Problem z odpaleniem

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aruś
Po kostki w błocie
Posty: 235
Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
Motocykl: HORNET 919
Lokalizacja: Rybnik

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: Aruś »

Jak oddaje kopa to na moj gust zaplon cos nie tego...
Obrazek
Awatar użytkownika
RedGothic
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 23 sie 2010, 19:47
Motocykl: YAMAHA XT 600 Z TENERE ^_^

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: RedGothic »

Właśnie... poszukuje informacji czy w TT rególuje się jakoś zapłon? na magnecie czy jak... :wtf:

Albo jak sprawdzić moduł zapłonowy... :niewiem:

Albo czujnik wału może rozwalił sie jak to sprawdzić prosze o odpowiedz gdyz jestem w kropce....

Dziś po rozmowie z CZARODZIEJEM bedu musiał zakupić manometr i sprawdzić ciśnienie w cylindrze gdyz wysnuliśmy teze że ciśnienie jest za male aby zassać dawke paliwowo powietrzna dlatego takie problemy . Jeśli ktoś może to podajcie jakie wartości powinien mieć zdrowy garnek :?:

http://moto.allegro.pl/tester-cisnienia ... 51007.html
Czy taki miernik bedzie dobry?? możecie mi jakiś polecić??
Jak wykonać prawidłowo ten pomiar??

Jeszcze takie zapytanie czy cewki z magneta i całe magneto powinno być w oleju??
Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 20:04 przez terenowiecc, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłem posty ;)
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: ArturS »

RedGothic pisze:http://moto.allegro.pl/tester-cisnienia ... 51007.html

Czy taki miernik bedzie dobry?? możecie mi jakiś polecić??
Jak wykonać prawidłowo ten pomiar??
Mam podobny. Problem w tym, że u nas nie bardzo jest jak dojść z takim wtykowym adapterem. Ja wytłukłem starą świecę, dospawałem rurkę z gwintem i mam adapter wkręcany.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: Pawlo »

Kąta zapłonu nie zmienisz. Na twoim miejscu zacząłbym od wymiany świecy, pomierzeniu cewki, a dopiero później dalej w resztę układu. Jak świeca sucha to może to być też gaźnik. Na pych pali?
Obrazek
Awatar użytkownika
RedGothic
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 23 sie 2010, 19:47
Motocykl: YAMAHA XT 600 Z TENERE ^_^

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: RedGothic »

Dziś sprawdziłem kompresje na tłoku { manetka odkręcona na maksa i kopałem ile sił w nodze mam nadzieje że to dobry sposób} niestety miernik pokazał 5 barów... :( :( :( więc szykuje sie do generalnego remontu...
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: Gacek »

Spróbuj jeszcze z oliwą może pomiar po prostu się nie udał :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
RedGothic
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 23 sie 2010, 19:47
Motocykl: YAMAHA XT 600 Z TENERE ^_^

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: RedGothic »

Dziś rozmontowałem cała góre TT-ki oto zdjecia...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Awatar użytkownika
RedGothic
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 23 sie 2010, 19:47
Motocykl: YAMAHA XT 600 Z TENERE ^_^

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: RedGothic »

Jak sie okazało winę za brak kompresji ponosza pierscienie ktore sa ,,zastane" i ,,stwardniałe"
teraz musze troszke kaski uzbierać na oddanie glowicy do zakładu który ja sprawdzi i ewentualnie poprawi wraz z szlifem ,
musze kupić komplet uszczelek + rozrząd + noy tłok... :tt600: :tt600: :tt600:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: Gacek »

Szczelność gniazd zaworowych i uszczelniaczy na trzonkach możesz naftą sprawdzić wypełniając kolejno kanały ssące po krawędz i adekwatnie potem wydechowe .
Co do pierścieni szkoda ze nie potraktowałeś naftą gara przed rozbiórką no chyba ze faktycznie luzy na zamkach wskazują na zużycie , pasowanie tłok cylinder z braku średnicówki od bidy można szczelinomierzem pomierzyć .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: ArturS »

Szczelność naftą sprawdzi, ale są pewne granice, których tak nie sprawdzi. U mnie było blisko końca, więc kazałem robić na cacy. Niestety trochę zabolało po kieszeni.
Tłok jaki chcesz? :niewiem: Chodzi o firmę, bo rozmiar myślę lepiej niech poda zakład, który się zajmie szlifem ;) Masz dojścia to tłoczyska, czy Ci czegoś szukać?
ODPOWIEDZ