Strona 2 z 6

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 11 lut 2014, 17:10
autor: SISMON
mam serwisówki nawet dwie ale są nie po polsku i średnio się orientuje ....

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 11 lut 2014, 17:35
autor: terenowiecc
No niestety, to może być problem bo serwisówki w języku polskim nie znajdziesz.
Ale z samych rysunków można sporo się dowiedzieć + do tego słownik i tłumaczenie interesujących nas fragmentów i wiedza jest :) A jak nie to jest forum :mrgreen:

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 12 lut 2014, 12:48
autor: Gacek
Pisze o luzie shims jak pomierzysz sobie elementy (tu ci życzę powodzenia ) albo dużej suwmiarki do pomiaru wahacza przeprowadzisz działanie matematyczne wg manuala to 0.3 do 0.7 to dop. luz przy pasowaniu tych elementów . Jak masz zamiar upalać off tym motocyklem to współczuje u ,mnie praktycznie wszystko uległo modyfikacjom oryginalny system amortyzacji monocross leci w mgnieniu oka przy takim trybie użytkowania .
Z autopsji podpowiem jak zakupisz co kol-wiek w Yamaha GENUIE PARTS pomierz nie montuj i od razu wal reklamację bez wymówek typu "tam idzie smar " bo jak już złożysz w moto nabijesz smarem i nie bezie pasować nie uwzględnią reklamacji .Ocynk stosowany na śrubach to moim zdaniem paranoja :lol: tak jak i ceny :P

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 12 lut 2014, 16:56
autor: SISMON
a co tam zmodyfikowałeś dokładniej ?

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 13 lut 2014, 11:39
autor: Gacek
Mam delikatnie mówiąc skundlony tył jak i przód moto służy mi do krótkich wypadów w off użyłem sporo elementów z innych wersji xt .z własnymi modyfikacjami .

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 14 lut 2014, 23:18
autor: SISMON
No i stało się, zawiecha założona, najpierw trzeba było dorobić sztyce aby osadzić na standardowch łożyskach od xt, na chwilę obecną nie ma ogranicznika ale coś się zrobi. zawieszenie używałem 2 sezony w xl 500 i super sie sprawowało, w porównaniu do oryginalnego zawiasu gdzie był jeszcze bęben to nie było porównania :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

na dniach porobię więcej fot w lepszej jakości

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 15 lut 2014, 00:11
autor: Krzsiek
Co tam za lagi masz do tych polek?
A jak sprawa oski, zacisku i wspolpracy z tarcza od kola xt?

Ale popieram kierunek. Dobra zawiecha w XT to to czego tam mi brakowalo. W TT mozna przejechac po wertepach nie czujac ich prawie i nie wplywa to na prowadzenie, w XT dawno by mnie juz wyrzucilo i wyglebilo na fabrycznych.

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 15 lut 2014, 21:20
autor: SISMON
Jest to cały zawias z jakiejś husqvarny, lagi i półki, plus koło z tarcza i zaciskiem, nie mierzyłem ośki od xt ale raczej koło z xt by nie podeszło, bo tutaj mam mniejszą tarczę, zacisk tez inny jest, jedyny plus tego że linka licznika pasuje na ten ślimak :)

Image
Image

dopiero podczas zakładania licznika zobaczyłem ze mam go w milach, moto będzie w kolorze czerwonym, bo akurat mam takie osłony dłoni, i owiewkę z lampą i osłony lag. Moto trochę wysoko stoi ale mam nadzieje ze jak dojdzie silnik to trochę się obniży. Założyłem tez kierunki chyba z dr 250, fajnie zrobione bo zakłada je sie na kierownice.


Image
Image


Dodam jeszcze ze dalej nie wiem jak wstawić zdjęcie tak żeby była miniaturka, robie zgodnie z instrukcją na początku tematu i wstawia mi sie duża fota.

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 20 lut 2014, 19:19
autor: SISMON
doszło trochę pierdół do silnika i niedługo zabieram się za jego składanie. pytanie do osób które składają silniki, czy smarujecie uszczelkę metalową pod cylinder i głowice czymś ? jakimś smarem do wysokich temperatur lub czymś innym ? uszczelki kupiłem na allegro taki zestaw, te pod cylek i głowice są metalowe takie kilku warstwowe nigdy na taka nie składałem nic..

Image

Re: XT 600 3TB z 1995r Remont i poprawki wizualne

: 20 lut 2014, 19:29
autor: qpa
na sucho składaj