Strona 2 z 2

Re: TTR 600 by Kempes

: 29 lis 2016, 08:09
autor: mazi
Link nie działa, niestety. Lubię TTR za ten odkręcany subframe :-)

Re: TTR 600 by Kempes

: 29 lis 2016, 11:15
autor: kempes
Nie mogę już edytować poprzedniego posta, więc podam poprawiony link tu. INNE FOTY

Re: TTR 600 by Kempes

: 19 gru 2016, 20:14
autor: szczypior-s3
Witam czym kolega czyścił kolektory?

Re: TTR 600 by Kempes

: 19 gru 2016, 20:25
autor: kempes
Odpowiednia tarcza "piankowa" na szlifierkę kątową. Wykończenie na polerce tarczą filcową.

Re: TTR 600 by Kempes

: 20 gru 2016, 14:06
autor: szczypior-s3
kempes pisze:Odpowiednia tarcza "piankowa" na szlifierkę kątową. Wykończenie na polerce tarczą filcową.
ok dzięki kolego. pozdro

Re: TTR 600 by Kempes

: 22 gru 2016, 00:24
autor: Gacek
Na kolektorach z ttr jest coś nie bardzo wiem jak to nazwać (określić) ale dojedzie się dziada do błysku i wszystko bedzie wyglądać gites majonez :lol: jednak jak się poupala po syfie w pewnych miejscach wyłazi coś innego :roll: . Odnoszę wrazenie jakby dodatkowo ten kolekor galwanicznie lub w inną techniką miał naniesioną cienką warstwę błyszczka po nadmiernym zeszlifowaniu -polerowaniu w szybkim tempie wychodzi -sorry za wulgarne określenie "chujnia " :? .
Jak by w tym kraju " kroił "porządne rury z nierdzewy o ściance < 1mm to włoskie "boli-buli" nie miało by miejsca na dyskusję :P .

Re: TTR 600 by Kempes

: 26 sty 2017, 22:17
autor: kempes
Prawie dwa miesiące nie było czasu i możliwości podziałać przy moto. Na szczęście ostatnio znalazłem kilka godzin więc udało się wymienić wszystkie łożyska i uszczelnienia wahacza, kiwaczki, koła, itp. Ślizg łańcucha był już tak zużyty, że się zaczął rozpadać więc musiałem dorobić nowy. Zobaczymy jak będzie się spisywał :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: TTR 600 by Kempes

: 19 mar 2017, 18:51
autor: kempes
Dawno nic nowego nie pisałem, ale przez różne sprawy prace przy motocyklu musiały iść na bok. Pomimo tego kilka razy udało się coś podłubać w temacie. Efektem są:
-odmalowane dekle silnika
-odmalowany zbiornik na olej
-odmalowane drobne elementy (uchwyty mocowanie zbiornika olejowego, kopniak, dźwignia hamulca, dźwignia zmiany biegów, itd.)
-wypiaskowana i odmalowana rama pomocnicza
-podmalowana rama w miejscu gdzie buty ścierają lakier z ramy
-zamówione nowe szprychy tylnego koła
-oględziny sprzęgła, kosza sprzęgłowego, itp. przy okazji zdemontowanych dekli
-naprawiony przewód olejowy (nadpęknięte było zbrojenie zewnętrzne co groziło szybkim przetarciem przewodu więc zdecydowałem się na zakucie nowego na oryginalne końcówki - dość kosztowne ale jedyne słuszne rozwiązanie)

Dotarło również kilka paczek z częściami, które już nie mogą doczekać się montażu :D

Jeszcze sporo pracy (i kosztów niestety) przede mną. Mam nadzieję, że czasu będzie więcej bo w tym tempie moto skończę w maju :/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: TTR 600 by Kempes

: 19 mar 2017, 19:44
autor: glina
Myślę, że fajnym krokiem byłoby napisanie np. skąd szprychy zamawiałeś albo jaką farbą konkretnie malujesz te elementy. Dla reszty będą to cenne informacje :)

Re: TTR 600 by Kempes

: 19 mar 2017, 23:35
autor: kempes
Ze szprychami jest problem. W ASO brak, znalazłem sklep w którym mogli mi ściągnąć ori komplet ale to dalej koszt ~300zł. W internecie znalazłem dedykowane nowe po 25zł/szt.... chora cena. Miałem chęć kombinować ze szprychami od innego moto. Wydaje się, że od YZ 250 ze starszych roczników powinno pasować, ale te są w cenie 10zł/szt. Niby już ok przy 4 sztukach, których potrzebuję, ale i tak zdecydowałem się na Bartnika z Częstochowy i zamówiłem kilka więcej na zapas.
Jeśli chodzi o farby to za wiele nie pomogę. Poleciałem z deklem i ramą do mieszalni lakierów i żeby to dobrali. Na dekle poszedł lakier dwuskładnikowy (baza-kolor i lakier-półmat). Całość o podwyższonej odporności na temperaturę, oleje, benzyny, itp. Dedykowany do silników. Na ramę poszła farba jednoskładnikowa w połysku. O dziwo oba kolory mimo, że zdecydowanie inne miały na opakowaniu kod 9006 (nie wiem czy to z palety RAL, czy innej). Z czego wynikają różnice, nie mam pojęcia.