Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: mlody »

Można powiedzieć, że fałszywy alarm. Okazało się że wypiela się wsowka z akumulatora. Jednak mój drut działa:) fakt że opór na cewkach wzrósł do 1.2 ohma i przez to jest słabsze ładowanie. No ale do końca sezonu przejezdze i przewine cewki.
Szajbus
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 02 paź 2015, 08:31
Motocykl: Xt 600

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Szajbus »

pytanie dla elektryków... Czy jest możliwe aby moduł bądź jakaś cewka przegrzewała się i motocykl przerywał bądz zgasł po dłuższej jeździe jak się nagrzeje konkretniej ?? zauważyłem przerywanie gdy dłużej jezdze niewazne jest to czy drogą czy po polach bądź lasach. nagle puści dymka zgaśnie... i odpalam z kopa złapie i jadę dalej. miał ktoś taki objaw ???
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: qpa »

jaki model xt? jeżeli ac cdi to jest możliwe że cewki się przegrzewają.
Szajbus
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 02 paź 2015, 08:31
Motocykl: Xt 600

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Szajbus »

model 43F silnika, rocznik jakos 85 może ? nawet sam tego nie wiem dokładnie
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: ArturS »

W gaźniki kiedy zaglądano? Filtr paliwa jest zamontowany?
Szajbus
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 02 paź 2015, 08:31
Motocykl: Xt 600

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Szajbus »

swieżo robiłem remont. gaźniki też przeglądałem i czyściłem filtr założony. możliwe że od paliwa po dłuższej jeździe ??
moskit122
Lubiący błoto
Posty: 61
Rejestracja: 25 wrz 2015, 07:14
Motocykl: XT600 43F

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: moskit122 »

wyciągnij impulsator, podłącz omomierz i grzej opalarką, jak zacznie świrować to masz odpowiedź
Awatar użytkownika
TomboZ
Lubiący błoto
Posty: 22
Rejestracja: 08 wrz 2013, 16:17
Motocykl: Yamaha XT 600Z Tenere
Lokalizacja: Radom

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: TomboZ »

Jakie powinno być napięcie z alternatora trójfazowego ? ja mam w każdej konfiguracji około 60v zmiennego... wypróbowałem już pizdyriald oryginalnych i chińskich regulatorów i dalej piczka łosia z ładowaniem... Daje gazu ładowanie spada :wtf:
moskit122
Lubiący błoto
Posty: 61
Rejestracja: 25 wrz 2015, 07:14
Motocykl: XT600 43F

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: moskit122 »

ok 60 przy srednich obrotach, powyzej 15 na wolnych. Ważne, żeby było po równo. Jeśli nadal jest problem to zdejmij pokrywę i podłącz żarówkę szeregowo na każdej fazie osobno na 230V tylko OSTROŻNIE!! i najlepiej na długich kablach, nie dotykaj niczego! jak żarówka zaświeci to ok, jak w stojanie zrobi się dyskoteka na którejś fazie czy to też masz odpowiedź. Możesz też sprawdzić przebicie do masy tym sposobem. Tylko jeszcze raz ostrzegam, ostrożnie!
Awatar użytkownika
TomboZ
Lubiący błoto
Posty: 22
Rejestracja: 08 wrz 2013, 16:17
Motocykl: Yamaha XT 600Z Tenere
Lokalizacja: Radom

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: TomboZ »

Jak pamiętam dobrze to żaden kabel w stosunku do masy nie miał nic... czyli nie ma przebicia... to układ działający między fazowo, a masę ma dopiero element regulatora napięcia... tylko co tu może być zwalone... Może spróbuje inny regulator od np xtz 750 tam chyba jest na 5 przewodów... czyli z masą na przewodzie może tu jest problem...
ODPOWIEDZ