Strona 2 z 2

Re: Regulacja zawieszenia

: 24 mar 2012, 12:28
autor: Pawlo
Liczy się kliknięcia. Ja mam tylko regulację na górze, wkręcam na maxa (najtwardszy) i wykręcam o 10-14 kliknięć i do mojej wagi jest fajnie mięciutko :) Kiedyś czytałem właśnie, że regulacja jest od 1-10 kliknięć, ale u mnie też jest ponad 10. Może powyżej 10 to już jest na własne ryzyko :lol:

Re: Regulacja zawieszenia

: 25 mar 2012, 12:27
autor: Gacek
A może jest tak ze środkowe położenie jest fabrycznym i od tego punktu się reguluje .Nie rozumiem tylko dlaczego jeden zawias ma pokrętła regulacji na dole drugi nie ? czy w nowszych tt stosowano już dwukomorowe widelce 8-) ?

Re: Regulacja zawieszenia

: 27 kwie 2012, 09:51
autor: sadek
Pawlo TTS ma też na dole regulację, chyba że masz zmieniony zawias

Re: Regulacja zawieszenia

: 30 kwie 2012, 07:38
autor: -gumis-
Gacek, z całym szacunkiem, ale czytając ten temat to jak prosto w ryj ,byłby teraz potrzebny temat który próbowałem rozwinąc nt. położenia regulacji zawieszenia., a Ty go tak pięknie wyciszyłeś, obiecując ,że dokończysz go ,ale jakoś chyba wenny brak co?
Może chłopowi pomoże troszeczkę
viewtopic.php?f=43&t=1486 :bananaevil:

Re: Regulacja zawieszenia

: 30 kwie 2012, 17:52
autor: Gacek
- gumis- zupełnie nie rozumiem dlaczego moja uwaga na temat pomiaru sagów zamknęła ci usta i temat .
Co do tematu regulacji poprawna terminologia określania co jakim pokrętłem się reguluję zależy od budowy amortyzatora .
Moim zdaniem dolne pokrętłem reguluje się tłumienie dobicia - odbicia , górnym prędkość tłumienia kompresji .
Moim zdaniem podstawą prawidłowej regulacji jest prawidłowa umiejętnosć odczytywania sygnałów jakie przez zachowanie motocykla zawieszenie nam przekazuje podczas jazdy . Odróżnianie szybkiej pracy amortyzatora od wolnej .

Re: Regulacja zawieszenia

: 01 maja 2012, 06:48
autor: -gumis-
:goodjob: