Odkad pamietam to cylinder w XT i w TT ma oznaczenie 3AJ, czyli konstrukcyjnie pochodzi z okresu kiedy robili to co 3AJ mialo w oznaczeniu.
Jak poszukasz to znajdziesz ze chodzi o
http://www.louis.de/index.php?topic=bik ... AJ&lang=en, czyli 88 rok.
Ale posilkujac sie tym
http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha/view/1267 wychodzi, ze cylinder 3AJ wkladany byl tez do XT 2KF z 87 i wielu innych. Ale do 43F z 86 byl juz inny.
http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha/view/1267
Chcac to sprawdzic zobacz jaki masz silnik, oznaczenei masz w numerze silnika na poczatku. Majac oznaczenie i wersje szukaj na megazipie sprzeta i patrz jaki numer czesci ma element ktory Cie interesuje. A pozniej porownuj z tym co chesz wsadzic.
Co do pasowania w rame, rozstaw i wymiary otworow do wachacza mozliwe, ze sa zamienne.
Ale przeszkoda pasowania w rame moga miejsca i kierunki wyjscia kroccow olejowych i tym odobnego osprzetu.
Po numerach tez trudno stwierdzic czy wejdzie w rame, bo o ile wymiarem moze byc taki sam, to inne wyjscie rurki to juz inna wersja.
Przyklad zastosowania karterow z wczesnego XT
http://www.boats.net/parts/detail/yamah ... 05-00.html
Czesc XT ma zbiornik oleju w ramie, nowsze TT w zbiorniku pod siodlem. Tu i tu inaczej i w innych miejscach wpinane sa przewody olejowe.
Mozesz tez wybadac temat po wachaczu i powiazac modele. Robota dochodzeniowa, ale zrodla masz.
http://www.Megazip.ru,
http://www.boats.net i szukaj.