Strona 3 z 4

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:12
autor: Michaels19
grozisz mi:) chodzi mi o to ze sa dwie szkoły jedni na forach mówią ze trzeba inni ze nie ma takiej potrzeby i ze nic nie przeskoczy...

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:18
autor: Krzsiek
Jakbyś miał instrukcje to byś zobaczył jaka jest procedura.
Jakbys poprzegladal co tam jest - a jest dużo obrazków, to byś skumal jak to działa i odpowiedź na cześć pytań byś znał zanim byś je zadał.

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:48
autor: TTR Dąbrowa
nie kapuje , to do mnie?

przeciez ladnie dziekuje za odpowiedzi , nawet jak odsylacie mnie do.....manuala

W manuala patrze codziennie ale co odpowiedz ekspertow i porada takowych...................bezcenne

Reszte wiesz kartą mastercard

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:51
autor: Krzsiek
Do Ciebie.
Więc zastanówmy się co zmieni ustawienie w gmp jak założysz łańcuch i wkrecisz napinacz zgodnie z instrukcją.

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:53
autor: Michaels19
zluzuj majty bo ci żyłka pęknie... forum jest po to żeby wymieniać się opiniami ktoś robi jak jest w serwisówce a ktoś może robić inaczej i też nic złego się nie dzieje, i każdy sobie sam wyrobi jakąś opinie jak u siebie zadziałać

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 12:57
autor: Krzsiek
Nie mam napietych.
Wymieniamy opinie i zastanawiamy się czy gmp ma znaczenie.
Jak już jakieś wymienimy dojdziemy do wniosków i bedziemy wiedzieć.
No więc co z tym gmp, podaj jakieś spostrzeżenie co to zmienia.

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 13:09
autor: Michaels19
ja zdania nie mam bo się nie znam dlatego było pytanie, na forum supermoto też to poruszali i tez są dwie opinie
http://forum.supermoto.pl/topic19253-ja ... rzadu.html

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 13:21
autor: Krzsiek
Sensowna wydaje się ostatnia opinia. Przy ustawieniu w gmp walek nie naciska na zawory > więc nic nie chce go przekręcić >można bezstresowo założyć łańcuch bez obawy, że próbujący się obrócić walek naciagnie lancuch i przeskoczy zanim napinacz go naciagnie.
W 1 cylindrze się zgadza, przy 2 już niekoniecznie.

Inna kwestia jest taka, że wal i walek muszą być względem siebie dobrze ustawione zanim załóży łańcuch. A ustawiasz na znaki > a znaki są w gmp.

Więc stąd to gmp.

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 13:35
autor: Pawlo
Krzsiek pisze:Jakbyś miał instrukcje to byś zobaczył jaka jest procedura.
Jakbys poprzegladal co tam jest - a jest dużo obrazków, to byś skumal jak to działa i odpowiedź na cześć pytań byś znał zanim byś je zadał.
Podzielam to zdanie. Chyba jednak nie o to chodzi by przepisywać manuala na forum, a jak widzę pytania, na które jak byk odpowiedź widnieje w manualu to odechciewa mi się pisać i przypuszczam, że nie tylko mi :roll:

Re: ZERWANY LANCUCH ROZRZĄDU

: 15 maja 2016, 17:41
autor: Michaels19
pytanie było w celu poruszenia dyskusji, bo różne opinie chodzą na temat sprawdzania naciągu łańcuszka, więc nie zachowujcie się jak fochające panienki :)