Gacek pisze:Jak nie masz obaw o pracę - wysiłek możesz przewód odkręcić tak jak pisał Pawlo zejdzie ci cała oliwa z pompy i dolotu do niej .
Kładąc na lewym boku motocykl opróżnisz garnki na głowicy przy okazji można zmienić filtr bez babrania się w oliwie i uzupełnić układ nową , dolewając setę w głowicę bez żadnego odpowietrzania możesz być spokojny o cały swój majątek

No dobra, opisze to jak to zrozumialem
-korek 19 na dole spuszczam
-korek wlewu odkrecam
-otwór górnego zbiornika szukam ???? lub wąż ten da dole silnkia ???
-moto na lewo resztę oliwy wypuszczam
-filtr wymieniam
-jak dolac oliwy do głowicy to nie wiem???
-zamykam korki i wlewam oil do krawędzi wlewu zamykam i odpalam
- po rozgrzaniu sprawdzam stan i uzupełniam
jak coś źle napisałem to mnie skoryguj
-stawiam moto i zm