Strona 5 z 5

Re: Yamaha XT600E '94

: 08 maja 2014, 12:38
autor: mlody
Zważyłem moje 18 calowe koło. Bez tarczy, opony, dętki i zabieraka z zębatką waży 5kg. O ile moja waga nie oszukuje:P :niewiem:

Re: Yamaha XT600E '94

: 08 maja 2014, 12:42
autor: ArturS
JAWKA SIEDLCE pisze:Artur dodaj że do ceny części trzeba marże doliczyć :lol:
To już ceny "forumowe" ;)

Re: Yamaha XT600E '94

: 08 maja 2014, 16:12
autor: Gacek
Ja mam u siebie koła z xtz , golasy w porównaniu do 3tb to przód 300 g i tył 1 kg mniej ,Lagi z 3 tb rura dł 725 mm 3aj 670 mm laga dolna 3 tb jest zewnętrznie krótsza ale część wew w której pracują panewki jest dłuższa od 3aj na ile pamietam o ok 10 -15 mm .Dorabiając odp długa rurę tłumienia przy rozstawie panewek z 3aj w 3 tb można osiągnąć do 270 mm realnego skoku .Osobiście wolę na przodzie jeździć na zestawie sprężyn z 3aj zawór kompresji ew dobite ciśnienie w lagi i tak betonuje łapki przy szybszej jeździe off :? .

Re: Yamaha XT600E '94

: 08 maja 2014, 19:23
autor: ural2
ArturS pisze:Tak mnie więcej:
- 250zł tłok
- 90zł szlif+honowanie
- 90zł obróbka głowicy (przy opcji, że nie trzeba wymieniać gniazd, prowadnic lub zaworów)
- 150zł uszczelki TOP-END ProX
- 250zł olej na docieranie ok 6L + olej docelowy (pół/full syntetyk)
Razem ok 830zł + paliwo na wożenie się po szlifierniach i różnej maści przesyłki.

Ja do tego wymieniłem łańcuch rozrządu, bo już był wyciągnięty na 2 ząbki od końca.
Dzieki bardzo. Tragedii cenowej nie ma.
Serdecznie pozdrawiam.