Strona 1 z 1

PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 12:38
autor: kwachu86
Witam. Mam problem z odpaleniem swojego sprzętu po wymianie tłoka z pierścieniami. Po złożeniu wszystkiego zabrałem się za kopanie i tu ździwko... :panika: kopka chodzi bardzo ale to bardzo ciężko i nie odbija tak jak powinna... I oczywiście nie pali, nawet nie zapyrka :( Myślałem, że może za bardzo pierścienie są spasowane i zacząłem znowu rozbierać... Po rozkręceniu pokrywy zaworów spróbowałem kopnąć i znowu ździwko - kopka chodzi tak jak powinna, fajnie odbija itd. W czym mogę szukać przyczyny?? Czy bez pokrywy zaworów mogę spróbować go odpalić?? Coś się może stać poza rzucającym olejem??
P.S. Aaa i jeszcze próbowałem go odpalić na lince za autem bo pomyślałem, że tak ciężko chodzi do pierwszego odpalenia i też dupka... Nawet tłok się nie chciał obracać na 6stym biegu :niewiem:

Re: PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 13:11
autor: ArturS
eee... skoro bez dekla kręci, to jakaś kolizja się zrobiła. Tylko jaka? :niewiem: Fociaków jakich nie robiłeś?

Re: PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 13:41
autor: kwachu86
nie robiłem ale idę właśnie coś pogrzebać... jak tylko będę wiedział coś więcej to napisze ;)

Re: PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 14:40
autor: Gacek
Jak nie chce opalić to po pierwsze szukam iskra i zasilanie ,ew potem kompresja .Nie wiem jak się ma pokrywa głowicy w xt 350 do oporów ale to tylko obudowa w tym typie i raczej nie powinna mieć wpływu na opory wałka no chyba ze otwarcie rozszczelnienie silnika spowodowało mniejsze opory :roll: .

Re: PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 14:55
autor: terenowiecc
A tą czapkę zaworów to dokręcałeś kluczem dynamometrycznym z manualem w ręku czy na czuja, aby dobrze dociągnąć?

Re: PO WYMIANIE TŁOKA NIE PALI

: 15 maja 2013, 17:42
autor: kwachu86
ODPALONY ;) ;) ;) Spodziewałem się najgorszego a wyszła taka pierdoła... śruba od pokrywy zaworów jest przykręcana do mocowania wałków i wyszło na to, że poprzedni właściciel dał mniejszą podkładke na jednej ze śrub i przez to śruba wkręciła się dalej i tarła o wałek... po wymianie śruby i dokręceniu oczywiście kluczem dynamometrycznym odpalił na dotyk :funkynana:

daje linka dodatkowo dla tych którzy chcieliby widzieć o co chodzi... to zdjęcie znalezione w necie. po prawej stronie już są mocowania założone na wałki po lewej bez nich...
https://www.google.pl/search?q=zawory+x ... 1024%3B768

dzięki wszystkim za chęci ;)