Strona 11 z 26

Re: XT 600 Z 3AJ

: 07 sty 2013, 16:25
autor: Pawlicho
Hej, ładny remont mu zrobiłeś, też mnie to będzie pewnie czekać. Od zakupu zrobiłem coś ok 12 tyś , przeważnie teren, olej troszke znika a najbardziej na dłuższych dojazdówkach asfaltem. Ale puki nie kopci dam mu spokój.

Też mam do wymiany linke sprzęgła, jak byś coś wiedział gdzie nabyć to daj znać. Pozdro

Re: XT 600 Z 3AJ

: 07 sty 2013, 16:39
autor: ArturS
gwardia pisze:
ArturS pisze:Tak mi się wspomniało z wakacji i znalazłem w plikach - zbiornik paliwa od pewnego czasu ma nieco zmniejszoną objętość :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n159Wd4Tt_E[/youtube]
Czy gościu na trampku za tobą na końcu filmiku to przypadkiem nie Thorgal?
Zgadza się ;) Kilka dni przed wyjazdem udało się złożyć tą jego zmotę do kupy.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VgABeJfmDkg[/youtube]
Pawlicho pisze:Hej, ładny remont mu zrobiłeś, też mnie to będzie pewnie czekać. Od zakupu zrobiłem coś ok 12 tyś , przeważnie teren, olej troszke znika a najbardziej na dłuższych dojazdówkach asfaltem. Ale puki nie kopci dam mu spokój.

Też mam do wymiany linke sprzęgła, jak byś coś wiedział gdzie nabyć to daj znać. Pozdro
Czekam na dostawę do larssona i w międzyczasie szukam innych zamienników. Nie wiedzieć dlaczego, do 3AJ linka jest kilka razy droższa niż do pozostałych modeli :niewiem: Jak coś znajdę, to wezmę przynajmniej sztukę na stan (ze wspomnianym Thorgalem otwieramy sklep moto ;) )

Re: XT 600 Z 3AJ

: 07 sty 2013, 20:28
autor: terenowiecc
Linkę z CZ polecam. Kosztuje z 6zł i dwa sezony przejeździła u mnie :mrgreen:

Re: XT 600 Z 3AJ

: 07 sty 2013, 21:26
autor: ArturS
W 3AJ jest to trochę dziwnie rozwiązane, z CZ nie podejdzie :niewiem:

Re: XT 600 Z 3AJ

: 10 sty 2013, 15:17
autor: mazi
ArturS pisze:W 3AJ jest to trochę dziwnie rozwiązane, z CZ nie podejdzie :niewiem:
łaj ? :tenere:

Re: XT 600 Z 3AJ

: 06 mar 2013, 07:13
autor: ArturS
Wczoraj wcześniej zwinąłem się z pracy, trochę grzebania i tenerka na chodzie. Wymieniłem linkę sprzęgła i od razu się zastanawiam, czy jego kres nie jest bardzo bliski. Te całe ramię, do którego przy silniku jest przytwierdzona linka, jest tak blisko pancerza, że przy wciśnięciu klamki prawie go dotyka. Właściwie, to by dotknęło, tylko progripy nie pozwalają do końca wcisnąć klamkę. Jak to u was wygląda? :niewiem: I tak miałem zamiar dobrać się do tarcz i przynajmniej wymienić sprężyny, ale chyba czeka mnie wymiana wszystkiego. Zresztą, ostatnia jazda w 2012, obfitowała w różne atrakcje jak np. śmierć akumulatora i jak pamiętam, to przy rozgrzanym silniku nie mogłem go odpalić na pych, bo sprzęgło nie kleiło. Dopiero jak się wystudził udało się odpalić.

Re: XT 600 Z 3AJ

: 10 mar 2013, 19:31
autor: ArturS
"Nowa" kanapa. Trochę zniszczona, trzeba oddać do tapicera. Ale zdrowo wycięta, więc dobre 30-40mm w dół, a to dla mnie ważne, bo witki mam krótkie :lol: Żelówka idzie na półkę. Pewnie przyda się na dłuższe asfaltowe przeloty.
Obrazek

Re: XT 600 Z 3AJ

: 10 mar 2013, 19:33
autor: Magic
Widzę nie naprawiłeś jeszcze zbiornika ;)

Re: XT 600 Z 3AJ

: 10 mar 2013, 19:50
autor: ArturS
Raczej nie będę naprawiał ;) Kupię drugi i zakonserwowany postawię na półce :lol:

Re: XT 600 Z 3AJ

: 15 maja 2013, 08:10
autor: ArturS
Output shaft, czyli wałek zdawczy. W odróżnieniu do hondy, yamaha nie cierpi na uklepywanie się wieloklinu na wałku, niestety cierpi na uklepywanie się gwintu :? W drodze na Bałkany, najpierw dopadło to kolegę na XTZ 750, a po kilkuset km również u mnie wyszło na jaw, że niewiele trzeba było, a straciłbym zębatkę. Skończyło się na spawaniu nakrętki do wałka i tak przelatałem kolejne 7 czy 8tys.km. Niestety zębatka jest już zdrowo zjedzona i jeździć tak dalej nie można. Zabrałem się na razie za zrzucenie tego nieszczęścia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dzisiaj pomiary, rysunki, pytania do bardziej doświadczonych i trzeba działać. Zapewne jedynym mądrym rozwiązaniem będzie wiercenie w wałku?