Strona 2 z 2

Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r

: 28 lis 2012, 10:08
autor: vertus72
Pawlo pisze:Pisze to po raz kolejny - obręcze do TT muszą mieć gniazda pod dwoma róźnymi kątami, bo są dwie długości szprych ze względu na bardziej wysuniętą piastę z jednej strony.
To samo się tyczy TTR czy tu można kupować inne obręcze bez obaw?

Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r

: 28 lis 2012, 15:06
autor: Pawlo
Już w TT-E zastosowali gumy zabieraka i chyba w TT-RE też one są, stąd nieco inna piasta. U mnie jest zębatka "na sztywno", podobnie w TTR. Nie wiem czy połączenie ori piasta + inna obręcz jest zgodne z sztuką, ale widziałem wiele kół SM zrobionych na oryginalnych piastach i ludzie normalnie na tym śmigali ;)
-gumis- pisze:szukał ktoś z Was felg , całych kół, które pasują do TT 600 jak i do innych modeli? Czy TT 600 E ma jedyną w swoim rodzaju piastę i felgę?
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że większość kół da się dopasować tylko trzeba poświęcić sporo czasu i byle tylko nie było za szeroko, lepiej węższe piasty i wtedy zawsze można dać dystans jeśli coś nie jest na swoim miejscu.

Re: KOŁO TYŁ TT 600 s 1995r

: 28 lis 2012, 17:18
autor: -gumis-
Dzięki PAWLO za odzew.
Myślałem trochę nad tym i z tego co będzie najważniejsze to średnica pod oś (chociaż zawsze można zmienic łożyska itp)
no i średnica tarczy. Jeśli większa to OK zawsze można coś dorobic lub stoczyc.
Jakby ktoś z Was miał na wierzchu tylne koło, to proszę zmierzcie szerokośc piasty i otwór pod oś. Wydaje mi się ,że zębata na stałe skręcona z piastą jest lepsza w terenie. Oddaje moc twardo i zdecydowanie, tak jak trzeba.
Dzięki! :browar: