Re: Składanie ganźnika - smarować?
: 01 gru 2015, 21:44
Slobodan posiadasz model z ostatnich wersji xt (na ile kojarzę po opisie w avatorzee ) twój sprzęt został przez fabrykę uzbrojony w kolektor wydechowy (osobiście określam - nazywam to 3/3 ) ten typ potrzebuje po prostu dobrej temperatury wydechu aby poprawnie pracował ja mam sprzęt uposażony w kolektor starego typu 2/3 wiec jest mniej wrażliwy i po krótkiej rozgrzewce zaczyna się mi krztusić bogatą mieszanką z ssania.Jak kiedyś będziesz miął okazję sprawdzać szczelność zaworów i uszczelniaczy w głowicy to zalewając naftą kanał wylotowy szybko skumasz skąd takie moje określenie .
Chciałem ci tylko delikatnie zwrócić uwagę co do poprawności ustawienia właściwego poziomu paliwa , zauważyłem ze na forum często pada takie określenie mam tyle i tyle do krawędzi i jest ok - tu moim zdaniem pojawia się pewna nieścisłość gaźnik naturalnie osadzony w króćcach jest pochylony w stosunku do poziomu wiec taka informacja jest do końca konkretna .
Manual jakby określa miejsce takiego pomiaru poziomu jednak wielu ludzi delikatnie mówiąc i wypacza temat bo zalecany poziom 6- 8 mm jest wartością dla pomiaru na wysokości dyszy pilot jet a nie np w okolicy zaworu pływaka .
Chciałem ci tylko delikatnie zwrócić uwagę co do poprawności ustawienia właściwego poziomu paliwa , zauważyłem ze na forum często pada takie określenie mam tyle i tyle do krawędzi i jest ok - tu moim zdaniem pojawia się pewna nieścisłość gaźnik naturalnie osadzony w króćcach jest pochylony w stosunku do poziomu wiec taka informacja jest do końca konkretna .
Manual jakby określa miejsce takiego pomiaru poziomu jednak wielu ludzi delikatnie mówiąc i wypacza temat bo zalecany poziom 6- 8 mm jest wartością dla pomiaru na wysokości dyszy pilot jet a nie np w okolicy zaworu pływaka .