ralf pisze:a ja kupiłem chinskie tanie gówno i gazniki sa tak krzywo,ze nie idzie ich wyregulowac!! ostatni raz taki zakup! malo tego,tak krzywo,ze rolka od gaznika jak odkrecam do oporu haczy o kranik!!!! jak mozna tak skopac dwie gumy?!?!?!?

Co do tej krzywości to już nie wiem.
Króćce kupowałem w larssonie, robi to tourmax
http://www.larsson.pl/krocce-gaznikowe,500,news.html.
Wymiarami i wyglądam nie różnią się od tego co było a był oryginał. W zasadzie poza aso nie znam innej firmy która to robi.
To ze gaźniki nie są prosto zauważyłem tylko dlatego, ze miałem wyjęty silnik z ramy.
Później przyjrzałem się jak jest w innych modelach xt podobnych i tez jedna strona jest wyżej niż druga. Tylko ze tego nie widać jak się nie wpatrzysz. I pewnie nie maja fabrycznych króćców.
Na tym foto są jeszcze oryginalne króćce. Kreski idą równolegle względem żeberek cylindra. W stosunku do gaźnika, tj metalowego łącznika czy krawędzi pokrywy pływaka cześć z pływakiem jest niżej niż ta z membrana. Czyli mozna powiedziec ze gaźnik jest w poziomie z tendencja minimalnego pochylania.
cyl.jpg
Tu króćce z larssona.
Tendencja jest taka, ze nawet nie trzeba robić kresek.
cyl2.jpg
Żeby było sprawiedliwie, trzeba dodać, ze króćce sa opisane jako do XT. Do takiego wynalazku jak TTR nie bylo.
Wiec może mieć na to wpływ owa większa średnica wylotu gaźnika o której już było pisane wcześniej. Wejść wejdzie, bo to guma, tylko poziomu już nie trzyma.
Działać też działa, bo moto rzadko kiedy jedzie idealnie w pionie, wiec za bardzo to raczej nie wpływa na funkcjonowanie.