Mam pytanie może niektorym wydac sie głupie ale wole się upewnić .
pogieły mi się zawory i uszkodziły gniazda planowałem to pokleić (zimny spaw'' płynny metal'') ale znalazłem w rozsondnej cenie uzbrojonom głowice od 3tb i czy pasowała by do 2kf?
W 2KF występują trzy rodzaje uszczelek (ale nie mam pojęcia dlaczego) a w 3TB tylko jedna, ale za to jej numer fabryczny to 2KF-11181-01-11
Ale w sumie to poczekajmy niech się ktoś mądrzejszy wypowie
Kiedyś 2KF, długo nic, potem 4GV, 5CH a tera znów nic
ja mam taką przekładke w swoim xt i żeby zmienić głowice( nie miałem w niej żadnego gwintu prawie) musiałem dokupić cylinder do zestawu bo nie pasowało;/
podlacze sie do tematu, ale z troche inna sprawa. mianowicie mam xt 600 3tb 90rok bynajmniej tak jest w papierach.. ale na cylindrze jest 2KF wybite. wiec pewnie silnik byl przekladany prawda ?