Strona 2 z 2
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 23 kwie 2011, 17:28
autor: mlody11132
ja miałem "H" i "I" H jest od zapłonu a I od rozrzadu w twoim przypadku nie wiem naprawde to juz musi ktos bardzij doswiadczony potwierdzic
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 24 kwie 2011, 17:39
autor: siCk_BoY_
U mnie jest IT. Sprawdziłem to w prosty sposób. Wziąłem dłuższy prosty plastik który wkładałem przez otwór na świecę zapłonową i ustawiając kolejno na wszystkich znakach najwyżej było na znaku IT. Stąd wniosek, że wtedy tłok był w najwyższym martwym punkcie. Na dwóch pozostałych tłok był obniżany.
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 24 kwie 2011, 19:36
autor: mlody11132
aha to moze wie ktos od czego reszta znaków??ja wiem jak u mnie H zapłon I rozrzad. a tu????
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 25 kwie 2011, 07:41
autor: siCk_BoY_
Też się właśnie nad tym zastanawiam. Jak ktoś wie to może by napisał?

Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 28 kwie 2011, 19:24
autor: zul
Pytanie! W pokrywie rozrządu jest okienko w ktorym widac zębatkę rozrządu. Jak mogę sprawdzić czy mam dobrze ustawiony rozrząd przy jej użyciu ? Mam problemy z swieżo złożonym silnikiem i mysle że to wina rozrządu. pozdro!

Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 28 kwie 2011, 19:26
autor: qpa
nie
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 28 kwie 2011, 19:35
autor: zul
Co znaczy nie ? W takim razie do czego ono służy ? W manualu nie ma o tym.
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 28 kwie 2011, 19:44
autor: qpa
do wyciągnięcia osi na której chodzą dźwigienki zaworowe ;]
Re: Ustawianie rozrządu XT 600 Z Tenere '86 1VJ
: 28 kwie 2011, 20:02
autor: zul
Podziekował

JUtro bede walczyl dalej. ZLozylem silnik usyawilem luzy u wcozraj praktycznie za pierwszym odpalil. pochodzil troche. Odpalilem go jescze ze 2,3 razy i zdechl. Luzy na zaworach wydechowy sie skasowaly a na jednym ssacym mocno do prawie 0.5mm!! sie powiekszyl... Ustawilem je od nowa dzisiaj na zimnym silniku ale teraz nie chce juz odpalic i strzela w gaźnik, a poza tym nie ma kompresji.. jakby wlasnie zaworami lecialo a luzy sa i glowica, cylider tlok wszystko po regeneracji badz nowe.. Zębatke dolna od rozrzadu tez ostatnio zakladalem i tak zastanawiam sie czy mi sie przypadkiem ona nie przekrecila .. ale no nie powinna ciasno wchodzila, pozdro