Gacek pisze:Ładnie ładnie k3end

.
Wreszcie z fot nr 4 czuć ze moto tyra

a nie błyszczy się jak psu jajca

.
Widzę ze wsadziłeś kierę na 28 mm

i tu zapytam nie odczuwasz potrzeby podczas jazdy aby na riserach cofnąc ją w oś głowki ? Ja zastosowałem taki myk i w moim odczuciu jest lepiej

.
Ogolnie super ta fota z zamknietym tylnym zawiasem sama mówi za siebie

. coś się dzieje en dobijajacy zawiaswszystkiego Przy okazji wszystkiego najlepszego w nowym sezonie roku tobie i wszystkim życzę

.
No motocykl jeździł do 14 października, teraz odpoczywa i czeka na prostowanie i części w ciągu dalszym
To nie są risery, są to półki renthalowskie pod tą kierownicę, koszt używanych nie wiele mniej wychodził niż te stąd taka decyzja, a co komplet to komplet. Jest to najwyższy model twinwall'a więc nie ma problemu, wyższa od oryginału i ciut szersza (o ila ta poprzednia była oryginalna, ale myślę, że tak). Odnośnie tego zawiasu mała uwaga. Forum jest po to by dzielić się swoimi doświadczeniami, więc też to czynię. Jeśli macie zamiar skakać czy coś w tym stylu to radzę albo zmienić amor na bardzo twardy, albo wyrzucić całkiem tylni, oryginalny błotnik. Mnie go od dobijania opona po prostu zjadła, pękał stopniowo coraz bardziej z każdym dobiciem, a było ich sporo

Stąd też na 4 zdjęciu siedzi błotnik z acerbisa, lepiej zapobiegać
