Filip77 pisze:Dziś rozgrzebałem wahacz, wszystko łatwo się rozebrało. W samą porę bo był jeszcze smar, (chyba fabryczny??), ale była też woda. Jutro wszystko umyję i nasmaruje wodoodpornym smarem. Jestem w szoku że łożyska nie są zapieczone bo latem bardzo zgrzypiał
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Fajnie, że udało się porozbierać ale to duża zasługa łożysk. W starszych XT były tylko tuleje i jak się zaniedbało smarowanie, to później było kiepsko. Sam po zakupie XT rozbierałem kiwaczkę przy pomocy prasy hydraulicznej
Puki co poskładałem sprzęta do kupy. Odpaliłem ale na błoto nie wyjadę bo taki czysty że szkoda
20160210_153842.jpg
Mam taki dość powszechny problem w XT, że opona ociera mi o airboxa przy dobiciu. Rozmiar opony 17'' 130, moja waga około 75kg. Niby da się tak jeździć ale z drugiej strony może warto było by się tym zająć teraz aby nie być zdziwionym w czasie jazdy załadowanym motocyklem.
Macie jakieś pomysły to poproszę? Z tego co się orientuję to można dać przedłużkę na amor albo kupić taki z 3AJ który ponoć jest lepszy i dłuższy. Bardzo proszę o rady i z góry dziękuję.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Więc bak ogólnie leży dość luźno na gumach i dopiero jak docisnę do niego kanapę to trochę się usztywnia.
Może tak ma być, żeby lepiej amortyzować upadek????
Połączenie z kanapą wygląda podobnie jak oryginał.
Filip77 pisze:Puki co poskładałem sprzęta do kupy. Odpaliłem ale na błoto nie wyjadę bo taki czysty że szkoda
20160210_153842.jpg
Mam taki dość powszechny problem w XT, że opona ociera mi o airboxa przy dobiciu. Rozmiar opony 17'' 130, moja waga około 75kg. Niby da się tak jeździć ale z drugiej strony może warto było by się tym zająć teraz aby nie być zdziwionym w czasie jazdy załadowanym motocyklem.
Macie jakieś pomysły to poproszę? Z tego co się orientuję to można dać przedłużkę na amor albo kupić taki z 3AJ który ponoć jest lepszy i dłuższy. Bardzo proszę o rady i z góry dziękuję.
Nie bardzo rozumiem w jaki sposób opona ociera ci o air box ? Co do amortyzatora jak ci dobija zawias to ściągnij sprężynę i zweryfikuj jak pracuje - podpowiem ci łopatologicznie abyś miał punkt odniesienia ,aby taki amortyzator zamknąć ( w jego skoku ) należy użyć siły na poziomie 40 kg.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Dzieje się to jak mam bagaż. Normalnie około 35kg. Wtedy dość często czuję jak opona ociera. Pojadę na jakieś górki to obadam na ubłoconym motorze o co dokładnie obciera koło. Teraz mam mniejszą zębatkę z przodu i bardziej naciagnięty łańcuch, opona jest zużyta więc problem może nie występować.
Filip77 pisze:Dzieje się to jak mam bagaż. Normalnie około 35kg. Wtedy dość często czuję jak opona ociera. Pojadę na jakieś górki to obadam na ubłoconym motorze o co dokładnie obciera koło. Teraz mam mniejszą zębatkę z przodu i bardziej naciagnięty łańcuch, opona jest zużyta więc problem może nie występować.
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Normalnie na tym moto jak posadzisz pasażera ważącego 80 - 90 kg nie powinno mieć miejsca takie zachowanie po adekwatnym skręceniu sprężyny .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.