Strona 13 z 26

Re: XT 600 Z 3AJ

: 17 lip 2013, 07:45
autor: ArturS
Pierwsza rozbiórka wahadła był zaraz po zakupie, później wąż musiał znosić trudy przez 12tys.km - w jednym miejscu przetarł się do nitek, czyli wytarła się pierwsza warstwa, a są chyba trzy. Z pewnością wytrzymałość jest podniesiona z powodu używania olejarki, bo wszystko jest wiecznie oblepione śliskim olejem, wiec trudno o jakiekolwiek wytarcia ;) Teraz założyłem nowy wąż, który będzie miał nieco trudniej, bo wrzuciłem zębatkę 14z. Dla pewności co kilka tys.km będę się przyglądał.

Re: XT 600 Z 3AJ

: 07 sie 2013, 07:06
autor: ArturS
Chciałem dobić do 10tys.km, ale przegapiony już przegląd techniczny wymusił wcześniejszą zmianę, bo było się już do czego przyczepić. Mowa o przedniej oponie Motoz Tractionator Desert. Założona w Serbii, katowana w Kosowie i Albanii, dzielnie służyła ponad 9000km. Najbardziej się jej oberwało podczas codziennej jazdy po mieście, gdzie ciągłe hamowania, często awaryjne, zabijają szybko każdą kostkową oponę :? Gdyby nie to, to skłonny byłbym uwierzyć, że spokojnie dałaby radę pociągnąć 15-18tys.km. Test zdała śpiewająco. Także polecam.
Zgodnie z zapowiedzią, czas na test taniej CST C755. Guma o wiele miększa, lepiej trzyma się czarnego, ale i bardziej podatna na ostre hamowania, więc muszę uważać, bo nie dociągnie nawet 5tys.km :| Miała być założona przed Rumunią, ale coż... Do tej pory testowałem ją jedynie w XTku żony i tam mnie powaliła trzymaniem w offie, szczególnie w trawiastych polnych koleinach. Tam, gdzie na motozie musiałbym mocno uważać, czasami się podpierać, czy glebić, CST po prostu szła jak po sznurku. Moim zdaniem, przy założeniu większościowej jazdy po czarnym, bardziej hardcorowej gumy zakładać nie należy.
Obrazek

Obrazek

Aktualny przebieg motocykla 72370km, co daje 14476km od zmiany tłoka na TKRJ ;) Wymiana płynów ustrojowych za 1800km - prawdopodobnie przejdę na full syntetyk REPSOLa (jest tani ;) )

Średnie zużycie paliwa z całego przebiegu 4.62l/100km
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/41174

Re: XT 600 Z 3AJ

: 22 sty 2014, 17:25
autor: ArturS
Tego się nie spodziewałem :panika: Jedna szprycha padła :niewiem: Jutro dzwonię do Króla, żeby przysłał ze trzy sztuki :?
Obrazek

Re: XT 600 Z 3AJ

: 22 sty 2014, 17:38
autor: szpadyzor45
Skąd ja to znam... Jak strzeliła jedna to reszta jest kwestią czasu.

Re: XT 600 Z 3AJ

: 22 sty 2014, 19:34
autor: Pawlo
Oj, to coś słabiutko to koło zaplecione jak takie grube szprychy pękają :roll:

Re: XT 600 Z 3AJ

: 22 sty 2014, 21:13
autor: ArturS
No lipa straszna :? Uwaliło przy samym łbie, więc albo wada fabryczna/uszkodzenie przy gięciu, albo... nie wiem.

Re: XT 600 Z 3AJ

: 23 sty 2014, 06:47
autor: mazi
Jak CST? Warto o niej myśleć?

Re: XT 600 Z 3AJ

: 23 sty 2014, 08:33
autor: ArturS
CST w 3TB ma 3850km, wygląda jak nowa, ale Magda nie przegina z hamowaniem, więcej ja tą oponę dojechałem jak się kilka razy przejechałem po mieście. W 3AJ ma już 5028km (właśnie policzyłem :shock: ) i jedynie szczytowe kostki są lekko wyząbkowane, właściwie to wygląda jak całkiem niedawno założona. Jakby się miały rozpaść, to byłoby to w Rumunii, gdzie przy pełnym obciążeniu było lanie od kamorów. Mógłbym na niej spokojnie zrobić jeszcze Maroko, ale to tak tania opona, że zamówiłem nówkę przód+tył - obie kosztują niewiele więcej niż tylna E09 :lol: Będzie więc test zimowy w górach Atlas, gdzie jest trochę śniegu (wmawiam sobie, że tylko trochę), jak i pustynny na Saharze ;)

Re: XT 600 Z 3AJ

: 25 sty 2014, 22:48
autor: Fihu
Ciekawe jak by się sprawdziła w Transalpie ...

Re: XT 600 Z 3AJ

: 26 sty 2014, 22:25
autor: mazi
Fihu pisze:Ciekawe jak by się sprawdziła w Transalpie ...
Trzeba będzie potestować. Artur - jaki model na tył zamówiłeś?