Główna różnica to miejsce umieszczenia „garbów” na kole magnesowym od prądnicy. Są w innych miejscach i druga sprawa to, że sam impulsator jest w innym miejscu ( i nie wim czy daje taki sam syg jak w TTR: wartość napięcia stromość itp.) bo impulsator to mała cewka z rdzeniem z magnesu twardego, który wytwarza pole magnetyczne a te garby na kole magnesowym od prądnicy zmieniają rozkład pola( zmienia się szczelina) jakie wytwarza ten magnesik czyli mamy zmienne pole i powstaje sem na końcach tej cewki (iskra zawsze jak tłok w GMP). Teraz ten sygnał może inaczej „obrabiać „ moduł od TTR inaczej od XT nie wiam jaka jest zwłoka od chwili syg do wytworzenia iskry w TTR i XT widocznie jest sporo różnic i z tego co słyszałem odpali TTR na XT kowym module ale przerywa. Proste moduły można spokojnie zaaplikować do TTR kwestia tak dobrania wszystkiego żeby iskra była przed GMP w odpowiednim momecie no i problem w jakim. widocznie jakiś skuterowi się wpasował ? W ttr nie idzie przestawić impulsatora manual nic nie podaje więc lipa
Po za tym proste modułu od skutera mają inną mapę zapłonu albo nie maja jej wcale ( walą iskrę jak maja impuls od impulsatora i tyle). W TTR wraz ze wzrostem obrotów (więcej impulsów na dana jednostkę czasu) układ uProcka zmienia czas wyzwolenia tranzystora ( iskry ) (dlatego sam sygnał z impulsatora musi być wcześniej niż np. 2mm przed GMP ) żeby był jakiś zakres regulacji. No i co do normy euro3 na niemieckiej stronie jest przebieg z hamowni dla TTR przy podłączonym module jak z salonu i po odłączeniu jednego przewodu od modułu ( który jest nawet na szybkozłącze) i pracuje jak powinno…..
http://www.tt600r.de/> technik > tt600r i > 4 link
A te 3 tys za moduł to chore !
