Strona 17 z 22
Re: Problem z odpaleniem
: 25 maja 2012, 21:55
autor: Aruś
Jak oddaje kopa to na moj gust zaplon cos nie tego...
Re: Problem z odpaleniem
: 27 maja 2012, 20:28
autor: RedGothic
Właśnie... poszukuje informacji czy w TT rególuje się jakoś zapłon? na magnecie czy jak...
Albo jak sprawdzić moduł zapłonowy...
Albo czujnik wału może rozwalił sie jak to sprawdzić prosze o odpowiedz gdyz jestem w kropce....
Dziś po rozmowie z CZARODZIEJEM bedu musiał zakupić manometr i sprawdzić ciśnienie w cylindrze gdyz wysnuliśmy teze że ciśnienie jest za male aby zassać dawke paliwowo powietrzna dlatego takie problemy . Jeśli ktoś może to podajcie jakie wartości powinien mieć zdrowy garnek
http://moto.allegro.pl/tester-cisnienia ... 51007.html
Czy taki miernik bedzie dobry?? możecie mi jakiś polecić??
Jak wykonać prawidłowo ten pomiar??
Jeszcze takie zapytanie czy cewki z magneta i całe magneto powinno być w oleju??
Re: Problem z odpaleniem
: 30 maja 2012, 11:39
autor: ArturS
Mam podobny. Problem w tym, że u nas nie bardzo jest jak dojść z takim wtykowym adapterem. Ja wytłukłem starą świecę, dospawałem rurkę z gwintem i mam adapter wkręcany.
Re: Problem z odpaleniem
: 30 maja 2012, 14:18
autor: Pawlo
Kąta zapłonu nie zmienisz. Na twoim miejscu zacząłbym od wymiany świecy, pomierzeniu cewki, a dopiero później dalej w resztę układu. Jak świeca sucha to może to być też gaźnik. Na pych pali?
Re: Problem z odpaleniem
: 10 cze 2012, 19:09
autor: RedGothic
Dziś sprawdziłem kompresje na tłoku { manetka odkręcona na maksa i kopałem ile sił w nodze mam nadzieje że to dobry sposób} niestety miernik pokazał 5 barów...

więc szykuje sie do generalnego remontu...
Re: Problem z odpaleniem
: 10 cze 2012, 20:45
autor: Gacek
Spróbuj jeszcze z oliwą może pomiar po prostu się nie udał

.
Re: Problem z odpaleniem
: 13 cze 2012, 20:52
autor: RedGothic
Dziś rozmontowałem cała góre TT-ki oto zdjecia...
Re: Problem z odpaleniem
: 13 cze 2012, 20:57
autor: RedGothic
Jak sie okazało winę za brak kompresji ponosza pierscienie ktore sa ,,zastane" i ,,stwardniałe"
teraz musze troszke kaski uzbierać na oddanie glowicy do zakładu który ja sprawdzi i ewentualnie poprawi wraz z szlifem ,
musze kupić komplet uszczelek + rozrząd + noy tłok...

Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 07:39
autor: Gacek
Szczelność gniazd zaworowych i uszczelniaczy na trzonkach możesz naftą sprawdzić wypełniając kolejno kanały ssące po krawędz i adekwatnie potem wydechowe .
Co do pierścieni szkoda ze nie potraktowałeś naftą gara przed rozbiórką no chyba ze faktycznie luzy na zamkach wskazują na zużycie , pasowanie tłok cylinder z braku średnicówki od bidy można szczelinomierzem pomierzyć .
Re: Problem z odpaleniem
: 14 cze 2012, 08:32
autor: ArturS
Szczelność naftą sprawdzi, ale są pewne granice, których tak nie sprawdzi. U mnie było blisko końca, więc kazałem robić na cacy. Niestety trochę zabolało po kieszeni.
Tłok jaki chcesz?

Chodzi o firmę, bo rozmiar myślę lepiej niech poda zakład, który się zajmie szlifem

Masz dojścia to tłoczyska, czy Ci czegoś szukać?