Nr 2 tam nic nie ma to jest tylko odlew…przynajmniej w TT.
Nr 1 służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej. Również w środku komory pływakowej jest rureczka ustawiona mniej więcej na wysokości zakładanego poziomu paliwa jak jest poziom trochę za wysoki to przeleje się przez rureczkę i wypłynie przez NR1
Nr 3 przelewowy np. bo glepie tamtędy wycieknie paliwo
Nr 4 odpowietrzenie gaźnika … jest między dwoma gaźnikami ..
Jak leje Ci z nr 1 to masz za wysoki poziom paliwa ( przyblokowany pływak zanieczyszczony zaworek lub jak koledzy wyżej o ring itp….
Pamiętaj, że jak zdejmiesz osłonę komory pływakowej to część gdzie wchodzi zaworek jest wyjmowana ona jest wciśnięty w korpus gaźnika, ale jak się wyjmie to.. to tam jest jeszcze plastikowa siateczka i często jest tam od diabła syfu a mało kto to wyjmuje bo to ciasno siedzi
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-