Strona 3 z 3
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 21 maja 2012, 10:35
autor: Aruś
Poza tym, forum na tym polega, że każdy może się wypowiedzieć.
Niestety "Gumis" trochę się zagalopował i powinien szybko odpuścić

bo sam się napędza...
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 25 maja 2012, 09:55
autor: Gacek
-gumis- moim zdaniem masz po prostu alergię na to co piszę(sam nie rozumiem dlaczego ), w związku z takim stanem dajesz sobie prawo do bezkarnego używania niezbyt kulturalnych epitetów pod adresem mojej osoby a nie na temat tego co np napisałem

.
Moim zdaniem to nie jest miejsce do wyzywania sie i kozaczenia tylko do wymiany swojego zdania bez obrażania innych uczestników dyskusji . Wiec bez urazy stary jak masz ochotę to podziel się swoim doświadczeniem a nie strzelaj focha

.
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 25 maja 2012, 13:03
autor: ArturS
No to dodam, że do huśkowych upsów w trampiszonie też montujemy niebieskie odpowietrzniki

Będzie pewnie z +5KM

Re: ODPOWIETRZNIKI
: 28 maja 2012, 11:00
autor: vertus72
A wracając do tematu to u mnie nie ma tych małych srubczek do odpowietrzania tak więc proszę o podpowiedzi jak to zrobic w TTR-ce z 98 roku.
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 28 maja 2012, 15:53
autor: ArturS
Nawiercić i nagwintować?

Re: ODPOWIETRZNIKI
: 28 maja 2012, 20:06
autor: Gacek
vertus72 pisze:A wracając do tematu to u mnie nie ma tych małych srubczek do odpowietrzania tak więc proszę o podpowiedzi jak to zrobic w TTR-ce z 98 roku.
- lokalizacja ci się pomyliła mowa tu o TT o ile dobrze pamiętam to E to taka TT- ka z obciętym skokiem zawiasem upd z przodu rozrusznikiem .TTR to ostatnie single chłodzone powietrzem i chyba przy końcówce produkcji tez podpadły pod stereotyp panujący w xt jeżdżę na enduro

(ale to takie wersje po asfalcie )i nikt nie obeznany musi kojarzyć tego po wcześniejszej historii tego motocykla )

.
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 29 maja 2012, 18:54
autor: vertus72
No to mi odpowiedziałeś jak odpowietrzyć-dzięki.
czy ktoś oprócz Gacka wniesie coś bardziej merytorycznego??
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 29 maja 2012, 19:37
autor: Gacek
Sorry - odpowietrzasz wykręcając korek z rury ,na uniesionym zawiasie .Wyciągając sprężynę i ściskając amortyzator możesz sprawdzić przy okazji poziom oleju .Odpowietrzniki z reguły stosuje się w w dwukomorowych zawieszeniach .
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 30 maja 2012, 08:40
autor: vertus72
O i teraz jest treściwie dziękuję, a co do poziomu oleju to są tam jakieś znaczniki...??
Re: ODPOWIETRZNIKI
: 30 maja 2012, 18:48
autor: Gacek
Poziom Wg manuala dla swojej wersji z reguły od górnej krawędzi rury pomiar.
Najprościej chyba kawałek rurki na sztywno umocowany do odmierzonej długości i odciągnąć strzykawką nadmiar.