. Elementy mentalowe wygotowujesz w wodzie z cytryną (wyczytałem to na jakiejś zagranicznej stronie). Później preparat do czyszczenia gaźników i sprężone powietrze. Aplikujesz obydwa po sobie w każdy otwór. Po tym gaźnik powinien wygladać i działać jak nowy

Re: Ustawianie iglicy
: 10 kwie 2016, 15:36
autor: ahtaTT
Więc tak.
1. Ustawianie na wężyk jest 6mm
2. Iglica mechaniczna opuszczona czyli 2 ząbek od góry. Podciśnieniowa na środku
3. Gaźnik regulowalem za każdym razem. Śrubka wykrecona około 3,5-4obr.
4. Gaźnik czyszczony
Wczoraj po ustawianiu gaźnika jak bym go nie ustawił to i tak dostawał za duzo paliwa. Dwie iglice opuszczone i moto ma za duzo paliwa. Wydaje mi sie ze Dysze jak i iglice sa juz lekko wyrobione.
Re: Ustawianie iglicy
: 10 kwie 2016, 15:40
autor: ahtaTT
Moto ma lekka zamułe z dolnych obr i na ciepłym cieżko pali. Teraz zauważyłem ze bez ssania tez pali
Re: Ustawianie iglicy
: 10 kwie 2016, 21:16
autor: glina
Sprawdź zaworek iglicowy i jego gniazdo. Filtr powietrza myłeś ?
Re: Ustawianie iglicy
: 11 kwie 2016, 04:21
autor: ahtaTT
Zaworem czysty nie zacina się. Filtr czysty i nasaczony
Re: Ustawianie iglicy
: 11 kwie 2016, 07:43
autor: ahtaTT
Dodam jeszcze ze tłumik mam nieorginalny. Leovine x3. Czy jakoś tak
Re: Ustawianie iglicy
: 11 kwie 2016, 12:02
autor: glina
Też mam X3, to może spróbuj tych moich ustawień - iglice : w gaźniku mechanicznym 2 zabek od dołu (czyli iglica będzie ciut wyzej niz polozenie neutralne) a w podcisnieniowym na środku. Air pilot wykręć na 6 obrotów.