Strona 13 z 22
Re: Problem z odpaleniem
: 17 sie 2011, 20:10
autor: loko
Początkowo też tak parę razy robiłem ale ostatecznie szybciej mi idzie z obniżeniem stelaża jest po prostu więcej miejsca. jeśli można w tym przypadku tak powiedzieć

Re: Problem z odpaleniem
: 17 sie 2011, 22:06
autor: qpa
najszybciej to całkiem zdjąć stelaż tył, czas operacyjny ca 10 minut max
Re: Problem z odpaleniem
: 18 sie 2011, 17:29
autor: erni2012
wszystko juz poskladalem , no i nastąpila chwila prawdy , paree prob i nic , gaznika juz nie zalewa ale teraz nie ma swiecy nie wiem juz co z tym robic:/
Re: Problem z odpaleniem
: 18 sie 2011, 18:19
autor: terenowiecc
erni2012 pisze:wszystko juz poskladalem , no i nastąpila chwila prawdy , paree prob i nic , gaznika juz nie zalewa ale teraz nie ma swiecy nie wiem juz co z tym robic:/
Jak to nie ma świecy? Wkręć ją jak nie ma
Może iskry nie ma? Jak tak to pewnie coś rozłączyłeś i nie podłączyłeś jak wyjęcie gaźnika w TTR to taka masakra jak Loko pisze.
Re: Problem z odpaleniem
: 19 sie 2011, 11:37
autor: erni2012
heh no pomyłka z nerwów , nie ma iskry , własnie każdy kabel podpienty tak jak ma być i dalej nic , ale jak kopie to kontrolki się świecą ( wiec moduł to to raczej nie jest ) ., wogóle dziwne to wszystko stało się nagle , nigdzie mi nie upadł ani nic , nie wiem , Może znacie kogoś w okolicach lublina , kto się zajmuje takimi sprzetami? , bo sam to już nie znajde raczej rozwiązania.
Re: Problem z odpaleniem
: 19 sie 2011, 12:31
autor: qpa
ja Ci moge pomóc 506 22 55 88 zadzwoń to pogadamy
Re: Problem z odpaleniem
: 19 sie 2011, 23:17
autor: loko
To że nie widać iskry nie znaczy że jej nie ma .. taki kolejny psikus TTR ….
Czy to twoje nowe moto ??
Może masz problem z odpalaniem przez złą technikę … jak się robi to nieumiejętnie to TTR nawet nie kichnie i można 3 godziny kopać

….
Pytanie jak ustawiłeś poziom paliwa ??
Jak masz ustawione iglice?
Jak śruba od składu mieszanki ?
Dodatkowo pod elementem w który wchodzi zaworek iglicowy jest mała siateczka sprawdzałeś czy nie jest zapchana ?
Pod komora pływakową masz taki wpust nasuń na niego wężyk przezroczysty skieruj go do góry odkręć śrubkę do spuszczania paliwa z komory i zobacz czy masz dobry poziom paliwa bo coś podejrzewam że za niski….
Co do odpalania… to jak zimny przekop na wył zapłonie z 6 razy potem delikatnie kopniak w duł aż do wyczuwalnego oporu.. przełam ten opór delikatnie kopkę cofnij zapłon i jep … pali… I nie ruszasz gazu pod żadnym pozorem !!!
Jak ciepła to od razu ustawiasz i kop .. jak się zaleje to już kicha .. zakręcasz kranik przechylasz moto paliwo z komory pływakowej „wycieka” stawiasz moto na wył zapłonie nadal z zakręconym kranikiem przekopuje z 6- 15 razy możesz nawet manetke trochę odkręcić… potem odkręcasz kranik .. ustawiasz tłok zapłon sru pali…
W 4t przy odpalaniu z kopa podstawa to spokój i dobre ustawienie tłoka. Jak machasz kopniak to tłok jest bodajże 2 razy w GMP z czego jedno to sru mieszanki … ja po kupnie TTR w tyg jak mi sie udało z 3 razy odpalić to święto a znam takich co ją sprzedawali z tego powodu ale tak ma każdy 4t z jednym garem ... ludziom w dupach sie po przewracało przez te rozruszniki

Re: Problem z odpaleniem
: 20 sie 2011, 17:56
autor: Trampek
Dodam od siebie, co u mnie objawiało się brakiem iskry, to zaśniedziała kostka od przełącznika zapłonu tego przy rolgazie co znajduje się pod lampą.Objawiało się to szczególnie po kilku deszczowych dniach.
Re: Problem z odpaleniem
: 29 sie 2011, 21:31
autor: erni2012
moja śrubka od poziomu paliwa jest od maksymalnego jej zakręcenia - wykręcona na 3,5 obrotu , - a ile ma być w serwisówce??

bo niestety jej nie posiadam
kopie według powyższej instrukcji i dalej nic , zapalają się kontrolki , moto nawet nie kichnie , - ostatnim razem jak ją odpaliłem , to na ssaniu chodziła bardzo nie równo , i przygasała , . jutro sprawdze poziom paliwa , za pomocą tego przezroczystego węzyka .
Re: Problem z odpaleniem
: 30 sie 2011, 14:59
autor: erni2012
czy moj problem moze być związany z przegrzaniem modółu ?? . A może w ttr sa jakies bezpieczniki?