Problem z krążeniem
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 302
- Rejestracja: 19 maja 2012, 06:45
- Motocykl: XT600 2KF
- Lokalizacja: Oleśnica
Problem z krążeniem
Witam, Potrzebuję pomocy. W starszym silniku miałem w karterach wejście na wężyk (chyba opowietrzający) idący do zbiornika oleju pod siedzeniem. W tym silniku (43F) nie ma w tym miejscu tego wejścia. I tu pojawia się mój problem. Gdzie powinien być podłączony ten przewód? Próbowałem go zaślepić - efekt jest taki, że rozdeło mi zbiornik olejowy. Próbowałem podłączyć pod odpowietrzenie silnika idące do airboxa lecz olej wylał mi się filtrem zapierdzielając cały airbox. Nie mam już pomysłu. Jak to w oryginale, czyli w 43F jest podłączone?????
- Tomiacho
- Po kostki w błocie
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
- Motocykl: XT 600 43f
- Lokalizacja: Piła
Re: Problem z krążeniem
Z krążeniem to do kardiologa trzeba
A tak serio to dziwna sprawa bo na schemacie powinieneś mnie wszystko elegancko pokazane. Ale w karterze powinno być wyjście bo nie było xt z mokrą miską wiec musi być wyjście.

Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 302
- Rejestracja: 19 maja 2012, 06:45
- Motocykl: XT600 2KF
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Problem z krążeniem
zaznaczyłem o co dokładnie chodzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomiacho
- Po kostki w błocie
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
- Motocykl: XT 600 43f
- Lokalizacja: Piła
Re: Problem z krążeniem
U siebie w 43f mam w karterze wyjście na ten wąż. Może masz karter od xt w miską w ramie to może miały inaczej. Zaraz zacznę szperać.
Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
- Tomiacho
- Po kostki w błocie
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
- Motocykl: XT 600 43f
- Lokalizacja: Piła
Re: Problem z krążeniem
viewtopic.php?f=2&t=1482 tu masz schemat ale z tego co widzę to również idzie tam gdzie u mnie
Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 302
- Rejestracja: 19 maja 2012, 06:45
- Motocykl: XT600 2KF
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Problem z krążeniem
Mam wersje 43F gdyż taki jest wybity na nim numer. Te roczniki z tego co wiem miały właśnie zbiornik pod siedzeniem a nie w ramie. A u Ciebie w 43F jest wejście tuż obok cylindra na ten najcienszy wężyk?
- Tomiacho
- Po kostki w błocie
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
- Motocykl: XT 600 43f
- Lokalizacja: Piła
Re: Problem z krążeniem
Ja mam 43f i mam tam obok cylindra wyjście na ten wąż. Teraz mam mindfuck o co kaman. Może to ja mam inny karter. W takim razie musi iść gdzieś do głowicy.
Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 302
- Rejestracja: 19 maja 2012, 06:45
- Motocykl: XT600 2KF
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Problem z krążeniem
No gdzieś na pewno musi być podłączony, lecz nie ma nigdzie dla niego miejsca ;] Chyba będe zmuszony rzeźbić...
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Problem z krążeniem
W TTS jest taki sam cienki wężyk. Postaram się obadać gdzie on idzie jak będę w garażu.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Problem z krążeniem
Wężyk po lewej idzie do filtra, a po prawej do zbiornika oleju. W XT chyba tak samo było?

