Strona 2 z 2

Re: XT 600 E 1996

: 30 mar 2014, 16:05
autor: Ericco
Kilka razy już pojeżdżone po wymianie napędu więc chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami.
Jak już zdążyłem wspomnieć, przednią zębatkę 15 wymieniłem na 16. Tył został 45. Zmianę poczyniłem w celu możliwości podróżowania w trasach z większą prędkością przelotową. Cel poniekąd osiągnięty, ale tylko "poniekąd" :roll: Owszem teraz prędkość z jaką mogę lecieć przy 3 tysiącach obrotów wzrosła do około 120km/h, ale to by było na tyle....... i tu zaczyna się ból. Na standardowym zestawie zębatek 15/45 owszem obroty były większe a prędkości niższe, ale licznik wyskalowany do 140km/h zamykałem i motocykl gonił żwawo dalej. Po wymianie na 16/45 piąty bieg zachowuje się jak nadbieg, czyli rozpędzę się do 120km/h a dalej to już w zależności czy jadę z górki i czy wiatr w plecy :gleba: :mrgreen:
Jednym słowem pozytywne aspekty są takie, że prawdopodobnie spadnie spalanie na trasach , ale strata dynamiki jest mocno odczuwalna. Tragedii nie ma i na pierwszych czterech biegach praktycznie nie czuć różnicy tylko dopiero na piątce. Jakoś się przyzwyczaję do tego i zajeżdżę ten napęd do końca, ale kolejny będzie powrotem do standardowej 15 zębów na przód.

Re: XT 600 E 1996

: 30 mar 2014, 17:09
autor: JAWKA SIEDLCE
Silnik zamęczysz i wcale na dobre niepolepszyłeś takim przełorzeniem . Sprzęgło spalisz przy ruszaniu i korba od obciążenia może dzwonić ;)

Re: XT 600 E 1996

: 30 mar 2014, 18:47
autor: terenowiecc
Zdawcza to wydatek 30-40zł, kup i nie męcz siebie i silnika.
Charakterystyka singla jest taka a nie inna, albo kochasz albo nienawidzisz :lol: