Głowica i cylinder były splanowane tam gdzie robiony szlif i honowanie. Uszczelka, którą kupiłem nie miała żadnej warstwy wulkanizującej, tak mi się przynajmniej wydaje - zwykła farbo to chyba nie to. Kupiłem dzisiaj od znajomego po taniemu drugi taki zestaw, ale już do całego silnika - zależało mi raczej na uszczelkach karterów. Tej pod głowicę boję się zakładać kolejny raz, choć w serwisie mi powiedzieli, że na tym wiele razy składali silniki i wszystko było ok.
Co do przykręcania szpilek, to robię to stopniowo 1234 1234, chyba dopiero za czwartym razem klucz dynamo przeskoczył. Swoją drogą 29Nm wydaje mi się bardzo mało.
Prowadnicę faktycznie można włożyć źle - całkiem możliwe, że mi się to udało, bo bez namysłu cisnąłem ją w stronę przodu motocykla, a wówczas raczej nie wskoczyła gdzie powinna.
Szuranie jest lekkie. Film:
https://picasaweb.google.com/1034218078 ... 9702965890 w okolicy 30 sekundy tłok się zakołysze i wtedy to najlepiej słychać. Po odpaleniu już dużo mniej. Wydaje mi się, że dzisiaj bez porównania ciszej niż wczoraj.
Poza tym wszystko wydaje się być ok
https://picasaweb.google.com/1034218078 ... 8788796898 Pojawiły się małe pionowe zarysowania, ale płytsze niż honowanie. Rozumiem, że to skutek docierania?
Tak na szybko z UPG z dostępnych w hurtowniach:
- Athena
- .... i nic więcej
