Strona 4 z 22

Re: Problem z odpaleniem

: 09 lis 2010, 01:12
autor: Gacek
wytoczyłeś bardzo racjonalne argumenty na poparcie jakosci olejów syntetycznych :arrow: Motul 3000 20 /50
lepkosc 165 /40 c tem zapłonu 262 - spełnia wymogi JASO MA
:| - zasiedziałem się w garazu pora spać :lol:

Re: Problem z odpaleniem

: 09 lis 2010, 22:18
autor: RedGothic
Stan silnika wydaje mi sie ze jest dobry gdyż moto sprowadzone 2 lata temu. Od razu wstawione do serwisu Yamahy w zasadzie jezdził nim tylko jeden pełny sezon , fakt facet noga w temacie mechaniki zaniedbał sprawy filtrowe itp.
Podczas kupna odpalanie na ciepłym i zimnym silniku bez problemu , nie slychac zadnych niepokojacych dzwieków. Powiem tak podczas jazdy strasznie katapultowało przyspieszenie na każdym biegu startuje na koło ;) Teraz musze czekać do wiosny wiec zbieram informacje aby wymienić podstawowe rzeczy serwisowe. zreszta to jest motocykl który swoja mlodosc ma za soba a ja jestem zdania ze lepiej samemu wyremontowac silnik i całe moto i wiedzieć co sie ma niż żyć marzeniami że nigdy piec nam nie padnie :idea:

Re: Problem z odpaleniem

: 10 lis 2010, 23:11
autor: Gacek
kazdy motorek ma swoją historię - moim ponoć włoch konie spedzał tylko z pola. Tak naprawde sprzedajacy ludzie mówia subiektywne prawdy. Na ALLEGRO pełno motocykli wszystkie bez mała po remontach cos w tym jest ;) - stare to dobre jest wino i skrzypce a cała reszta to kwestia gustu.

Re: Problem z odpaleniem

: 01 lut 2011, 21:20
autor: RedGothic
Tak z ciekawości zapytam czy pod osłoną silnika znajduje sie śróba do zlania oleju :?: :oops: jak zleje olej , zaleje nowy i wymienie filtr oleju to mam przekopac go na sucho aż z górnej śróby {ta nad filtrem ileju} poleci olej w celu odpowietrzenia układu olejowego :oops: dobrze myśle :?: :oops: czy jakoś inaczej odpowietrza sie układ?? :oops:

Re: Problem z odpaleniem

: 13 mar 2011, 16:41
autor: RedGothic
Olej wymieniony z mineralnego na półsyntetyk :oops: ciekawe czy dobrze zrobiłem , aż boje sie odpalać filtry tez wymienione , zestaw napedowy nowy słuchajcie może to śmieszne ale mam problem z wymiana świecy gdyż nie mogedostać nigdzie klucza 18 do świec . Może macie jakies patenty na to?? :ugeek:

Re: Problem z odpaleniem

: 13 mar 2011, 17:41
autor: Gacek
:? - trochę mnie to skołowało a nie przychodzi tam 17 czasami ? generalnie jakiś rurkowy kupić odp. długi potem ew . skrócić go aby się zmieścił pod ramę ja tak zrobiłem bo w ASO proponowano mi jakiś zestaw za 60 zł ale co on zawierał :mrgreen: .Cena wydawał mi się za wysoka jak na klucz do świec więc kupiłem u olka za 16.

Re: Problem z odpaleniem

: 13 mar 2011, 20:49
autor: RedGothic
Udało mi sie wymienić świece ale było dużo gimnastyki :D świeca padnieta :D Dziś postanowiłem że przed uruchomieniem zmienie jeszcze raz olej ale na Mineralny 20W50 taki jak jest w serwisówce :oops: lepiej nie będe ryzykować bo w sumie to olejak :idea:

Re: Problem z odpaleniem

: 14 mar 2011, 11:16
autor: loko
Jaki olejak !?

Olejak jak np. suzuki gsxr –stare, bandyta 1200 to są tak zwane olejaki bo silniki są chłodzone olejem czyli mają podobne kanaliku jak silnik chłodzony cieczą tyle że płynie tam olej silnikowy dlatego mówi się na nie olejaki … TT nic takiego nie ma jest chłodzony tylko powietrzem ;) …olej nie otula cylindra itp…

Re: Problem z odpaleniem

: 14 mar 2011, 18:36
autor: RedGothic
Tak miałem na myśli ze tylko chłodzony jest olejem i powietrzem dlatego dziś zakupiłem MOTULA mineralny 20W50 :oops: nie chce ktos kupić 3 litrów Motula półsyntetyka :?: :mrgreen:

Re: Problem z odpaleniem

: 14 mar 2011, 18:51
autor: Pawlo
RedGothic pisze:nie chce ktos kupić 3 litrów Motula półsyntetyka :?: :mrgreen:
Odkąd mam to moto to jeżdżę na półsyntetyku motulu, nie rozumiem co z tym olejem nie tak? :)