chwalę się swoją Yamahą, kupiona w 2014 roku, według sprzedawcy po remoncie zawieszenia, wymianie łożysk i zrobionej górze silnika.
Wyglądała tak:

Przez pierwszy sezon wymieniłem olej z filtrem, oponę z przodu na Michelin'a AC10, dostała wygodniejszą kanapę z MotoKanapy, w międzyczasie przy glebie połamałem przedni błotnik (obecnie polisport), oraz uchwyty luterek, z czasem padła pompa hamulcowa przednia co skutkowało kupnem używki z innego moto. W międzyczasie padło również sprzęgło, zmieniłem tarcze na NHC i spręzyny na EBC (tutaj nie polecam dedykowanych do ttr tylko od xt, bo po remoncie sprzęgło znowu się ślizgało), kupiłem handbary polisporta, zrobilem podwyższenie kierownicy
Rok 2015 nie przyniósł wielu nowych km gdyż ją zatarłem

Na początku sezonu dostała jeszcze nową oponę na tył i nowy kranik paliwa.
Remont: tłok TKRJ, uszczelki ATHENY, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy - siedział tłok WISECO czyli remont o dziwo był


Niestety zawory dalej były nieszczelne więc głowica była zrzucana 2 razy.
Więc w 2015 zrobilem może 2000km z czego po remoncie koło 200km. W między czasie stworzyłem bagażnik na tył, kupiłem klosz tylnej lampy, nowe spręzyny EBC
W tą zimę uznalem, że ttrka nie może mnie zawieść w 2016 roku więc został wyregulowany gaźnik, zawory, zmieniony olej z filtrem, umyty filtr powietrza, nasmarowane ośki kół, nasmarowany wachacz, instalacja elektryczna ponaprawiana w niektórych miejscach, wymieniona prowadnica łańcucha (dolny ślizg pasuje od starej yz w zamienniku firmy ufo - koszt 20zł, gdzie aso woła 200pln), zębatka przód


-lusterka pod kierownicę
-pomalowana proszkowo osłona pod silnik
-wypolerowany kolektor
-wypolerowany tylni plastik
-nowa lampa przód
-manetki
-naklejki na felgi
-osłona poprzeczki renthal
Polerowanie:

Naklejki na felgi:

Na ten sezon na założenie czekają opony Michelin S12XC (chce dojeździć obecne AC10)
Tak obecnie wygląda moja TTRka:




