xt 600 3tb
-
- Lubiący błoto
- Posty: 79
- Rejestracja: 13 maja 2016, 05:24
- Motocykl: TT 600 4gv 1994
- Lokalizacja: Rumia woj.Pomorskie
Re: xt 600 3tb
tak gacek moto po remoncie stoi i jeszcsze 2 dni temu odpaliło ale drugi dzień nową instalacje robie i nie moge sie doczekać jazdy hehe
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
8 lat stuknęło jak mam tego sprzeta
Praktycznie wszytko mam w tym dłubane
.Mimo tego podczas jazdy nadal odczuwam niedosyt czegoś mi brakuje
.
Parę bieżacych fotek bardziej dla pokazania niż chwalenia się bo nie ma w sumie czym
.
https://zapodaj.net/0f9e7362e84c6.jpg.html
https://zapodaj.net/689233a819c25.jpg.html
https://zapodaj.net/13652cdaf4bd4.jpg.html
https://zapodaj.net/9d045aa46ab22.jpg.html
https://zapodaj.net/46ff193a09ba9.jpg.html
dla uzupełnienia parę parametrów
przeswit 320 mm pod ciezarem moto 290 mm
Skoki zawieszeń przód 245 tył 245 - 250 (nie kojarze która amortyzator mam włozony )
Przedni zawias pracuje na sprezynach 3aj opcja dobicia gazu + zawor kompresji wg rece tech .
tył modyfikowany amortyzator 3aj z zew reg. komorą kompresji współpracujący z wahaczem na kości z 3aj.
Wysokość kanapy 93 pod ciezarem moto 90 .
wydech dłubany power bomba na dolotach gaźnika zamontowane lotki wg boyesen
aluminiowe koła 21 18 cali
dorabiane sety o innym połozeniu +osłona pod silnik dźwignia hamulca tylnego łożyskowana dźwignia sprzęgła na silniku wydłuzona (dwa palce ogarną) skrócone klamki .
Zamontowany Steg pegz (aby łapkom dać więcej luzu )
risery pod kierownicę cofnietę (poozenie kierownicy w osi sztycy pólek)
Zewn jak widac
dorabiany mniejszy zbiornik kanapa tylny ogon wraz z boczkami .
Wszystkie modyfikacje robiłem pod katem aby lepiej czuć to moto - jednak w moim odczuciu nie jest to to pełne 100%
obecnie nie mam założonych szerszych podnuzek
Praktycznie wszytko mam w tym dłubane


Parę bieżacych fotek bardziej dla pokazania niż chwalenia się bo nie ma w sumie czym

https://zapodaj.net/0f9e7362e84c6.jpg.html
https://zapodaj.net/689233a819c25.jpg.html
https://zapodaj.net/13652cdaf4bd4.jpg.html
https://zapodaj.net/9d045aa46ab22.jpg.html
https://zapodaj.net/46ff193a09ba9.jpg.html
dla uzupełnienia parę parametrów
przeswit 320 mm pod ciezarem moto 290 mm
Skoki zawieszeń przód 245 tył 245 - 250 (nie kojarze która amortyzator mam włozony )
Przedni zawias pracuje na sprezynach 3aj opcja dobicia gazu + zawor kompresji wg rece tech .
tył modyfikowany amortyzator 3aj z zew reg. komorą kompresji współpracujący z wahaczem na kości z 3aj.
Wysokość kanapy 93 pod ciezarem moto 90 .
wydech dłubany power bomba na dolotach gaźnika zamontowane lotki wg boyesen
aluminiowe koła 21 18 cali
dorabiane sety o innym połozeniu +osłona pod silnik dźwignia hamulca tylnego łożyskowana dźwignia sprzęgła na silniku wydłuzona (dwa palce ogarną) skrócone klamki .
Zamontowany Steg pegz (aby łapkom dać więcej luzu )
risery pod kierownicę cofnietę (poozenie kierownicy w osi sztycy pólek)
Zewn jak widac

Wszystkie modyfikacje robiłem pod katem aby lepiej czuć to moto - jednak w moim odczuciu nie jest to to pełne 100%

obecnie nie mam założonych szerszych podnuzek
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
Dodam jeszcze masy .
motocykl zatankowany do full paliwem wazy 159 kg
koło przednie obciążenie przenoszone okolice 72 kg tył adekwatnie 87 w zależności od konfiguracji wartości te ulegają zmianie .
motocykl zatankowany do full paliwem wazy 159 kg
koło przednie obciążenie przenoszone okolice 72 kg tył adekwatnie 87 w zależności od konfiguracji wartości te ulegają zmianie .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: xt 600 3tb
Dobry patent z kierunkami 

- hondzior
- Po kostki w błocie
- Posty: 110
- Rejestracja: 07 sie 2015, 19:16
- Motocykl: yamaha xt600 2KF
- Lokalizacja: Mordor
Re: xt 600 3tb
No ale na pierwszej fotce, leży podstawowe narzędzie prawdziwego mechanika patrz młotek
A tak na serio z czego ta osłona na silnik, czy sam ją wyrzeźbiłeś?

A tak na serio z czego ta osłona na silnik, czy sam ją wyrzeźbiłeś?
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
Glina paten moze spoko ale wykonanie " - 2 "to taka szybka prowizorka ale się od praktycznej strony do tej pory sprawdza
hondzior to chyba widać ze uprawiam swoistego rodzaju kowalstwo
był tam jeszcze jeden młotek tylko akurat pstrykał fotki i go nie widać
.
Osłona silnika jak i reszta przeróbek to garażowa dłubanina metodą prób i błędów
.

hondzior to chyba widać ze uprawiam swoistego rodzaju kowalstwo


Osłona silnika jak i reszta przeróbek to garażowa dłubanina metodą prób i błędów

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: xt 600 3tb
Fajnie spersonalizowany sprzęt
Kranik z WSK dostrzegam, dobrze widzę?
U mnie też 8 lat wybija za 25 dni. Czas leci

Kranik z WSK dostrzegam, dobrze widzę?
U mnie też 8 lat wybija za 25 dni. Czas leci

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
Tak to chyba z wsk siedziały wcześniej z jawy ale puszczały na uszczelkach a te po prostu były nie osiągalne. Wsadził bym z yamahy oryginał ale mam tylko jeden a niestety zbiornik jest spuszczony poniżej ramy i mussiałem zastosować dwa kraniki .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
Jako ciekawostkę może komuś się przyda
zapodam pewną informację która kłóci się z ogólnie zapodawanymi stereotypami
.
Mój model to rocznik owo 90 -95 w potocznej opini słynie z określenia " jamnik".
Ucięte skoki zawieszeń w stosunku do poprzednich wersji xt wersja która u off road wyjadaczy okreslana jest jako terenowa porażka i jest w tym sporo racji
.
Ja jednak obadałem to realnie - i z tego poziomu nie widzę lepszej wersji xt do taniego swapu zawiasu którą Japonia wypuściła .Wiadomo tył jest" week" i najlepiej zapodać jakiś amortyzator z starszego modelu .
Natomiast przed oparty jest na rurze nośnej której długość mierzy 725 mm gdzie przy długo skokowych zawiasach siedzi rura 670 mm .Długość robocza dolnego elementu współpracującego z prowadnicami to okolice 410 mm w odniesieniu do długo skokowców znowu na plus bo tam na ile pamiętam jakieś 390 - 400 mm .
Do tego mamy gotowy dwu tłoczkowy zacisk nisin na ladze który na spokojnie z małym adapterem przyjmie większa tarcze niż 267 mm jak komuś brakuje "haspla ".
Na spokojnie można z tego wyciągnąć realnie 270 mm skoku zawieszenia stosując rozstaw panewek jak w starszych modelach który miesci się w okolicach 129 mm .
Tyle ze jak dla mnie kto na takiej żyrafie wyrobi
robi się z tego sprzęt o prześwicie 360 - 390 mm jak pamiętam kanapa powyżej 100
.
Może jazda z takim skokiem będzie komfortowa jednak ta masa jak dla mnie budzi i będzie powodować duzy respekt bo walczenie z czymś takim jak coś pójdzie nie tak jest mało komfortowe
.
Samo dźwigniecie po glebie robiło u mnie niejednokrotnie ambaras na kręgosłupie (z góry zaznaczam ze mieszkam w górzystym terenie ).Dokładnie pamiętam sytuacje kiedy rozważałem powrót z buta do domu
bo moto zaległo gdzieś na "kiepie" na której nie bardzo było jak złapać równowagę z buta nie wspominając o dźwiganiu klocka w takich warunkach
.


Mój model to rocznik owo 90 -95 w potocznej opini słynie z określenia " jamnik".
Ucięte skoki zawieszeń w stosunku do poprzednich wersji xt wersja która u off road wyjadaczy okreslana jest jako terenowa porażka i jest w tym sporo racji

Ja jednak obadałem to realnie - i z tego poziomu nie widzę lepszej wersji xt do taniego swapu zawiasu którą Japonia wypuściła .Wiadomo tył jest" week" i najlepiej zapodać jakiś amortyzator z starszego modelu .
Natomiast przed oparty jest na rurze nośnej której długość mierzy 725 mm gdzie przy długo skokowych zawiasach siedzi rura 670 mm .Długość robocza dolnego elementu współpracującego z prowadnicami to okolice 410 mm w odniesieniu do długo skokowców znowu na plus bo tam na ile pamiętam jakieś 390 - 400 mm .
Do tego mamy gotowy dwu tłoczkowy zacisk nisin na ladze który na spokojnie z małym adapterem przyjmie większa tarcze niż 267 mm jak komuś brakuje "haspla ".
Na spokojnie można z tego wyciągnąć realnie 270 mm skoku zawieszenia stosując rozstaw panewek jak w starszych modelach który miesci się w okolicach 129 mm .
Tyle ze jak dla mnie kto na takiej żyrafie wyrobi


Może jazda z takim skokiem będzie komfortowa jednak ta masa jak dla mnie budzi i będzie powodować duzy respekt bo walczenie z czymś takim jak coś pójdzie nie tak jest mało komfortowe

Samo dźwigniecie po glebie robiło u mnie niejednokrotnie ambaras na kręgosłupie (z góry zaznaczam ze mieszkam w górzystym terenie ).Dokładnie pamiętam sytuacje kiedy rozważałem powrót z buta do domu


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: xt 600 3tb
Przyszła Kryska na Matyska
.
kroi mi się grubszy remont xt (generalnie mogl bym meczyć dalej wszystko bo to sprzet nie do zajebania
)
Jednak parę spraw ze wzgl na to ze cvzytam ludzi budzi moje obawy .
Pierwsza sprawa tłok -ja uzywam obecnie na stanie mam produkcji e typu wossner i szczerze nie bardzo mam ochotę sie rozstawać z tym producentem jako ze nie jestem jakimś macherem w przerabianiu tłoków to nazywając delikatnie po negatywach mam wachania typu (o co biega bo się troche naczytałem
).
Klejnym problemem jest dla mnie wał a raczej korba i tu mam mała zagwozdkę wg manuala na oryginale mam 0.5 mm wezsze wszystko , wraz z skrzynką
.
NNie bedę ukrywał szukam jakiejs firmy co przebije mi korbę z dynamicznym wywazeniem wału ktos coś w temacie kuma chetnie posłucham
.
Budzet mam delikatnie okrojony chciał bym się zmiescić w 2,5 koła a nie wiem (drze ) co mi wyjdzie ze skrzynia po rozebraniu pieca bo ostatnio smigałem na 15 polsyntetyku
.
Chetnie wysłucham (bardziej poczytam) przetestowane w czasie opinie .
Miałem to robic sam ale brakuje mi zdrowia wiec pytam ?

kroi mi się grubszy remont xt (generalnie mogl bym meczyć dalej wszystko bo to sprzet nie do zajebania

Jednak parę spraw ze wzgl na to ze cvzytam ludzi budzi moje obawy .
Pierwsza sprawa tłok -ja uzywam obecnie na stanie mam produkcji e typu wossner i szczerze nie bardzo mam ochotę sie rozstawać z tym producentem jako ze nie jestem jakimś macherem w przerabianiu tłoków to nazywając delikatnie po negatywach mam wachania typu (o co biega bo się troche naczytałem

Klejnym problemem jest dla mnie wał a raczej korba i tu mam mała zagwozdkę wg manuala na oryginale mam 0.5 mm wezsze wszystko , wraz z skrzynką

NNie bedę ukrywał szukam jakiejs firmy co przebije mi korbę z dynamicznym wywazeniem wału ktos coś w temacie kuma chetnie posłucham

Budzet mam delikatnie okrojony chciał bym się zmiescić w 2,5 koła a nie wiem (drze ) co mi wyjdzie ze skrzynia po rozebraniu pieca bo ostatnio smigałem na 15 polsyntetyku

Chetnie wysłucham (bardziej poczytam) przetestowane w czasie opinie .
Miałem to robic sam ale brakuje mi zdrowia wiec pytam ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.