Strona 2 z 2
Re: problem ze sworzniem dolnym korbowodu
: 12 sty 2011, 12:59
autor: loko
Z tego, co wiem nie nada się, bo jest dłuższy po stronie zębatki zdawczej ( ze względu na koło zębate od rozrusznika)…. Pewnie byś musiał mieć całą klapę od wersji z rozruchałką itp. Tylko znów czy klapa będzie pasować na twój blok itp. … Tak się mówi że XT super sprzęt bo wszędzie części a prawda taka że większość jest trudna do spasowania między poszczególnymi modelami XT TT TTR itp… inne zapłony inne głowice inne wały .. i inne inne..
Zobacz teń wał od TTR może niech koleś ci go wstępnie pomierzy to sobie porównasz… 2kf to najlepsze XT na kopniak i Ty w TT masz pewnie ten silnik czyli wygląda ok… TTR też jest na kopniak ma krótki wał może podpasuje do twojego XT…
http://allegro.pl/yamaha-ttr-600-czesci ... 18179.html
Re: problem ze sworzniem dolnym korbowodu
: 12 sty 2011, 13:41
autor: Gacek
Przed zakupem zorientuj się jeszcze czy balans bedzie kompatybilny - kurka współczuję ci taka muka

.
Re: problem ze sworzniem dolnym korbowodu
: 12 sty 2011, 16:27
autor: lisek666
Gacek pisze:Przed zakupem zorientuj się jeszcze czy balans bedzie kompatybilny - kurka współczuję ci taka muka

.
tzn Mr Gacek jak mam to zrobic ponieważ wał bede kupował gdzieś na necie najpredziej.wiec jak mam sie zorientować

no mam ten nowy korbowód gdy bym kupił wał to starą korbe wyrzycam zakładam tą nową chodzi mi tylko o otwór w wale na sworzeń zeby miał 35mm na nowy typ bo ten co mam ma 34mm jakiś wojenny typ chyba bo niegdzie nie znalazłem korby z tym wymiarem sworznia jedynie co w serwisie mogli by sprawdzić czy dostaną ale mówia ze skoro jest oryginał to powinno sie dostać,no a;le cena tak jak pisałem wyżej jest powalająca,spróbuje zrobic tak jak mój mechanik znaczy 2-óch powiedziało szukać korby ze sworzniem o rozmiarze 35mm albo szukać wału ze sworzniem na rozmiar 35mm i wtedy bedzie orajt

ja to nie wiem motor ma z 94r z niemiec czyż by herfliki tam coś wykombinowały??? zdaje sie ze silnik był inny teraz mam 2kf
Re: problem ze sworzniem dolnym korbowodu
: 14 sty 2011, 13:53
autor: lisek666
witam was mam takie pytanie do was czy wymieniał ktos z was korbowód i kupował gdzieś na necie jakis zamiennik??? chodzi mi o oznaczenie korby poniewaz ja ma ten sworzen 34mm i mam oznaczenie na korbowodzie 34KC a mam wał z korbowodem który ma oznaczenie 34KB wiec chciałem zapytać czy może ktoś z was wymieniał korbowód w rocznikach 92-98??? jakie oznaczenie korbowodów mieliście???
pozdrawiam
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 27 sty 2011, 01:05
autor: krakus
jakbyście chcieli jakieś informacje o silniku 2001r, mam właśnie rozpołowiony.
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 27 sty 2011, 15:29
autor: Gacek
ja szukam info - potrzebuję skany uszczelnień cylindra i glowicy do tego modelu i innych xt z wodnym chłodzeniem 650 tenere jak ktoś moz ezrobic scan tych elementów bedę wdzieczny

.
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 27 sty 2011, 23:47
autor: krakus
Gacek pisze:ja szukam info - potrzebuję skany uszczelnień cylindra i glowicy do tego modelu i innych xt z wodnym chłodzeniem 650 tenere jak ktoś moz ezrobic scan tych elementów bedę wdzieczny

.
napisz po ludzku o co chodzi

uszczelki spod głowicy i cylindra Ci zeskanować? Może jeszcze gdzieś mam. Jeśli nie mam będziesz musiał poczekać, będę kupował.
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 28 sty 2011, 03:34
autor: Gacek
krakus pisze:Gacek pisze:ja szukam info - potrzebuję skany uszczelnień cylindra i glowicy do tego modelu i innych xt z wodnym chłodzeniem 650 tenere jak ktoś moz ezrobic scan tych elementów bedę wdzieczny

.
napisz po ludzku o co chodzi

uszczelki spod głowicy i cylindra Ci zeskanować? Może jeszcze gdzieś mam. Jeśli nie mam będziesz musiał poczekać, będę kupował.
-po ludzku odpowiem jakiś pismak skrobnoł kiedyś tekst ze ttr ma powiekszone średnice zaworów ale pod sohc nie ma opcji aby coś wmontować do tego szersze gniazda na wydechu bo wałek nie łyknie rozstawu szerszych gniazd a jak się zmieszcza to polecą w mgnieniu oka przegrody ,przeróbka na dohc wykracza poza standarty przez cylinder nie puści kiety rozrzadu na dwa takie wielkie koła zebate ludziłem się ze xtz dołozyli 3 zawór na wydech i wodne chłodzenie ale jest na opak wsadzili na wlot tez lipa

.Dopiero od wr -y yamaha zmieniła styl dokarmiania cylindra na bardziej ekspansywny dający temperament silnikowi .

.umarła

.sorry ze smieciłem na tym forum ale dogłebnie się wyleczyłem ze złudzeń .Nie potrzebuję już żadnych scanów bo nic mi one już nie wniosą .Tki mały off topic powstał

.SORRY.
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 26 lip 2012, 08:56
autor: koziarz
Pociesze Cie mam ta sama sytuacje xt600 43f z 86 roku, sworzen dolny 34 mm, gornego nigdzie nie idzie dostac korba jeszcze dobra na dole, ale gore trzeba regenerowac i dupa ani sworzni ani korby na 34 same 35 są
jak sobie z tym poradziłeś ?
Re: ma ktoś rozpołowiony silnik??
: 27 lip 2012, 22:10
autor: lisek666
siemka,wiec zacząłem od kombinowania z wstawieniem tulejki w główkę korby u góry ale to się minęło z celem ponieważ główkę korby roztaczając osłabiasz a po drugie nie wytoczy ci nikt aż tak cieniuteńkiej tu-lejeczki.drugim pomysłem roztoczenie gniazda sworznia na 35mm te z się minęło z celem,pan ślusarz po długich namysłach też stwierdził że długo to nie wytrzyma,następną opcją było kupno korby w aso na 34mm lecz kwota wyniosła lekko 800zł za komplet,czyli korba,łożysko,sworzeń, i ostani sposób najskuteczniejszy to zakup wału ze sworzniem 35mm za kwotę od `100-200zł najlepsze chyba rozwiązanie.dodam jak byś się zdecydował na kupno wały ze sworzniem 35mm zmierz sobie czop od strony magneta w miejscu gdzie siedzi łożysko.
pozdrawiam