Re: XT 600 Z 3AJ
: 31 mar 2015, 08:39
W takim razie muszę przyznać, że ładnie Ci wyszło to XT Artur!



Mam zupełnie inaczej rozwiązaną sprawę przeróbki sztycy. Zależało mi żeby moto nie poszło do góry, więc dystans na sztycę jest dodany od góry. Jak nie zapomnę, to w środę zrobię foty zawiasów na stole. Generalnie odległość osi koła, od dolnej półki jest w zasadzie podobna w zawiasie z TT-S i 3AJ. Jednak półka w TT-S jest wyższa, więc licząc od osi koła do główki ramy doszło ok 1.5cm (zmierzę dokładniej). Dudo (endurovoyager) ma ten dystans dodany pod dolną część, doszło więc kolejne kilka cm. W 3TB całkiem możliwe, że wszystko weszłoby bez przeróbki - też z ciekawości zmierzę, bo chciałbym tam wrzucić przód z TT600E (skrócony skok zawiasu, ale też pełna regulacja i bardzo zbliżona waga obu motków).Gacek pisze:W tym temacie viewtopic.php?f=17&t=292 dawno temu były podane parametry - ale moim zdaniem to nie są do końca fakty realistycznie oddające sprawy takiego swapu .
W ex-dudowym 3AJ jest jakies 34cm prześwitu, baaaaardzo dużo. Przy wzroście lekko ponad 180cm ledwie palcami dotykam do ziemi siedząc na kanapie.ArturS pisze:Mam zupełnie inaczej rozwiązaną sprawę przeróbki sztycy. Zależało mi żeby moto nie poszło do góry, więc dystans na sztycę jest dodany od góry. Jak nie zapomnę, to w środę zrobię foty zawiasów na stole. Generalnie odległość osi koła, od dolnej półki jest w zasadzie podobna w zawiasie z TT-S i 3AJ. Jednak półka w TT-S jest wyższa, więc licząc od osi koła do główki ramy doszło ok 1.5cm (zmierzę dokładniej). Dudo (endurovoyager) ma ten dystans dodany pod dolną część, doszło więc kolejne kilka cm. W 3TB całkiem możliwe, że wszystko weszłoby bez przeróbki - też z ciekawości zmierzę, bo chciałbym tam wrzucić przód z TT600E (skrócony skok zawiasu, ale też pełna regulacja i bardzo zbliżona waga obu motków).Gacek pisze:W tym temacie viewtopic.php?f=17&t=292 dawno temu były podane parametry - ale moim zdaniem to nie są do końca fakty realistycznie oddające sprawy takiego swapu .
Wymiary fabryczne będzie musiał zmierzyć ktoś, kto ma fabryczny zawias. Przedni zawias TTS z podawanych 310mm ma realnie 300mm - gdzieś to spisałem dokładnie, poszukam albo przemierzę jeszcze raz.
Gacek pisze:Ja kiedyś prymitywnie pomierzyłem możliwości tego systemu ( tyle ze na dłuższej kości 3tb ) i wszystko wskazywało ze maks skok jaki mogę uzyskać bez klepnięcia po karterze to 270 mm .Zapytam z ciekawości z reguły shim w amortyzatorze konfigurowany jest pod dedykowaną sprężynę jak ty widzisz jazdę z tłumieniem z tt z twardszą sprężyną z xt ? .
Masz świadomość ze określenia typu reg odbicia , kompresji w tego typu amortyzatorach to uproszczone nazewnictwo podglądowo ? .
Sorry zawnikam w jakieś aspekty bo
również żywo jestem zainteresowany nazwijmy to modyfikacjami tylko jakoś na gładko nie umiem przełknąć (przyjąć ) takich argumentów ,tematów bez konkretnej argumentacji
.
Zrobić to można wszystko :)bardziej ważny jest efekt a gdzie to robisz czy u Antczaka , Wysockiego lub innego kotleta to każdego indywidualna sprawaCOBO pisze:Gacek pisze:Ja kiedyś prymitywnie pomierzyłem możliwości tego systemu ( tyle ze na dłuższej kości 3tb ) i wszystko wskazywało ze maks skok jaki mogę uzyskać bez klepnięcia po karterze to 270 mm .Zapytam z ciekawości z reguły shim w amortyzatorze konfigurowany jest pod dedykowaną sprężynę jak ty widzisz jazdę z tłumieniem z tt z twardszą sprężyną z xt ? .
Masz świadomość ze określenia typu reg odbicia , kompresji w tego typu amortyzatorach to uproszczone nazewnictwo podglądowo ? .
Sorry zawnikam w jakieś aspekty bo
również żywo jestem zainteresowany nazwijmy to modyfikacjami tylko jakoś na gładko nie umiem przełknąć (przyjąć ) takich argumentów ,tematów bez konkretnej argumentacji
.
Mojego OHLINSA do XT robiłem w http://power4.pl/ i tez ostatecznie dla niegenerowania kosztów została włożona stara sprężyna ok XT. I skoro oni tak zrobili to znaczy że na pewno tak można zrobić.