Pytanie gdzie ? i jak tym upalasz ? w swojej karierze nie używałem 16 .15 /46 to dla mnie najlepszy stosunek przyśpieszeń do spalania 7 l na okretę liczę - na trasie trochę meczące silnik bo( 140 - 150 trzeba piłować obroty )przydało by się 6 biegów do spoko jazdy .Ale goni przyzwoicie nie jeżdżę tym tylko po terenie bo inaczej zapodał 14 z przodu albo dołek z tyłu ( 48 ) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
14/40 mam u siebie i imo jest idealnie. Mocy nie brakuje, prędkości też a spalanie w granicach 6-7l/100km.
Nie wyobrażam sobie jazdy na przełożeniu 14/47-48 jak niektórzy. 3 pierwszych biegów to wtedy chyba nie ma. na 14/40 jest tak na styk jak dla mnie, ze 2 zęby z tyłu więcej i jedynka byłaby za krótka. Ale to też kwestia indywidualna.
Duzo zależy jak się kreci silnik 15 /45 to orginalne przełozenia dla 3tb na 17 calowym kole , przełożenie 15 /46 moim zdaniem jest w sam raz do mieszanej jazdy nie dużo spowalnia i mozna elastycznie śmigać na 3 górnych biegach . Pozostaje kwestia terenu w jakim się upala max miałem założone 14 /46 biegi zmieniało sie jak w crosówce przynajmniej 3 pierwsze predkośc max coś około 120 -130 co moim zdaniem w teren wystarczy pozostaje jeszcze kwestia upodobań i rejonu polski gdzie się katuje moto .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.