Re: Wymiana tłoka TTR na Wossner czy Wiseco?
: 18 cze 2012, 07:33
no to ci powiem ze b.dobry wynik osiagnales na wadze.Trampek pisze:Miałem taką kiedyś taką DR-kę gaszoną jedynie na guzik. Na wadze z rezerwą w zbiorniku wyszło mi coś ok 110-112 kilo. Plastikowy zbiornik, brak elektryki i sportowy gaźnik robią dobrą robotę w terenie. Ja to się zawsze z mojej DRki smiałem że jak nie będę umiał gdzieś nią podjechać to ją sobie wniosę.
ja bylem na wadze w sobote wynik:
moto z pelnym bakiem (faktycznie 10L) + narzedzia= 138KG
i uwazam to za dobry wynik.
kolega wazyl swojego KTM EXC450 i wyszlo ze z paliwem (bak chyba 7L) wazy 128KG
porownujac DRke ktore jest prawie ze young timerem z katem ktory jest nowoczesnym motocyklem roznica 10kg jest zadowalajaca.
raz jeszcze nadmienie ze moja DR nie ma migaczy,akumulatora,licznikow stelaz pod tylnym blotnikiem zdjety. przednia owiewka razem z lampa to lzejszy od oryginalu polisport.
posiadam jedno skladane lusterko,rowerowy licznik czujnik cisnisnienia oleju wraz z kontrolka i narzedziowke na blotniku.zawieszenie USD z suzuki RM
mam tez w garazu duzo lzejszy od oryginalu wydech aluminiowy lecz nie zaloze go poniewaz to przelot i mimo ze wylozylem go swieza "wata" i tak jest mi za glosny...jak sie jezdzi tam gdzie nie wolno to trzeba byc "tajnosagentos"
pozatym w XT jak zmienilem to niby nic sie nie zmienilo ale jadnak charakterystyka silnika na orginalnym wydechu byla lepsza...w moim odczuciu po wymianie stracilo troche "dolu" a ja nie lubie silnika krecic wysoko.
slowo na koniec na temat wazenia motocykli. duzo ludzi powtarza ze ich (nowszej konstrukcji) motory waza 105KG 115KG
na wadze z paliwem przychodzi rozczarowanie a mowa to o cztero suwowych 450 albo cos co lekko przekracza 500cm3
...w sobote mialem okazje pomacac nowego husaberg450,mega fura ale...ciezki.