Liczy się kliknięcia. Ja mam tylko regulację na górze, wkręcam na maxa (najtwardszy) i wykręcam o 10-14 kliknięć i do mojej wagi jest fajnie mięciutko Kiedyś czytałem właśnie, że regulacja jest od 1-10 kliknięć, ale u mnie też jest ponad 10. Może powyżej 10 to już jest na własne ryzyko
A może jest tak ze środkowe położenie jest fabrycznym i od tego punktu się reguluje .Nie rozumiem tylko dlaczego jeden zawias ma pokrętła regulacji na dole drugi nie ? czy w nowszych tt stosowano już dwukomorowe widelce ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Gacek, z całym szacunkiem, ale czytając ten temat to jak prosto w ryj ,byłby teraz potrzebny temat który próbowałem rozwinąc nt. położenia regulacji zawieszenia., a Ty go tak pięknie wyciszyłeś, obiecując ,że dokończysz go ,ale jakoś chyba wenny brak co?
Może chłopowi pomoże troszeczkę viewtopic.php?f=43&t=1486
- gumis- zupełnie nie rozumiem dlaczego moja uwaga na temat pomiaru sagów zamknęła ci usta i temat .
Co do tematu regulacji poprawna terminologia określania co jakim pokrętłem się reguluję zależy od budowy amortyzatora .
Moim zdaniem dolne pokrętłem reguluje się tłumienie dobicia - odbicia , górnym prędkość tłumienia kompresji .
Moim zdaniem podstawą prawidłowej regulacji jest prawidłowa umiejętnosć odczytywania sygnałów jakie przez zachowanie motocykla zawieszenie nam przekazuje podczas jazdy . Odróżnianie szybkiej pracy amortyzatora od wolnej .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.