Forum nie lyka wiekszych fotek. Mozna kliknac prawym i "pokaz obraz" i wtedy w linku u gory usunac ostania literke "l" przed koncowka .jpg i bedzie wtedy w 1600x900, bo w takiej oryginalnie sa wrzucane na imgur.
Ewentualnie mozna kliknac bezposrednio sam album na imgur.com:
Czesc 1:
https://imgur.com/a/lZRBNnT
Czesc 2:
https://imgur.com/a/zjN8tqu
Dobicie tylnego zawiasu testowane jest "bez amora", czyli raczej z duzym zapasem.
Co do sprzetu, to bez przesady z tym OCC. Faktycznie, poprzednie projekty powstawaly z katowka, imadlem, linijka i chinskim inwerterem na elektrody ;D , a od kiedy rozszerzylismy w pracy oferte o wykonywanie podstawowych tematow z kwasowki, warunki do zabawy ze stala/rurkami zdecydowanie sie poprawily.

Tak naprawde jednak "bogatszy" jestem tylko o mozliwosc giecia rur.
Wracajac do Gimpa. Mam wolne, to prace cos tam sie posuwaja
Generalnie jade dalej z rama, bo bedzie musiala wyjechac jak najpredzej na proszek (do piekarnika jej nie zmieszcze

)
Tylny luk byl tylko dla zachowania prostej formy calosci. I tak mial kolizje z kolem na dobiciu zawiasu. Zostal odciety i zaczela sie kombinacja z tylem.
Generalnie jest plan, aby zrobic "na wszelki", dokladany na nakretki motylkowe, tylny blotnik. Ale to jak bedzie czas
"Rurki podporowe kanapy" (ma to jakas nazwe?) maja isc pod dokladnie tym samym katem, co zebrowania na silniku.
Jak juz wczesniej wspominal Gacek, rama 3TB jest asymetryczna. Lewa rura pionowa ramy glownej, idzie bardziej na zewnatrz i bardziej pod katem, niz prawa. Najpierw chcialem to wykorzystac i zrobic asyetryczna rame, ale roznica bylaby na tyle niewielka, ze mogloby wygladac na "po prostu krzywe". Rurki wyladowaly wiec na wysokosci, na ktorej obie strony sa tak samo wysuniete do osi wzdluznej.
Nie wiem, czy nie bede probowal wypchnac baku jeszcze w przod. Jest to mozliwe, ale nie bez przerobki. Temat postanowilem przespac przez weekend.
W "poddupku" ma byc elektryka (skoro juz jest tyle miejsca to z akumulatorem a nie kondensatorem) i namiastka airboxu. W sumie nie wiem, czy airboxu, czy nie zadowole sie po prostu tym, ze stozki beda "za sciana". Zaczalem wiec strugac uchwyty do oslony dolnej poddupka.
We wszystkich pojazdach wkurza mnie, ze w miejscach, gdzie sa polaczenia na sruby/wkrety, farba sie luszczy itd. itp. i pojazdy te gnija. Stwierdzilem wiec, ze uchwyty przyspawam z kwasiaka. Owszem niby nie laczy sie tych tematow, ale w sumie to tylko glupie uchwyty. poza tym mialem kiedys niezly test. Wyspawalem sobie kompletny uklad wydechowy z nierdzewki i zrobilem polaczenie spawane do oryginalnych kolektorow. 5 lat smigania autem (a kolektor sie przeciez niezle grzeje i studzi) i nic. Stwierdzilem wiec, ze zaryzykuje.
Potem przyszedl czas na szablon i finalne dorobienie dolnej oslony z otworem na amortyzator. Tylna jej czesc jeszcze do dokonczenia/wyprostowania/uciecia.
C.D.N.
