Strona 17 z 22

Re: Problem z odpaleniem

: 25 maja 2012, 21:55
autor: Aruś
Jak oddaje kopa to na moj gust zaplon cos nie tego...

Re: Problem z odpaleniem

: 27 maja 2012, 20:28
autor: RedGothic
Właśnie... poszukuje informacji czy w TT rególuje się jakoś zapłon? na magnecie czy jak... :wtf:

Albo jak sprawdzić moduł zapłonowy... :niewiem:

Albo czujnik wału może rozwalił sie jak to sprawdzić prosze o odpowiedz gdyz jestem w kropce....

Dziś po rozmowie z CZARODZIEJEM bedu musiał zakupić manometr i sprawdzić ciśnienie w cylindrze gdyz wysnuliśmy teze że ciśnienie jest za male aby zassać dawke paliwowo powietrzna dlatego takie problemy . Jeśli ktoś może to podajcie jakie wartości powinien mieć zdrowy garnek :?:

http://moto.allegro.pl/tester-cisnienia ... 51007.html
Czy taki miernik bedzie dobry?? możecie mi jakiś polecić??
Jak wykonać prawidłowo ten pomiar??

Jeszcze takie zapytanie czy cewki z magneta i całe magneto powinno być w oleju??

Re: Problem z odpaleniem

: 30 maja 2012, 11:39
autor: ArturS
RedGothic pisze:http://moto.allegro.pl/tester-cisnienia ... 51007.html

Czy taki miernik bedzie dobry?? możecie mi jakiś polecić??
Jak wykonać prawidłowo ten pomiar??
Mam podobny. Problem w tym, że u nas nie bardzo jest jak dojść z takim wtykowym adapterem. Ja wytłukłem starą świecę, dospawałem rurkę z gwintem i mam adapter wkręcany.

Re: Problem z odpaleniem

: 30 maja 2012, 14:18
autor: Pawlo
Kąta zapłonu nie zmienisz. Na twoim miejscu zacząłbym od wymiany świecy, pomierzeniu cewki, a dopiero później dalej w resztę układu. Jak świeca sucha to może to być też gaźnik. Na pych pali?

Re: Problem z odpaleniem

: 10 cze 2012, 19:09
autor: RedGothic
Dziś sprawdziłem kompresje na tłoku { manetka odkręcona na maksa i kopałem ile sił w nodze mam nadzieje że to dobry sposób} niestety miernik pokazał 5 barów... :( :( :( więc szykuje sie do generalnego remontu...

Re: Problem z odpaleniem

: 10 cze 2012, 20:45
autor: Gacek
Spróbuj jeszcze z oliwą może pomiar po prostu się nie udał :roll: .

Re: Problem z odpaleniem

: 13 cze 2012, 20:52
autor: RedGothic
Dziś rozmontowałem cała góre TT-ki oto zdjecia...

Re: Problem z odpaleniem

: 13 cze 2012, 20:57
autor: RedGothic
Jak sie okazało winę za brak kompresji ponosza pierscienie ktore sa ,,zastane" i ,,stwardniałe"
teraz musze troszke kaski uzbierać na oddanie glowicy do zakładu który ja sprawdzi i ewentualnie poprawi wraz z szlifem ,
musze kupić komplet uszczelek + rozrząd + noy tłok... :tt600: :tt600: :tt600:

Re: Problem z odpaleniem

: 14 cze 2012, 07:39
autor: Gacek
Szczelność gniazd zaworowych i uszczelniaczy na trzonkach możesz naftą sprawdzić wypełniając kolejno kanały ssące po krawędz i adekwatnie potem wydechowe .
Co do pierścieni szkoda ze nie potraktowałeś naftą gara przed rozbiórką no chyba ze faktycznie luzy na zamkach wskazują na zużycie , pasowanie tłok cylinder z braku średnicówki od bidy można szczelinomierzem pomierzyć .

Re: Problem z odpaleniem

: 14 cze 2012, 08:32
autor: ArturS
Szczelność naftą sprawdzi, ale są pewne granice, których tak nie sprawdzi. U mnie było blisko końca, więc kazałem robić na cacy. Niestety trochę zabolało po kieszeni.
Tłok jaki chcesz? :niewiem: Chodzi o firmę, bo rozmiar myślę lepiej niech poda zakład, który się zajmie szlifem ;) Masz dojścia to tłoczyska, czy Ci czegoś szukać?