stuki góry silnika
- maciej82
- Po kostki w błocie
- Posty: 220
- Rejestracja: 23 gru 2012, 16:28
- Motocykl: Yamaha XT 600 43f
- Lokalizacja: Piece
Re: stuki góry silnika
ani na dźwigienkach , ani na wałku na krzywkach rowków brak
- maciej82
- Po kostki w błocie
- Posty: 220
- Rejestracja: 23 gru 2012, 16:28
- Motocykl: Yamaha XT 600 43f
- Lokalizacja: Piece
Re: stuki góry silnika
wymieniłem głowice , wałek i pokrywę zaworów , kupiłem to wszystko bez osprzętu ,czyli głowica bez zaworów , a pokrywa była bez dźwigienek zaworowych ( wychodziło to taniej) .. chodziło oto aby łożyskowania wałka były w jak najlepszym stanie . wałek nie miał ani luzu , na oleju pracował bajecznie ..... Ale stuki nadal są , ale dopiero jak silnik sie zagrzeje . po dokładnym osłuchaniu czeka mnie jeszcze wymian dźwigienek zaworowych .. to tu leży problem w stukaniu ..
oszczędny dwa razy traci i uczy sie na błędach . Dam znać jak to wymienię czy stuki znikną
oszczędny dwa razy traci i uczy sie na błędach . Dam znać jak to wymienię czy stuki znikną

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: stuki góry silnika
Mogłeś się przed zakupem rozeznać się pomierzyć samemu lub z braku takowych narzędzi udać się w miejsce (dla pewnosci parę miejsc ) gdzie ktoś by ci to poczynił - wiedział byś na czym stoisz a tak ponosisz konsekwencje własnej (nie wiem jak to nazwać ) powiedzmy braku rozwagi
.I nie nazywaj tego oszczędnością bo to rozrzutność
.


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Adriandos
- Lubiący błoto
- Posty: 69
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 19:10
- Motocykl: Husqvarna TE 510
- Lokalizacja: ZGY Pustkowo
- Kontakt:
Re: stuki góry silnika
Maciej, ale za to ile wiedzy wniosłeś do tematu...czekamy na dalsze info
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 257
- Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
- Motocykl: xt600
Re: stuki góry silnika
W większości głowic lechocze klawiatura ,wyciera się chrom techniczny na dzwigienkach dając taki efekt 

- MPS
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 29 gru 2013, 01:41
- Motocykl: yamaha xt600 3tb
Re: stuki góry silnika
trzeba było dać do jakiejs dobrej szlifierni do sprawdzenia i bys wiedzial, ja własnie czekam na cylinder i głowice i az sie boje ile zawołaja, cylinder dalem do szlifu a głowice do sprawdzenia;p
- maciej82
- Po kostki w błocie
- Posty: 220
- Rejestracja: 23 gru 2012, 16:28
- Motocykl: Yamaha XT 600 43f
- Lokalizacja: Piece
Re: stuki góry silnika
wczoraj dorwałem dźwigienki i bolce prowadzące z pokrywy którą kupiłem , i będę dziś zakładał , zobaczymy jaki efekt będzie.
Pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem .. a nie jeden silnik już poskładałem . o Możliwości podjazdu na razie nie ma szans moto jeszcze nie zarejestrowane . do miasta ma z 20 km. a na niebieskich łatwo trafić
Pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem .. a nie jeden silnik już poskładałem . o Możliwości podjazdu na razie nie ma szans moto jeszcze nie zarejestrowane . do miasta ma z 20 km. a na niebieskich łatwo trafić
- maciej82
- Po kostki w błocie
- Posty: 220
- Rejestracja: 23 gru 2012, 16:28
- Motocykl: Yamaha XT 600 43f
- Lokalizacja: Piece
Re: stuki góry silnika
ten silnik chyba mnie dobije . dziś poskładałem wymieniłem dźwigienki na inne . stuki nadal są .. brak pomysłów na naprawę . w dodatku problemy z przerywaniem silnika mam przy 3500obr ... Kur... mam już go dość
-
- Lubiący błoto
- Posty: 58
- Rejestracja: 12 lip 2013, 11:29
- Motocykl: XT'ciak 600E
- Lokalizacja: Gdańsk / Stężyca
Re: stuki góry silnika
1. Właśnie zacząłem polerować stal papierem 500 i nie wygląda to ciekawie. Szlifowałeś zgodnie z ruchem obrotowym? Sprawdź jak wygląda teraz ta "szlifowana" powierzchnia.
2. Drugie to dekompresator - Nie posiadam owego u siebie.. Ale tu pytanie do innych użytkowników, jak jest zbudowany i czy może tam powstać luz, który tak łomocze jak dostanie ciśnienia z cylindra? Sprawdź naciągając linkę.
3. czy możliwe jest że iskra jest sporo przed GMP? Wtedy siła idzie na tłok i jego sworzeń. Warto byłoby sprawdzić moment zapłonu strobo.
4. To głupie, ale czy świeca jest odpowiednio dokręcona, ma swoją podkładkę?
Powodzenia i głowa do góry! Taki byle ixtek Cię nie pokona!
2. Drugie to dekompresator - Nie posiadam owego u siebie.. Ale tu pytanie do innych użytkowników, jak jest zbudowany i czy może tam powstać luz, który tak łomocze jak dostanie ciśnienia z cylindra? Sprawdź naciągając linkę.
3. czy możliwe jest że iskra jest sporo przed GMP? Wtedy siła idzie na tłok i jego sworzeń. Warto byłoby sprawdzić moment zapłonu strobo.
4. To głupie, ale czy świeca jest odpowiednio dokręcona, ma swoją podkładkę?
Powodzenia i głowa do góry! Taki byle ixtek Cię nie pokona!

-
- Po kostki w błocie
- Posty: 257
- Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
- Motocykl: xt600
Re: stuki góry silnika
Jak wyżej ,sprawdz dekompresator (jak masz na linke) czy niejest za mocno podciągnięta linka albo zatarta i nieodbija 
