Strona 2 z 3

Re: Wysokie spalanie

: 28 kwie 2011, 07:54
autor: maciek_tt6
a jeszcze opcja może być filtra powietrza zajechanego w sumie tam gąbka jest, ja wczoraj to myłem i na nowo olejem nawilżałem do tego i różnych rzeczy można się dowiedzieć gdzie motor jeździł i po wyczyszczeniu trochę lepiej chodzi oddycha pełnymi płucami teraz lepiej na gaz reaguje ale w spalaniu różnicy nie bedzie za wielkiej ale zawsze coś.

Re: Wysokie spalanie

: 29 kwie 2011, 12:19
autor: damiannn123
moja tak samo teraz na 100 km spaliła prawie 10 nie wiem czemu aż tyle tylko fakt jeździłem bardziej ostro

Re: Wysokie spalanie

: 29 kwie 2011, 19:23
autor: maciek_tt6
jazda enduro u mnie to max 6 a w terenie ok 7.5 to mi się wydaje że nie jest źle na baku 180km w terenie po błocie itp i nawet 5 nie było gdzie zarzucić

Re: Wysokie spalanie

: 03 maja 2011, 20:24
autor: damiannn123
a powiecie mi jak dokładnie ustawić te gaźniki? jak z regulacją powietrza itd

Re: Wysokie spalanie

: 03 maja 2011, 21:19
autor: maciek_tt6
ja mam stałe ustawienie 2.5 obr wykręcić od powietrza to od spodu i u mnie to się sprawdza chodzi najlepiej bo już tym manewrowałem tam pod spodem ciężko trochę z rozruchem a z synchronizacją pisałem wcześniej jak to zrobić aha i iglice na środek daj albo niżej ząbek ale to już wg swojego uznania jak jeździć będziesz

Re: Wysokie spalanie

: 04 maja 2011, 20:12
autor: damiannn123
czyli w którym momencie ma się otwierać przepustnica w tym 2 gaźniku bo jakoś nie kapuje tamtego postu

Re: Wysokie spalanie

: 05 maja 2011, 17:44
autor: daszek
Przy okazji zmiany oleju postanowiłem pomalować zbiorniczek bo przyrdzewiał i dobrałem się do gaźników okazało się że tak jak napisał maciek_tt6 i Gacek otwierała się równo to postanowiłem śrubkę odkręcić żeby dopiero w połowie się otwierała :) to dobry pomysł na zmniejszenie spalania :?:

Re: Wysokie spalanie

: 05 maja 2011, 17:52
autor: Pawlo
Tak, bardzo dobry. Właśnie po to zostało to wymyślone, w celu zmniejszenia spalania. Teraz powinieneś poczuć kiedy będzie się otwierał drugi gaźnik, moto wtedy zaczyna bardziej ochoczo ciągnąć do przodu :mrgreen:

Re: Wysokie spalanie

: 05 maja 2011, 19:49
autor: maciek_tt6
na logikę. przepustnica 1 gaźnika ma się unieść 6mm tylko że wkręt od obrotów wolnych musisz wykręcić całkiem żeby na dół spadła do zera a później 6mm do góry i w tym momencie co będzie 1 przepustnica ma się zacząć unosić druga i taka jest tego regulacja cała, małe odchyłki możesz mieć nic się nie stanie

Re: Wysokie spalanie

: 05 maja 2011, 21:05
autor: Gacek
maciek_tt6 pisze:na logikę. przepustnica 1 gaźnika ma się unieść 6mm tylko że wkręt od obrotów wolnych musisz wykręcić całkiem żeby na dół spadła do zera a później 6mm do góry i w tym momencie co będzie 1 przepustnica ma się zacząć unosić druga i taka jest tego regulacja cała, małe odchyłki możesz mieć nic się nie stanie
- z mojego doświadczenia o ile dobrze zrozumiałem ten tekst to z deka inaczej to wygląda.Bo z niestety opuszczoną przepustnicą do końca xt raczej nie ma prawa pracować .Pawlo zamieścił przekrój pracy dyszy gaźnika gdzie jasno było nakreślone co w jakim położeniu za co odpowiada .