No ,więc o tym zużytym wałku kiedyś lata temu zakładałem temat na forum.
viewtopic.php?f=2&t=1472
Tak w skrócie, to po kupnie przejeździłem motocyklem około 3 lat, zanim zorientowałem się,że nakrętka jest poluzowana
Jakiś fachowiec , nie włożył podkładki zabezpieczającej nakrętkę przed odkręceniem.
Z tym sobie poradziłem tanim, prostym i skutecznym patentem.Jak by kogoś interesowało,to opiszę tę naprawę.
Wałek do dzisiaj żyje.,
Czytałem , o tym Twoim patencie na gwint wałka, chyba na innym forum, opisywałeś jak sobie z tym poradziłeś.No 40 tyś km.No niezły wynik
Artur.Trochę mnie zaniepokoiłeś informacją,że XT zaczynają się sypać przy takim przebiegu.Liczyłem raczej na przebieg w okolicach 70 tyś do pierwszej poważniejsze naprawy-regeneracji
Na dniach,skombinuję jakiś tester ciśnienia cylindra i zobaczę z ciekawości w jakiej kondycji jest tłok z cylindrem.Ale raczej przy tym przebiegu,nie ma co liczyć na rewelacje.
Spore ilości,to znaczy ile?
O co chodzi z tym filterkiem? Ja takiego nie mam.Czy chodzi o to,że zapycha się,czy rozszczelnia?