Strona 18 z 22
Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 08:46
autor: Gacek
Z robieniem głowicy jest niezbyt sympatyczny problem bo yamaha ma jakby wytyczone swoje kąty dla geometri płaszczyzn gniazda i zaworów i mam duże wątpliwości czy jakakolwiek firma korzysta z tych danych .
Podejrzewam ze raczej robią w własnym standarcie wiec po takiej naprawie motocykl trzyma szczelność ale cały cykl napełniania i rozprowadzania mieszanki paliwowej może sporo odbiegać od fabrycznych.
Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 15:36
autor: RedGothic
Głowica wraz z cylindrem zostanie oddana do specjalistycznego zakładu w celu sprawdzenia i poprawienia wszystkiego itp...
jeśli chodzi o wymiane tłoka to mam dylemat bo znajomy czarodziej poleca TKRJ który juz montował i idealnie sprawdza sie w swoim działaniu . Kute tłoki typu WOSSNER nie sa konieczne dla silnika tego typu i szkoda wydawać tyle kasy na nie gdyż nie podniosą mocy ani momętu obrotowego to chyba ze ktoś bedzie zakuwać silnik w celu polepszenia osiągów co moja sie z celem gdyż TT wyczynowcem nie jest...
Sprawa jest ciekawa gdyż tłok TKRJ kosztuje około 300 zł a WOSSNER 600 zł
Co o tym sadzicie ??
Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 17:53
autor: Gacek
Temat tłoka był już poruszany , tak jak temat poprawy osiągów

.
Na temat pierwszego nie mam za wiele do powiedzenia praktycznie zaraz po kupnie wylądował u mnie wossner wiec nie był bnym obiektywny do oceny tego tłoka a chwalenie było by na zasadzie , mam to wiec jest najlepsze

, poprawa osiągów tego silnika

jak dla mnie to co oferuje w pełni zdrowia piec spokojnie jest w stanie mnie sponiewierać ,i nie jestem tego w stanie korzystać w 100 %, chyba ze mówimy o ganianiu po asfalcie lub szutrach .
Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 18:34
autor: RedGothic
Poprostu chodzi mo o to czy jest sens wrzucać kuty tłok WOSSNERA za 600zl skoro efekt bedzie prawdopodobnie taki jak TKRJ za 300zł

dlatego mam nielada dylemat....
Re: Problem z odpaleniem
: 15 cze 2012, 05:02
autor: Gacek
Jest to inna połka cenowa i jakościowa ,wydatek 300 zł więcej rozłożony teoretycznie na parę lat (kwestia indywidualnych przebiegów ) to i tak pikuś przy całych kosztach eksploatacji.
Podejście do tematu oceny mam jak wyżej ,trudno mówić coś na przyszłość jak będzie następny szlif to na pewno będę się starał aby poszedł ponownie wossner ze względu chociażby na teflonowe powłoki o masę i jakość użytego materiału .
Re: Problem z odpaleniem
: 15 cze 2012, 15:34
autor: RedGothic
A jeszcze jedno zapytanko kupić oryginalna uszczelke pod głowice z serwisu czy jakis zamiennik z allegro?

Re: Problem z odpaleniem
: 16 cze 2012, 10:34
autor: Gacek

W moim odczuciu uszczelka to kwestia kasy jaką wydasz .
Yamaha ASO sprzedaje wszystko rozdrobnione do najmniejszego szczegółu a nie zestaw wiec zadzwon zapytaj o cenę uszczelki , ringów itp itd a szybko udzielisz sobie sam odpowiedzi

.
Konstrukcja uszczelek jest oparta na jednej i takiej samej zasadzie 3 warstwy stalowe 2 klejone zew płaszczyznami do alu 3 pracująca miedzy nimi .Z reguły prawidłowy montaż , oczyszczenie powierzchni ich płaszczyzny , odtłuszczenie , jest gwarancja pozytywnego efektu a nie firma .Na ile przerobiłem temat jedne kleją (wulkanizują) się w niższej temp inne w wyższej . Po za tym należało by zweryfikować zgodność pasowania do obrysu głowicy ,cylindra bo trafiają się buble .

Re: Problem z odpaleniem
: 16 cze 2012, 16:57
autor: RedGothic
http://moto.allegro.pl/uszczelki-kpl-xt ... 50935.html co sądzicie o takim zestawie ? jak z jego trwałością , czy ktos ma taki zestaw prosze o wasze opinie...
Re: Problem z odpaleniem
: 17 cze 2012, 20:03
autor: vertus72
http://allegro.pl/uszczelki-silnika-top ... 25184.html ja wszystkie części kupuje u nich, dobra obsługa i dużo można załatwić przez telefon np. gościom się chce zmierzyć coś suwmiarką, tak,że wiele części dobrałem od innych modeli np. panewki przedniego zawieszenia, których cena zabija w serwisie.
Re: Problem z odpaleniem
: 12 lip 2012, 22:21
autor: RedGothic