Strona 2 z 3
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 27 maja 2015, 15:05
autor: Pawlo
Gacek pisze:Pawlo zdradź mi sekret w jaki sposób dospawałeś do tej śrubki cokolwiek ?

ja w swoim czasie też straciłem koncówkę na tej sróbce i jedynym wyjsciem było wykastrowanie czesci konstrukcji obudowy w tym miejsu i delikatne karkołomne nacięcie rowka dremlem na płaski śrubokręt

.
Dokładniej to nie ja spawałem, bo niestety nie mam spawarki. Podrzuciłem całą obudowę znajomemu, który stwierdził, że spawnie i od razu wykręci śrubkę. Obudowę dostałem już osobno ze śrubką, także jakoś dał radę, zbytnio się w to nie zagłębiałem

Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 28 maja 2015, 16:45
autor: duszek2611
Tez sie miałem pytac jak on tam elektrode wsadził

chyba ze migomatem to innna sprawa ,obdzwoniłem Poznan i maja jedynie zestawy naprawcze. Bede zmuszony zamowic ten zestaw
http://allegro.pl/ir-zestaw-naprawczy-g ... 55026.html na ktorym ta śruba chyba istnieje bo sam nie wiem jak ona wyglada,bez sprawdzenia poziomu paliwa w komrze pływakowej nie mam co w ogole podchodzic do tego. Ten filterek jest odrazu koło pływaka ? i czy musze ten pływak zdemontowac? i jezeli poziom w komorze bedzie nie taki to trzeba doginac pływak do odpowiedniego?
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 02 cze 2015, 17:43
autor: duszek2611
duszek2611 pisze:Tez sie miałem pytac jak on tam elektrode wsadził

chyba ze migomatem to innna sprawa ,obdzwoniłem Poznan i maja jedynie zestawy naprawcze. Bede zmuszony zamowic ten zestaw
http://allegro.pl/ir-zestaw-naprawczy-g ... 55026.html na ktorym ta śruba chyba istnieje bo sam nie wiem jak ona wyglada,bez sprawdzenia poziomu paliwa w komrze pływakowej nie mam co w ogole podchodzic do tego. Ten filterek jest odrazu koło pływaka ? i czy musze ten pływak zdemontowac? i jezeli poziom w komorze bedzie nie taki to trzeba doginac pływak do odpowiedniego?
Witam panowie dzisiaj zaczynam zabawe z gaznikami za waszymi poradami najpierw starałem sie dostac do filterka pod pływakiem gdy udało sie wyciagnac moim ocza ukazał sie przerazajacy widok

az cud ze motor chodził w ogole,
http://duszek261126.wrzuta.pl/ po lewej nowy filterek a po prawej oryginał. Wszystko wyczysciłem ,ten filterek wyszedl bez wiekszych problemow i luzno wszedł tak ma byc? acha i ustawiłem pływak na 25,5 mm tak jak radził kolega i sunchronizacje gaznikow na wiertło 7 mm ,teraz biore sie za wyciaganie nieszczesnej srubki od spustu z komory pływakowej , wiec nic nie regulowac ? tylko po złozeniu ustawic mieszanke ta srubke od dołu ,wiec teraz moje pytanie jak to zrobic ?
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 02 cze 2015, 19:47
autor: duszek2611
duszek2611 pisze:duszek2611 pisze:Tez sie miałem pytac jak on tam elektrode wsadził

chyba ze migomatem to innna sprawa ,obdzwoniłem Poznan i maja jedynie zestawy naprawcze. Bede zmuszony zamowic ten zestaw
http://allegro.pl/ir-zestaw-naprawczy-g ... 55026.html na ktorym ta śruba chyba istnieje bo sam nie wiem jak ona wyglada,bez sprawdzenia poziomu paliwa w komrze pływakowej nie mam co w ogole podchodzic do tego. Ten filterek jest odrazu koło pływaka ? i czy musze ten pływak zdemontowac? i jezeli poziom w komorze bedzie nie taki to trzeba doginac pływak do odpowiedniego?
Witam panowie dzisiaj zaczynam zabawe z gaznikami za waszymi poradami najpierw starałem sie dostac do filterka pod pływakiem gdy udało sie wyciagnac moim ocza ukazał sie przerazajacy widok

az cud ze motor chodził w ogole,
http://duszek261126.wrzuta.pl/ po lewej nowy filterek a po prawej oryginał. Wszystko wyczysciłem ,ten filterek wyszedl bez wiekszych problemow i luzno wszedł tak ma byc? acha i ustawiłem pływak na 25,5 mm tak jak radził kolega i sunchronizacje gaznikow na wiertło 7 mm ,teraz biore sie za wyciaganie nieszczesnej srubki od spustu z komory pływakowej , wiec nic nie regulowac ? tylko po złozeniu ustawic mieszanke ta srubke od dołu ,wiec teraz moje pytanie jak to zrobic ?
Sorry ze tak dodaje posta pod postem,wiec skonczyłem z gaznikami, na koniec sprawdziłem iglice,w podcisnieniowym jest na 3 zabku czyli na srodku,a w mechanicznym na ostatnim czyli na piatym, teraz moje pytanie czy zostawic tak jak jest czy ustawic je rowno? pytam bo mam wszystko rozłozone i mam nadzieje ze ktos odpowie dzisiaj ,bo jutro rano chciałbym wszystko złozyc.. nie wiem jak sie motor bedzie zachowywał po czyszczeniu tego filterka,a nie chciałbym bym znowu wszystkiego rozbierac
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 02 cze 2015, 20:44
autor: fakir
zawleczkę na iglicy w mechanicznym daj na środku, a w podciśnieniowym ustaw na jeden ząbek bliżej ostrego końca od środkowego położenia
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 02 cze 2015, 22:58
autor: duszek2611
Czyli wnioskuje ze obydwie iglice bede na przedostatnich zabkach czyli na 4
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 02 cze 2015, 23:08
autor: fakir
duszek2611 pisze:Czyli wnioskuje ze obydwie iglice bede na przedostatnich zabkach czyli na 4
Nie.
Według tego ->
http://www.iwt.com.au/images/needle.gif
w mechanicznym zawleczka na 3 pozycji, w podciśnieniowym na 4 pozycji.
od tych ustawień zacznij testy, poziom paliwa ustaw na 6-8mm czyli tak jak zaleca serwisówka, śruba składu mieszanki - wykręć na 3obr
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 03 cze 2015, 09:51
autor: duszek2611
Witam dzisiaj po złozeniu wszystkiego motor nie chciał odpalic ,jak juz sie udało chodził tylko na ssaniu , strzelał w gazniki;/ sprawdziłem poziom paliwa na wezyk i jest gdzies około 1/4 poziomu pływaka, wiec teraz jak ustawic ten poziom paliwa w komorze pływakowej? zrobiłem wszystko tak jak było napisane,ustawiłem pływak na 25 mm,ale paliwa jest za mało w komorze plywakowej,teraz krecic ta srubka od mieszanki? czy rozebrac znowu wszystko i doginac jakos pływak? dodam ze przed czyszczeniem tego filterka w srodku ta sruba co go trzyma była na maks wkrecona, wtedy poziom pływaka miał 23 mm..
po przeczyszczeniu filterka ustawiłem 25mm pływak ,ale ta srebrna sruba co go trzyma była wkrecona do połowy
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 03 cze 2015, 10:09
autor: fakir
duszek2611 pisze:Witam dzisiaj po złozeniu wszystkiego motor nie chciał odpalic ,jak juz sie udało chodził tylko na ssaniu , strzelał w gazniki;/ sprawdziłem poziom paliwa na wezyk i jest gdzies około 1/4 poziomu pływaka, wiec teraz jak ustawic ten poziom paliwa w komorze pływakowej? zrobiłem wszystko tak jak było napisane,ustawiłem pływak na 25 mm,ale paliwa jest za mało w komorze plywakowej,teraz krecic ta srubka od mieszanki? czy rozebrac znowu wszystko i doginac jakos pływak? dodam ze przed czyszczeniem tego filterka w srodku ta sruba co go trzyma była na maks wkrecona, wtedy poziom pływaka miał 23 mm..
po przeczyszczeniu filterka ustawiłem 25mm pływak ,ale ta srebrna sruba co go trzyma była wkrecona do połowy
śrubka która trzyma gniazdo zaworka powinna być wkręcona do końca,
śrubka od składu mieszanki wykręcona na 3-4obr
nie wiem jak mierzysz ten poziom paliwa bo nie bardzo rozumiem
jest gdzies około 1/4 poziomu pływaka
z tego co widzę to ustawianie pływaka na odwróconym gaźniku jest nic nie warte
poziom paliwa powinno mierzyć się na pracującym silniku, na wolnych obrotach, motocykl w pozycji pionowej - nie na kosie.
poziom powinien być 6-8mm poniżej krawędzi komory pływakowej
tak to powinno być ->
https://www.bikepics.com/pics/2014/03/2 ... 00-800.jpg
ściągnij sobie serwisówkę od yamahy tt600 - są te same gaźniki (różnica tylko w rozmiarach dysz i numerach iglic) ale ilustracje są o wiele czytelniejsze
teraz musisz zdemontować gaźnik i odgiąć blaszkę pływaka, sprawdź przed montażem gaźnika jak się napełnia komora pływaka, za pomocą butelki z benzyną i wężyka
Re: Problem z gaznikami przy wyzszych obrotach
: 03 cze 2015, 14:14
autor: duszek2611
Skreciłem wszystko dawke ustawiłem tak jak trzeba. Srube od regulacji mieszanki wkreciłem na maksa ,nastepnie odkreciłem 4 obroty.. Dorobiłem sobie srubke do ustawiania mieszanki ale w ktora bym nie krecił to motor gasnie.. Mi sie wydaje ze tak jakby kopcił na biało delikatnie.. Wiec zrobiłem tak, motor zagrzałem zmniejszyłem mu obroty byle zeby chodził i zaczalem krecic ta od mieszanki ale w ktora bym nie krecił to motor zgasnie