Ustawienie gaznika
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 07 sty 2010, 17:54
Ustawienie gaznika
Wiem ze zaraz może mi się dostać za taki temat ale potrzebuje waszej pomocy. Problem polega na tym ze na 1,2,3 biegu jedzie normalnie na całych obrotach natomiast 4,5 na wysokich przerywa tak jak by miała za mało paliwa. Wymieniałem kroce,czyściłem gaźnik. Wcześniej poziom paliwa był ustawiony 5 mm nad łączenie, wiec uznałem ze może się przylewać. Rozebrałem go jeszcze raz i w imadle ustawiłem go na 6 mm pod łączenie jednak na motocyklu wychodzi ze jest 1 mm pod. Ustawiłem skład mieszanki Jazda próbna i jednak dalej przerywa. Zmieniłem świece i przewód wn myślałem ze pomoże ale nic. Zwiększyłem przerwę na świecy na 0,9 tak jakby minimalnie pomogło ale przerywa dalej.Powoli kończą mi się pomysły. Jeszcze pójdę może kranik wykręcę i zobaczę czy on nie jest przypadkiem przypchany. Pomoże ktoś?
kranik czysty i zmniejszyłem przerwę na 0.8 jutro zobaczę jak działa.
kranik czysty i zmniejszyłem przerwę na 0.8 jutro zobaczę jak działa.
- mlody
- Po kostki w błocie
- Posty: 351
- Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
- Motocykl: XT600K 3TB '91
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ustawienie gaznika
Jak zawory?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 07 sty 2010, 17:54
Re: Ustawienie gaznika
Ustawione przy wszystkich regulacjach.
Troche mnie to juz troszke irytuje:)
Troche mnie to juz troszke irytuje:)
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 226
- Rejestracja: 18 paź 2013, 08:36
- Motocykl: XT 43f
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: Ustawienie gaznika
Powiem cos od siebie: jak ktos bedzie mial jakies rady chetnie tez poslucham,a moze komus sie doswiadczenie przydać:
Nie potrafiłem wyregulować gaznika za cholere , mimo tego ze wszystko bylo jak biblia nakazuje za wyjatkiem sruby od regulacji ilosci mieszanki ktora wykreciłem na 2,5 obrotu i dalej jej nie ruszałem .
a miałem wrazenie jakbym mial bendzyne w oleju i jakby go minimalnie przybywało.
nie mogł przekroczyc 3,5 tys/obr (podczas jazdy bo na postoju wkrecał sie normalnie) i swieca biała ,dodam ze załozyłem K&N.
Wiec na start zmieniłem zaworek iglicowy z gniazdem i podniosłem paliwo w komorze na 3 mm od krawedzi i na dyszach(2szt.) podniosłemem o zabek, Przeczysciłęm w całosci poraz kolejny całe gazniki element 35 na schemacie mnie zaniepokoił jakby olej, a moze jakis syf ale sa tam dwie kreski/ znaki ktore maja byc ustawione w linij (tak mi sie wydaje) i tak zrobiłem na logike. szedł jakby lepiej ale nie mogl przekroczyc 4 tys. wiec uznałem ze cos z podcisnieniem. i zwiekszałem ilosc paliwa na iglicy przy ostatnim zabku zalewało przy przytrzymaniu gazu spadał z obrotów i gasł, wiec cofnąłem o zabek . Po konsultacji z kumplem ( ktory dosc mocno obeznany z tematem ) podpowiedział abym abym pokombinował z sprezyna .
I tak lapałem trititka pokolei zwoje w sprezynie na podcisnieniu, doszedłem chyba do momentu ze złąpałem 7 zwój , moto poprostu ogień ja mu gaz a on przy 4 tys mielił kołem .przy przełozeniu(1 bieg) 15/39 a dodam ze waze swoje
moto szlo na kolo z gazu. moto co prawda nie potrafiło przebic sie podczas jazdy przez 6 tys/obr .ale to mi nie przeszkadzało Nie testowałem na trasie tylko po garazach 1,2,3 bieg . byłem dumny sam z siebie! do momentu kiedy nie ruszyłęm sruby od składu , swoim koślawym śrubokrętem kątowym
.po czym na postoju obroty wahały sie miedzy 5,5 a 6 tys.ale później juz nie jezdziłem.
Nie potrafiłem wyregulować gaznika za cholere , mimo tego ze wszystko bylo jak biblia nakazuje za wyjatkiem sruby od regulacji ilosci mieszanki ktora wykreciłem na 2,5 obrotu i dalej jej nie ruszałem .
a miałem wrazenie jakbym mial bendzyne w oleju i jakby go minimalnie przybywało.
nie mogł przekroczyc 3,5 tys/obr (podczas jazdy bo na postoju wkrecał sie normalnie) i swieca biała ,dodam ze załozyłem K&N.
Wiec na start zmieniłem zaworek iglicowy z gniazdem i podniosłem paliwo w komorze na 3 mm od krawedzi i na dyszach(2szt.) podniosłemem o zabek, Przeczysciłęm w całosci poraz kolejny całe gazniki element 35 na schemacie mnie zaniepokoił jakby olej, a moze jakis syf ale sa tam dwie kreski/ znaki ktore maja byc ustawione w linij (tak mi sie wydaje) i tak zrobiłem na logike. szedł jakby lepiej ale nie mogl przekroczyc 4 tys. wiec uznałem ze cos z podcisnieniem. i zwiekszałem ilosc paliwa na iglicy przy ostatnim zabku zalewało przy przytrzymaniu gazu spadał z obrotów i gasł, wiec cofnąłem o zabek . Po konsultacji z kumplem ( ktory dosc mocno obeznany z tematem ) podpowiedział abym abym pokombinował z sprezyna .
I tak lapałem trititka pokolei zwoje w sprezynie na podcisnieniu, doszedłem chyba do momentu ze złąpałem 7 zwój , moto poprostu ogień ja mu gaz a on przy 4 tys mielił kołem .przy przełozeniu(1 bieg) 15/39 a dodam ze waze swoje


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 07 sty 2010, 17:54
Re: Ustawienie gaznika
Zaworek wyciagalem i czyscilem to siteczko cojest pod nim. RObilem juz wszystko chyba ale gdzies moze popelnilem blad,tylko ze nie pierwszy raz robilem cos takiego.
Moze jakis przewod elektryczny?co o tym sadzicie?
Sorki za pisownie ale pisze z tel i nie moge polskich znakow namierzyc:)
No po zmniejszeniu przerwy na 0.8 nawet 80km ne rozwinalem,zobaczymy co bedzie jak zwieksze przerwe na 0,95
Moze jakis przewod elektryczny?co o tym sadzicie?
Sorki za pisownie ale pisze z tel i nie moge polskich znakow namierzyc:)
No po zmniejszeniu przerwy na 0.8 nawet 80km ne rozwinalem,zobaczymy co bedzie jak zwieksze przerwe na 0,95
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Ustawienie gaznika
W sumie to piszesz co zrobiłeś - brakuje mi w tym wszystkim opisu co masz( tzn cały układ ssący - wydech jest w oryginale ) ?.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Ustawienie gaznika
U mnie śruba jest na 7 obrocieTecza pisze:za wyjatkiem sruby od regulacji ilosci mieszanki ktora wykreciłem na 2,5 obrotu i dalej jej nie ruszałem .

art20, taki sam problem miało kilka osób na forum, spróbuj jeszcze zmniejszyć poziom paliwa - w większości przypadków pomagało.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 07 sty 2010, 17:54
Re: Ustawienie gaznika
No wlasnie mam go na stole i czyszcze,reguluje od nowa.
Wydech,gaznik mam w oryginale.
A powiedzcie mi czy ta srubka ktora powoduje ze spuszczamy paliwo z gaznika ze studzienki ma oring?taki malutki?
Wydech,gaznik mam w oryginale.
A powiedzcie mi czy ta srubka ktora powoduje ze spuszczamy paliwo z gaznika ze studzienki ma oring?taki malutki?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 07 sty 2010, 17:54
Re: Ustawienie gaznika
I dalej to samo.
Powiedzcie mi jak wyjmuje sie przepustnice z tego mechanicznego gaznika?moze podniose iglice o jeden zabek bo na podcisnieniowym mam na srodku
Powiedzcie mi jak wyjmuje sie przepustnice z tego mechanicznego gaznika?moze podniose iglice o jeden zabek bo na podcisnieniowym mam na srodku